Alkoholio reklamos poveikis x įmonės darbuotojų elgsenai

51 psl. / 14000 žod.

Ištrauka

Tyrimo uždaviniai:

1. Apibrėžti reklamos sampratą.
2. Aptarti vartotojų pasirinkimą lemiančius veiksnius.
3. Ištirti alkoholio reklamos poveikį .X. įmonės klientų elgsenai.
Informacijos šaltinių apžvalga. Naudota įvairi mokslinė literatūra (daugiausia remtasi
Čereška B., Urbanskiene R., Kotler P., Armstrong G. ir kt., Urbonavičiumi S., Virvilaite R.,
Bakanausku A.), internetiniai šaltiniai (daugiausia www.seo-marketing.lt, www.infoverslui.lt,
www.lrinka.lt, www.verslobanga.lt), teisės aktai (Lietuvos Respublikos Alkoholio kontrolės
įstatymas, LR reklamos įstatymas).


Turinys

  • ĮVADAS7
  • 1. REKLAMOS SAMPRATA9
  • 1.1. Reklamos samprata ir esmė9
  • 1.2. Reklamos priemonių apibūdinimas10
  • 1.3. Alkoholio reklamos teisinis reglamentavimas Lietuvoje11
  • 2. VARTOTOJO PASIRINKIMĄ LEMIANTYS VEIKSNIAI12
  • 2.1. Vartotojo sprendimą formuojantys faktoriai12
  • 2.2. Vartotojo apsisprendimo proceso etapai15
  • 2.3. Rinkodaros komplekso elementų įtaka vartotojų elgsenai17
  • 3. ALKOHOLIO REKLAMOS POVEIKIO TYRIMAS22
  • 3.1. Empirinio tyrimo metodika22
  • 3.2. X įmonės charakteristika23
  • 3.3. Demografinių- socialinių kintamųjų analizė24
  • 3.4. Alkoholio reklamos poveikio X įmonės klientų elgsenai analizė27
  • IŠVADOS43
  • REKOMENDACIJOS44
  • LITERATŪRA45
  • PRIEDAI47

Reziumė

Autorius
irmerna
Tipas
Diplominis darbas
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€14.16
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Kov 26, 2013
Publikuotas
2010 m.
Apimtis
51 psl.

Atsiliepimai

Patvirtintas užsakymas
Paprastas ir aiškus darbas

Susiję darbai

Reklamos organizavimas statybos įmonėse

Rinkodara Kursinis darbas 2008 m. mexxy
Šiandien reklama yra pastebima. Vartotojai susiduria su ja žiūrėdami televiziją, skaitydami laikraščius, žurnalus, klausydamiesi radijo, naršydami internetą ar paprasčiausiai vaikščiodami gatvėmis. Šiai reklamai...

Įmonės įvaizdžio formavimas darbuotojų požiūriu

Rinkodara Kursinis darbas 2018 m. lavex123
Kursiniame darbe nagrinėjamas darbuotojų požiūris į UAB „Narjanta“ formuojamą įvaizdį. Todėl kursinio darbo tyrimo tikslas – nustatyti darbuotojų požiūrį į UAB „Narjanta“ formuojamą...