Įmonės "X" prekių realizavimo politika

22 psl. / 4048 žod.

Ištrauka

Siekiant pasiekti išsikeltą tikslą, pasinaudojau tokiais išsikeltais uždaviniais, kaip:

  • apibūdinti įmonės veiklos pobūdį, rinkos situaciją, tiekėjus, pirkėjus, konkurentus;
  • įvertinti įmonės vietą, asortimentą, paslaugų ir kainų politiką, prekių paklausą aprašyti prekių priėmimą ir užsakymų sudarymo tvarką;
  • aprašyti įmonės taikomus reklamos būdus.

Metodai, naudojami darbe yra aprašymas, duomenų rinkimas, jų rūšiavimas ir analizavimas.


Turinys

  •  TURINYS
  •  
  • UAB “DROGAS” VEIKLOS IR PLĖTROS PERSPEKTYVOS.4
  • UAB “DROGAS” APLINKA7
  • 2.1      UAB „Drogas“ tiekėjai8
  • 2.2      UAB „Drogas“ konkurentai9
  • 2.3.     UAB „Drogas“ pirkėjai10
  • UAB “DROGAS” REALIZAVIMO POLITIKA13
  • 3.1. UAB “Drogas” vietos vertinimas.13
  • 3.2. UAB “Drogas” asortimento ir prekių išdėstymo prekybos salėje organizavimas.14
  • 3.3. UAB “Drogas” prekių kainų ir kokybės vertinimas…………………………………… ….17
  • 3.4. UAB “Drogas” komunikacijos kanalai17
  • 3.5. UAB “Drogas” prekių judėjimo procesai19
  • IŠVADOS IR PASIŪLYMAI20
  • LITERATŪRA IR ŠALTINIAI21
  • PRIEDAI22

Literatūros sąrašas

LITERATŪRA IR ŠALTINIAI

  1. BRASSINGTON F, PETTITT S. Principles of marketing ( 2nd ed.). Essex, England : Pearson educated limited.
  1. KARDELIS K.Mokslinių tyrimų metodologija ir metodai. Kaunas: Judex, 2002. P. 12-23; 389-391
  2. KOTLER, P., ARMSTRONG, G., SAUNDERS, J., WONG, V. Rinkodaros principai. Kaunas: UAB „Poligrafija ir informatika“, 2003;
  3. PRANULIS, V., PAJUODIS A., URBONAVIČIUS S. ir VIRVILAITĖ R., Marketingas. Vilnius: The Baltic Press, 2000.
  4. VIJEIKIS, J. Rinkodara: nuo klasikinės teorijos iki šiuolaikinio pritaikymo. Monografija. Rosma, 2003.
  5. PAJUODIS, Arvydas. Prekybos marketingas, Vilnius : Eugrimas, 2002.
  6. ALBOROVIENĖ B. Marketingas. Vilnius, 2002
  7. PAJUODIS A. Mažmeninės prekybos marketingas. Vilnius: Lietuvos informacijos institutas, 1995
  8. VIRVILAITĖ R. Marketingas. Kaunas: Technologija, 1997
  9. VIRVILAITĖ R., VALAINYTĖ I. Strateginis marketingo valdymas. Kaunas: Technologija, 1996
  10. ZAVADSKIS Mishels. Menas parduoti. Kaunas: Eugrimas, 2004
  11. SŪDŽIUS Vytautas. Pardavimų valdymas: principai ir praktika. Vilnius : Pačiolis, 2002.
  12. UAB “Drogas” metinės finansinės ataskaitos. [interaktyvus] [žiūrėta 2016 m. lapkričio 25 d.]. Prieiga per internetą < https://www.lursoft.lv/gada parskati/?&lang=RU&aid=PUWTQLYBFXVLXDVOJXVMMRIBKYSDNK>
  13. Internetinis News LV tinklapis. [Interaktyvus] [žiūrėta 2016 m. lapkričio 30 d.]. Prieiga per internetą:_<http://news.lv/Klientu_portfelis/2015/08/11/pagajusaja-gada-paplasinajusies-drogas-veikalu-kede>
  14. Internetinis puslapis BNS zinas [interaktyvus] [žiūrėta 2016 m. lapkričio 27 d.]. Prieiga per internetą < http://www.latviannewsservice.lv/topic/1533/news/50137346/>
  15. Internetinis UAB ,,Drogas įmonės tinklalapis. [Interaktyvus] [žiūrėta 2016 m. lapkričio 28 d.]. Prieiga per internetą: <www.drogas.lt>

Reziumė

Autorius
rasa13
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Ekonomika
Kaina
€7.32
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Bir 12, 2023
Publikuotas
2017 m.
Apimtis
22 psl.

Susiję darbai