Uždarosios akcinės bendrovės "X" pardavimo skatinimo reklaminė kampanija

39 psl. / 9715 žod.

Ištrauka

Pardavimo skatinimas yra pagrindinė marketingo kampanijos sudedamoji dalis. Jo pagrindinė funkcija – paraginti klientą įsigyti prekę dabar, o ne vėliau. Skirtingai nuo reklamos, santykių tarp rinkos ir prekinio ženklo formavimo ilgalaikės priemonės, pardavimo skatinimas – greitai veikianti priemonė, sužadinanti nedelsiant imtis veiksmų. Pasak Ph. Kotler (2010), prekinio ženklo vadybininkai vis dažniau imasi pardavimo skatinimo, kadangi jo būdai pasireiškia padidėjusiais pardavimais. Pardavimo skatinimo naudojimas dažnai pasireiškia tarp konkurencinių įmonių, siūlančių panašias prekes ar paslaugas.

Mokyklinių prekių pasiūla yra labai išplitusi ir konkurencija tarp įmonių, parduodančių mokyklines prekes yra labai didelė. Kalbant apie mokyklines prekes, dažniausiai manoma, kad kalbama apie tokias prekes kaip kuprinės, penalai, sąsiuviniai – tai, kas aktualiausia moksleiviams. Reikia nepamiršti, kad mokyklinės prekės dalinai priklauso kanceliarinėms prekėms (rašymo ir korektūros, darbo stalo reikmenys ir kt.), kas taip pat aktualu studentams ir kitiems darbingo amžiaus žmonėms. Paklausa mokyklinėms prekėms išauga artėjant rugsėjo mėnesiui – prieš mokyklinį sezoną, kada atsiranda poreikis apsirūpinti mokyklinėmis prekėmis. Siekiant išvengti konkurentų įsikišimo ir pritraukti potencialius vartotojus įsigyti mokyklines prekes, įmonė privalo imtis pardavimo skatinimo veiksmų. Šiuo darbu siekiama atskleisti vartotojų požiūrį į pardavimo skatinimo priemones bei jų taikymą mokyklinėms prekėms ir suprojektuoti reklaminę kampaniją.

Darbo objektas – mokyklinių prekių pardavimo skatinimas.

Darbo tikslas – parengti uždarosios akcinės bendrovės „X“ mokyklinių prekių pardavimo skatinimo reklaminę kampaniją.

Darbo uždaviniai:

  1. Atskleisti pardavimo skatinimo esmę bei tikslus.
  2. Išanalizuoti pardavimo skatinimo priemones bei jų sklaidos galimybes.
  3. Ištirti vartotojų požiūrį į mokyklinių prekių pardavimo skatinimo priemonių taikymą.
  4. Numatyti mokyklinių prekių pardavimo skatinimo priemones bei jų nešiklius planuojamai reklaminei kampanijai.

Darbo metodai – mokslinės literatūros analizė, apklausa.

Praktinė darbo reikšmė – gauti rezultatai bus panaudoti mokyklinių prekių pardavimo skatinimo reklaminės kampanijos projektavimui bei uždarosios akcinės bendrovės „Biuro verslas“ mokyklinių prekių pardavimo didinimo strategijai įgyvendinti.


Turinys

  • ĮVADAS6
  • 1. PARDAVIMO SKATINIMO ESMĖ7
  • 1.1. Pardavimo skatinimo tikslai7
  • 1.2. Pardavimo skatinimo priemonės10
  • 1.3. Reklamos priemonių bei nešiklių pardavimo skatinimui taikymas14
  • 2. UAB „X“ MOKYKLINIŲ PREKIŲ PARDAVIMO SKATINIMO PRIEMONIŲ TYRIMAS19
  • 2.1. UAB „X“ veiklos pristatymas19
  • 2.2. Tyrimo organizavimo etapai21
  • 2.3. Vartotojų požiūrio į mokyklinių prekių pardavimo skatinimą tyrimo analizė24
  • 3. MOKYKLINIŲ PREKIŲ PARDAVIMO SKATINIMO REKLAMINĖS KAMPANIJOS PROJEKTAVIMAS31
  • 3.1. Pardavimo skatinimo reklaminės kampanijos tikslai31
  • 3.2. Reklamos priemonių parinkimas ir biudžeto sudarymas32
  • 3.3. Reklaminės žinutės kūrimas bei jos kūrybinis pateikimas35
  • 3.4. Pardavimo skatinimo reklaminės kampanijos veiksmingumo vertinimas36
  • IŠVADOS IR SIŪLYMAI38
  • SANTRAUKA39
  • SUMMARY40
  • INFORMACIJOS ŠALTINIŲ SĄRAŠAS41

Reziumė

Autorius
egis144
Tipas
Diplominis darbas
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€10.95
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Bir 1, 2015
Publikuotas
2015 m.
Apimtis
39 psl.

Susiję darbai

Pardavimų skatinimas sporto klubuose

Rinkodara Praktikos ataskaita 2014 m. zagsius
Temos aktualumas. Nūdienos rinka apsčiai perpildyta prekių bei įvairiausių pasiūlymų. Šiame, sunkiai kontroliuojamame sraute, įmonėms svarbu užsitikrinti įplaukas. Autoriaus Lewis (2004) atliktas...

Čiužinių reklamos kampanijos įgyvendinimas

Rinkodara Kursinis darbas 2011 m. guoba
Šiuo metu reklama tampa neatsiejamu mūsų gyvenimo palydovu. Be jos neįsivaizduojame ne tik prekybos, paslaugų teikimo, bet ir apskritai daugelio ekonominių sričių egzistavimo....

Ekologiško būsto pardavimų skatinimas

Rinkodara Diplominis darbas 2015 m. denis
Temos aktualumas. Globalizacija, ekologinės ir ekonominės krizės privertė atrasti ekologiją. Nors Lietuvoje dar trūksta nuoseklių ekologijos pasekėjų, ši sritis ir su ja susijusi...

Įmonės pardavimų skatinimo internete planavimas

Rinkodara Referatas 2018 m. ribera
Įmonės pardavimų skatinimo internete planavimas, pardavimų skatinimas, strategijos, priemones tam igyvendinti. Pasirinktos imones vertinimas. MAXIMA imones pardavimu vertinimas. Išvados

Ledų reklamos kampanija

Rinkodara Referatas rimika
Temos aktualumas. Reklama sudaro didelę visuomenės gyvenimo dalį.  Reklamą mes matome ir girdime visur, važiuojant automobiliu klausomės radijo, namuose žiūrime televiziją, eidami mieste...

Prekės ženklo „Drogas“ reklaminė kampanija

Rinkodara Referatas 2014 m. rimika
Kosmetikos priemonių yra gausu tiek prekybos centruose ar internetinėse svetainėse, taip pat yra nemažai specialių kosmetikos parduotuvių, kuriose galima įsigyti sau tinkamas kosmetikos...