Virtualiosios kurso aplinkos parengimas mokymosi valdymo sistemoje

15 psl. / 1750 žod.

Ištrauka

Virtualiosios mokymosi aplinkos (VMA) pradiniai nustatymai. Prisijungę prie administratoriaus panelės, pradiniame lange kairėje pusėje esančioje priemonių juostoje spaudžiame Pagrindinis svetainės puslapis ir paspaudus ant dešinėje pusėje atsiradusio sraigto simbolio, atsivėrusiame lange pasirenkame Įjungti redagavimą – Redaguoti parametrus. Atsidariusiame lange galime keisti pradinio puslapio nustatymus: įvesti virtualiosios mokymosi aplinkos pavadinimą, pradinio puslapio aprašymą, nurodyti, kokie pradinio puslapio elementai bus matomi prisijungus ir neprisijungus prie VMA (pvz., kategorijų sąrašas, kursų sąrašas, kurso paieškos laukelis ir kt.), koks bus maksimalus kursų, rodomų svetainės tituliniame puslapyje skaičius kurso sąraše. Pabaigus keisti parametrus, spaudžiame Įrašyti keitimus.

Kursų kūrimas – pirmas būdas. Grįžtame į pagrindinį svetainės puslapį. Naujiems kursams sukurti ir pridėti spaudžiame Įtraukti naujus kursus (2 pav.). Užpildome kurso kūrimo formą.

Kursų (ir kategorijų) kūrimas – antras būdas. Einame į Administravimas – Kursai – Įtraukti/redaguoti kursus. Atsidaro kursų ir jų kategorijų valdymo langas, kuriame galime pridėti kategorijas, kursus ir juos redaguoti, keisti kategorijų ir kursų išsidėstymą. Norėdami sukurti naują kursų kategoriją spaudžiame Kurti naują kategoriją. Atsidariusioje formoje pasirenkame kategorijos eiliškumą kitų kategorijų atžvilgiu, įvedame kategorijos pavadinimą, pateikiame aprašymą (nebūtina) ir spaudžiame kurti kategoriją.


Reziumė

Autorius
inesa10
Tipas
Laboratorinis darbas
Dalykas
Informatika
Kaina
€2.11
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Vas 5, 2020
Publikuotas
2018 m.
Apimtis
15 psl.

Susiję darbai

Turinio valdymo sistemos

Informatika Prezentacija nast.
TVS – trumpai Kuom naudinga TVS? TVS privalumai TVS trūkumai TVS tipai TVS pasirinkimas MM – TVS

Virtualioji mokymosi aplinka

Informatika Referatas 2018 m. inesa10
Virtualiosios mokymosi aplinkos samprata, pagrindinės dalyvių grupės, pagrindiniai procesai ir posistemės, funkciniai ir nefunkciniai naudotojų poreikiai, funkcijos, panaudojimo atvejai. Sistemų ir programinių priemonių...

Intelektualiosios mokymo sistemos

Informatika Prezentacija 2018 m. inesa10
Išsami pateiktis apie intelektualiąsias mokymo sistemas (IMS). Aprašyta jų architektūra, parodoma bendrinė schema. Pateikiamas skirtingų IMS palyginimas. Išnagrinėta, kokie dirbtinio intelekto metodai ir...