UAB „Kratonas“ verslo strategijos kūrimas

55 psl. / žod.

Ištrauka

Šio darbo tikslas – sukurti tinkamą verslo strategiją įmonei „Kratonas“.
Atlikus rinkos bei įmonės vidinės situacijos analizę, pateikiama SWOT analizė, kuri
atskleidžia, kokios yra įmonės stipriosios ir silpnosios pusės, kokios yra galimybės ir grėsmės.
Esamos situacijos analizė padeda geriau suprasti, kokia situacija bei tendencijos yra rinkoje.
Išorinė bei vidinė aplinkos analizė atskleidžia darbe sprendžiamą problemą. Šioje dalyje
remiamasi teoriniais modeliais bei teiginiais.
Atliekant empirinį tyrimą, pasirinktas naudoti kiekybinis tyrimo metodas, į pagalbą
pasitelkiant klausimyną. Buvo siekiama išsiaiškinti, kokia yra duonos vartotojų nuomonė apie
įmonę „Kratonas“, jos siūlomą asortimentą bei kainas. Duomenys analizuoti, naudojant Excel bei
SPSS programas.
Vadybinių sprendimų dalyje analizuojamos ir pagal tam tikrus kriterijus įvertinamos
strateginių sprendimų alternatyvos. Atsižvelgiant į atliktą situacijos analizę bei empirinio tyrimo
rezultatus, nagrinėjamai problemai spręsti siūloma viena iš tinkamiausių alternatyvų – rinkos
plėtros strategija.


Turinys

  • santrauka2
  • summary3
  • Turinys4
  • paveikslų sąrašas6
  • lentelių sąrašas7
  • įvadas8
  • 1. Situacijos analizė9
  • 1.1. Išorinė aplinkos analizė9
  • 1.1.1. Bendra informacija apie įmonę9
  • 1.1.2. Šakos situacija10
  • 1.1.3. PEST analizė11
  • 1.1.4. Sėkmę nešantys veiksniai12
  • 1.1.5. Rinkos pelningumo analizė13
  • 1.1.6. Rinkos analizė14
  • 1.1.7. Konkurentų analizė16
  • 1.1.8. Vartotojų analizė17
  • 1.2. Vidinė aplinkos analizė17
  • 1.3. SSGG (SWOT) analizė19
  • 1.4. Augimo (plėtros) strategijos22
  • 1.4.1. Rinkos alternatyvų matrica22
  • 1.4.2. Generalinės strategijos24
  • 2. UAB „Kratonas“ Empirinis tyrimas27
  • 2.1. Tyrimo tikslas27
  • 2.2. Empirinio tyrimo metodika27
  • 2.2.1. Tyrimo populiacija ir imtis27
  • n – imties dydis28
  • 2.2.2. Tyrimo eiga28
  • 2.2.3. Anketos klausimai29
  • 2.3. Empirinio tyrimo rezultatai29
  • 2.3.1. Respondentų socialinių – demografinių charakteristikų apžvalga29
  • 2.3.2. Vidurkio analizė30
  • 2.3.3. Empirinio tyrimo išvados33
  • 3. Vadybiniai sprendimai34
  • 3.1. Siūlomos strateginių sprendimų alternatyvos34
  • 3.1.1. Rinkos alternatyvų matrica34
  • 3.1.2. Generalinės strategijos36
  • 3.2. Alternatyvų vertinimas38
  • 3.2.1. Alternatyvų vertinimo kriterijų parinkimas38
  • 3.2.2. Alternatyvų pirminis atrinkimas38
  • 3.3. Alternatyvų vertinimo išvados40

Reziumė

Autorius
smilinggirl88
Tipas
Diplominis darbas
Dalykas
Vadyba
Kaina
€10.95
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Spa 17, 2012
Publikuotas
"Informacijos neturime"
Apimtis
55 psl.

Susiję darbai

AB “Ragutis” verslo strategijos

Vadyba Referatas vernita
1. AB „Ragutis“ net ekonominio nuosmūkio laikotarpiu stabiliai laikosi trečioje vietoje Lietuvos alaus rinkoje bei didina savo pajamas. 2. Pagrindinė AB „Ragutis“ galimybė...

Įmonės kūrimas - verslo planas

Vadyba Kursinis darbas 2011 m. bynkis
I DALIS – VERSLO IDĖJA Verslo idėjos aprašymas Verslo idėja – įkurti UAB Spyra, kuri užsiims automobilinių spyruoklių gamyba. Įmonė bus orentuota gaminti...

“Verslo žinių” produkto vz.lt marketingo strategija

Vadyba Kursinis darbas 2012 m. skolastika
Strateginis valdymas- labai sparčiai besiplėtojanti mokslinė disciplina, valdymo konsultavimas (iš praktinės pusės), kurio specialistai padeda verslininkams bei kitų sričių vadovams diegti strateginio valdymo...

Elektroninio verslo strategijos ir modeliai

Vadyba Referatas 2012 m. megakriu
Temos aktualumas. Elektroninis verslas vis labiau skinasi kelią į tikro verslo pasaulį. Vis daugiau realaus verslo atstovų keičia savo strategijas ir kelia koją...