Ekonomika ir verslas / Rinkodara

Uždarosios akcinės bendrovės "X" pardavimo skatinimo reklaminė kampanija

0 atsiliepimų
Autorius:

Pardavimo skatinimas yra pagrindinė marketingo kampanijos sudedamoji dalis. Jo pagrindinė funkcija – paraginti klientą įsigyti prekę dabar, o ne vėliau. Skirtingai nuo reklamos, santykių tarp rinkos ir prekinio ženklo formavimo ilgalaikės priemonės, pardavimo skatinimas – greitai veikianti priemonė, sužadinanti nedelsiant imtis veiksmų. Pasak Ph. Kotler (2010), prekinio ženklo vadybininkai vis dažniau imasi pardavimo skatinimo, kadangi jo būdai pasireiškia padidėjusiais pardavimais. Pardavimo skatinimo naudojimas dažnai pasireiškia tarp konkurencinių įmonių, siūlančių panašias prekes ar paslaugas.

Mokyklinių prekių pasiūla yra labai išplitusi ir konkurencija tarp įmonių, parduodančių mokyklines prekes yra labai didelė. Kalbant apie mokyklines prekes, dažniausiai manoma, kad kalbama apie tokias prekes kaip kuprinės, penalai, sąsiuviniai – tai, kas aktualiausia moksleiviams. Reikia nepamiršti, kad mokyklinės prekės dalinai priklauso kanceliarinėms prekėms (rašymo ir korektūros, darbo stalo reikmenys ir kt.), kas taip pat aktualu studentams ir kitiems darbingo amžiaus žmonėms. Paklausa mokyklinėms prekėms išauga artėjant rugsėjo mėnesiui – prieš mokyklinį sezoną, kada atsiranda poreikis apsirūpinti mokyklinėmis prekėmis. Siekiant išvengti konkurentų įsikišimo ir pritraukti potencialius vartotojus įsigyti mokyklines prekes, įmonė privalo imtis pardavimo skatinimo veiksmų. Šiuo darbu siekiama atskleisti vartotojų požiūrį į pardavimo skatinimo priemones bei jų taikymą mokyklinėms prekėms ir suprojektuoti reklaminę kampaniją.

Darbo objektas – mokyklinių prekių pardavimo skatinimas.

Darbo tikslas – parengti uždarosios akcinės bendrovės „X“ mokyklinių prekių pardavimo skatinimo reklaminę kampaniją.

Darbo uždaviniai:

  1. Atskleisti pardavimo skatinimo esmę bei tikslus.
  2. Išanalizuoti pardavimo skatinimo priemones bei jų sklaidos galimybes.
  3. Ištirti vartotojų požiūrį į mokyklinių prekių pardavimo skatinimo priemonių taikymą.
  4. Numatyti mokyklinių prekių pardavimo skatinimo priemones bei jų nešiklius planuojamai reklaminei kampanijai.

Darbo metodai – mokslinės literatūros analizė, apklausa.

Praktinė darbo reikšmė – gauti rezultatai bus panaudoti mokyklinių prekių pardavimo skatinimo reklaminės kampanijos projektavimui bei uždarosios akcinės bendrovės „Biuro verslas“ mokyklinių prekių pardavimo didinimo strategijai įgyvendinti.

Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
9715 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • ĮVADAS6
  • 1. PARDAVIMO SKATINIMO ESMĖ7
  • 1.1. Pardavimo skatinimo tikslai7
  • 1.2. Pardavimo skatinimo priemonės10
  • 1.3. Reklamos priemonių bei nešiklių pardavimo skatinimui taikymas14
  • 2. UAB „X“ MOKYKLINIŲ PREKIŲ PARDAVIMO SKATINIMO PRIEMONIŲ TYRIMAS19
  • 2.1. UAB „X“ veiklos pristatymas19
  • 2.2. Tyrimo organizavimo etapai21
  • 2.3. Vartotojų požiūrio į mokyklinių prekių pardavimo skatinimą tyrimo analizė24
  • 3. MOKYKLINIŲ PREKIŲ PARDAVIMO SKATINIMO REKLAMINĖS KAMPANIJOS PROJEKTAVIMAS31
  • 3.1. Pardavimo skatinimo reklaminės kampanijos tikslai31
  • 3.2. Reklamos priemonių parinkimas ir biudžeto sudarymas32
  • 3.3. Reklaminės žinutės kūrimas bei jos kūrybinis pateikimas35
  • 3.4. Pardavimo skatinimo reklaminės kampanijos veiksmingumo vertinimas36
  • IŠVADOS IR SIŪLYMAI38
  • SANTRAUKA39
  • SUMMARY40
  • INFORMACIJOS ŠALTINIŲ SĄRAŠAS41

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Uždarosios akcinės bendrovės
Diplominis darbas Uždarosios akcinės bendrovės "PZU Lietuva" finansinės veiklos analizė

Šiuolaikinėmis konkurencingo verslo sąlygomis labai svarbu turėti kuo daugiau išsamios informacijos apie finansinę įmonės būklę [...]

Uždarosios akcinės bendrovės „Savas stilius“ verslo planas
Verslo planas Uždarosios akcinės bendrovės „Savas stilius“ verslo planas

Šiuo metu Lietuvoje yra daug besikuriančių ir veikiančių smulkių bei vidutinių įmonių, prekiaujančių tekstilės gaminiais.

Pardavimų UAB
Diplominis darbas Pardavimų UAB "Avitelos prekyba" elektroninėje parduotuvėje skatinimas

Temos naujumas ir aktualumas. Šiuo metu Lietuvoje elektroninė prekyba yra pakilimo stadijoje, kuriamos naujos elektroninės [...]

Lojalumo programos, kaip viena iš pardavimų skatinimo priemonių
Referatas Lojalumo programos, kaip viena iš pardavimų skatinimo priemonių

Vienas iš esminių daugelio organizacijų tikslų – vartotojų lojalumas, todėl skiriama nemažai pastangų lojaliems vartotojams [...]

Referatas "Karūnos" ženklo reklamos kampanija

Darbo aktualumas. Reklama šiandien labai aktyviai skverbiasi į įvairias gyvenimo sritis. Be jos neįsivaizduojame ne [...]

Įmonės pardavimų skatinimo internete planavimas
Referatas Įmonės pardavimų skatinimo internete planavimas

Temos aktualumas: Pasaulyje vis daugiau žmonių naudojasi internetu bei jo suteikiamais malonumais ir galimybėmis. Viena [...]

Čiužinių reklamos kampanijos įgyvendinimas
Kursinis darbas Čiužinių reklamos kampanijos įgyvendinimas

Šiuo metu reklama tampa neatsiejamu mūsų gyvenimo palydovu. Be jos neįsivaizduojame ne tik prekybos, paslaugų [...]

UAB „Kalnapilio – Tauro grupė“ pardavimo skatinimo sprendimai
Kursinis darbas UAB „Kalnapilio – Tauro grupė“ pardavimo skatinimo sprendimai

Pardavimų skatinimas – tai visuma į pirkėjus nukreiptų skatinamojo pobūdžio veiksmų, sudarančių palankias sąlygas prekei [...]

Kelionių pardavimų skatinimas remiantis „Teztour“ ir „Novaturas“ kelionių organizatorių pavyzdžiu
Referatas Kelionių pardavimų skatinimas remiantis „Teztour“ ir „Novaturas“ kelionių organizatorių pavyzdžiu

Turizmo verslas-brangi ir didelių investicijų reikalaujanti veiklos sritis, galinti, palankiai susiklosčius aplinkybėms, duoti daug pelno [...]

Apyvartinio kapitalo analizė akcinėje bendrovėje ,,Panevežio statybos trestas‘‘
Referatas Apyvartinio kapitalo analizė akcinėje bendrovėje ,,Panevežio statybos trestas‘‘

Viena iš pagrindinių problemų, su kuria susiduria daugelis įmonių, yra apyvartinių lėšų trūkumas. Apyvartinės lėšos [...]

Pardavimų skatinimas sporto klubuose
Praktikos ataskaita Pardavimų skatinimas sporto klubuose

Temos aktualumas. Nūdienos rinka apsčiai perpildyta prekių bei įvairiausių pasiūlymų. Šiame, sunkiai kontroliuojamame sraute, įmonėms [...]

Akcinės bendrovės “TEO LT” etikos kodeksas
Referatas Akcinės bendrovės “TEO LT” etikos kodeksas

Socialinės atsakomybės bei etikos nagrinėjami klausimai yra aktualūs šiuolaikinėje visuomenėje ir versle, kur dažnai nepaisomos [...]

Ekologiško būsto pardavimų skatinimas
Diplominis darbas Ekologiško būsto pardavimų skatinimas

Temos aktualumas. Globalizacija, ekologinės ir ekonominės krizės privertė atrasti ekologiją. Nors Lietuvoje dar trūksta nuoseklių [...]

SWEDBANK akcinės bendrovės investicinių paslaugų naudos klientams vertinimas, investuojant per gyvybės draudimą ir tiesiogiai į investicinius fondus
Diplominis darbas SWEDBANK akcinės bendrovės investicinių paslaugų naudos klientams vertinimas, investuojant per gyvybės draudimą ir tiesiogiai į investicinius fondus

Šiais laikais sparčiai vystosi bankų veikla. Bankas yra finansų įstaiga, kurios pagrindinė funkcija teikti finansines [...]

Akcinių bendrovių „Apranga“, „Rokiškio sūris“ ir „Vilniaus baldai“ investicinė analizė
Referatas Akcinių bendrovių „Apranga“, „Rokiškio sūris“ ir „Vilniaus baldai“ investicinė analizė

Finansinės investicijos tai finansinio turto, tokio kaip akcijos (nuosavybės vertybiniai popieriai), obligacijos bei kiti skolos [...]