Klausytojų tipai pagal dėmesingumą ir įsiminimą

8 skaidr.

Ištrauka

Amerikiečių verbalinės komunikacijos knygų,autoriai,taip pat jais besiremiantis L.Bielinis savo disertacijoje tvirtina,kad •nuolatinis klausytojų dėmesys kas 20 minučių atsipalaiduoja,o po poros minučių dėmesingumas vėl gali kilti. •netreniruotas klausytojas bus imlus svarbiausiems faktams 20-30 minučių. •vienu momentu žmogaus dėmesys apima septynis objektus (raides,skaičius,spalvas,fygūras ir t.t.). •tačiau pavienių elementų jungimas į grupes ,jų struktūrinimas dėmesio apimtį padidina 2-3 kartus.


Turinys

  • 1.Valingo dėmesio ir įsiminimo klausytojai
  • 2.Nevalingo dėmesio ir įsiminimo klausytojai.
  • Dėmesys gali skirtis:

Reziumė

Autorius
nyx25
Tipas
Prezentacija
Dalykas
Komunikacija
Kaina
€1.15
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Sau 9, 2018
Publikuotas
2013 m.
Apimtis
8 skaidr.

Susiję darbai

Klausytojų dėmesio valdymas

Komunikacija Prezentacija 2014 m. grigdanga
Paprastai žodį auditorija vartojama dviem reikšmėmis: Patalpa, vieta, kurioje skaitome paskaitas, pranešimus, rengiamos diskusijos; Klausytojai – paskaitos, pranešimo, seminaro diskusijų dalyvių, radijo ir...