UAB „Merkys“ prekės kainos nustatymas

26 psl. / 5805 žod.

Ištrauka

Rinkoje kaina yra bene svarbiausias firmos veiklą apibūdinantis ekonominis rodiklis. Kadangi įmonės veikia rinkoje, tai joms kaina yra sėkmės garantas, nes nuo jos priklauso gaunamas pelnas. Firmos turi pasirinkti protingą kainodaros strategiją, kurią galėtų nuosekliai įgyvendinti, kad pajėgtų sėkmingai veikti sunkiomis sąlygomis.
Uždaroji akcinė bendrovė “Merkys” yra vidutinio dydžio moderni siuvimo įmonė. Bendrovė jau daug metų tiekia savo gaminius užsienio partneriams, turi savo pastovių užsakovų ratą ir vystydama partnerystės ryšius atranda naujas rinkas. Aktyviai bendraudama su užsienio partneriais, vykdant bendras programas, atliekant užsakymus bendrovė pasiekė ženklių rezultatų vystant gamybą ir technologinį lygį, didinant gamybos apimtis bei gerinant kokybę. Tad susipažinimas su bendrovės veikla duos praktinės naudos, lyginant teorines žinias su realia bendrovės veikla.
Darbo objektas: UAB „Merkys“ prekės kainos nustatymas.
Šio darbo tikslas: išanalizuoti kainodaros organizavimą akcinėje bendrovėje “Merkys”.
Uždaviniai:
1. Išanalizuoti literatūrą nagrinėjama tema.
2. Apibūdinti UAB “Merkys” komercinę-ūkinę veiklą bei išanalizuoti produktų realizavimo rinkas.
3. Nustatyti įmonės konkurentus ir jų rinkų dalis.
4. Nustatyti UAB “Merkys” gaminamos prekės (patalynės komplekto) kainą.
5. Išanalizuoti ir aprašyti UAB “Merkys” kainodaros strategiją.


Turinys

  • ĮVADAS………………………………………………………………………………3
  • 1. TEORINĖ DALIS………………………………………………………….…4
  • 1.1 Kainos esmė…………………………………………………………………4
  • 1.2 Kainų politika………………………………………………………………4
  • 1.3 Kainodaros strategija………………………………………………………5
  • 1.4 Kainodaros metodai………………………………………………………….8
  • 1.4.1 Kainos nustatymas išlaidų pagrindu……………………………………………………8
  • 1.4.2 Kainos nustatymas vertės pagrindu………………………………………………………9
  • 2. PRAKTINĖ DALIS………………………………………………… ……12
  • 2.1 UAB “Merkys” apibūdinimas……………………………………………12
  • 2.2 Produktai……………………………………………………………………13
  • 2.3 UAB “Merkys” verslo rinka užsienyje ir Lietuvoje………………………13
  • 2.4 Šakos, kurioje veikia UAB “Merkys” apibūdinimas……………………14
  • 2.5 UAB “Merkys” prekės (patalynės komplekto “Pieva”) kainos nustatymo principai……………………………………………………………………15
  • 2.5.1 Optimalaus kainų lygio nustatymas………………………………………………… …19
  • 2.6 UAB “Merkys” taikomos kainų nuolaidos………………………………24
  • IŠVADOS…………………………………………………………………………25
  • INFORMACINIŲ ŠALTINIŲ SĄRAŠAS………………………………………26

Reziumė

Autorius
audrens
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€7.80
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Bir 12, 2012
Publikuotas
"Informacijos neturime"
Apimtis
26 psl.

Susiję darbai

Kainodara, kainų nustatymo metodai

Rinkodara Referatas iiiiingrida
Kaina yra labai svarbus įmonės ekonominis rodiklis, kuris yra priemonė įmonės tikslams pasiekti. Teisinga kainodaros metodika ir protinga taktika, nuosekliai įgyvendinama ir gerai...

Šokolado "Karūna" prekės gyvavimo ciklas

Rinkodara Kursinis darbas guoba
Šiuolaikinėje rinkoje tikrai gausu įvairių prekių ir paslaugų. Bet augantis vartotojų apetitas, dideliu greičiu besivystanti technologinė pažanga ir auganti konkurencija vis sparčiau skatina...

Prekių kainų stebėjimas

Rinkodara Prezentacija 2016 m. linduutis
Atlikau prekių kainų stebėjimo analizę, tai buvo praktikos užduotis kolegijoje. Pasirinkau trys prekes ir atlikau stebėjimą tryjose parduotuvėse :)

Prekės gyvavimo ciklo kainų politika

Rinkodara Kursinis darbas 2011 m. gatulytė
Temos aktualumas. Kiekviena įmonė kurdama naujas prekes nori sulaukti kuo didesnės jos paklausos ir gauti kuo įmanoma didesnį pelną. O tai reiškia ir...

Prekės ženklo „Drogas“ reklaminė kampanija

Rinkodara Referatas 2014 m. rimika
Kosmetikos priemonių yra gausu tiek prekybos centruose ar internetinėse svetainėse, taip pat yra nemažai specialių kosmetikos parduotuvių, kuriose galima įsigyti sau tinkamas kosmetikos...