UAB DK"PZU Lietuva" konkurencingumo analizė

59 psl. / 14211 žod.

Ištrauka

Temos aktualumas. Šiandieninėje Lietuvos ekonomikoje labai svarbu užimti lyderio poziciją rinkoje. Svarbu turėti savo klientų ratą, kuris užtikrintų pastovias pardavimų apimtis, neleistų joms mažėti. Šis bruožas svarbus tuomet, kai reikia išsilaikyti konkurencinėje aplinkoje, ieškoti būdų ir metodų, kaip pagerinti įmonės ar organizacijos įvaizdį, kad klientai prekes pirktų būtent čia, o ne iš konkurentų. Įmonės konkurentai - tai dar vienas geras naujų produktų idėjų šaltinis. Įmonės stebi konkurentų reklamą bei kitus pranešimus, kad nuspėtų, kokius naujus produktus jie kuria. Jos perka naujus konkurentų gaminius, juos išardo, kad sužinotų, kaip šie gaminiai veikia, analizuoja konkurentų prekybos apyvartą ir tada sprendžia, ar bendrovei tikslinga pateikti rinkai savo naują produktą. Sėkmingai veikti šiandieninėje konkurencingoje rinkoje bendrovės gali veikti tik tuomet, kai visoje savo veikloje orientuojasi į klientą: pateikia jam didesnės naudos, nei konkurentai. Taigi klientai yra būtent tas rodiklis, kuris skatina įmones atlikti konkurencinės aplinkos analizę, įvertinti tolimesnius savo veiklos etapus, kurie užtikrintų ir tolimesnę sėkmę versle.

Darbo objektas – UAB „PZU Lietuva“ konkurencingumas.

Darbo tikslas – atlikti UAB „PZU Lietuva“ konkurencinę analizę.

Darbo uždaviniai:

  1. Pateikti konkurencingumo analizę teoriniu aspektu;
  2. Išanalizuoti UAB „PZU Lietuva“ konkurencingumą draudimo produktų rinkoje;
  3. Atlikti anketinę UAB „PZU Lietuva“ vartotojų apklausą;
  4. Pateikti UAB „PZU Lietuva“ konkuravimo strategijos tobulinimo galimybes.

Darbo metodai: mokslinės literatūros analizė, anketinė apklausa, statistinė duomenų analizė.


Turinys

  • Santrauka
  • Summary
  • Įvadas
  • 1. ĮMONĖS VEIKLOS IR INFORMACIJOS ŠALTINIŲ APŽVALGA
  • 2. KONKURENCINGUMO TEORINIAI ASPEKTAI
  • 2.1. Įmonės aplinka
  • 2.2. Konkurencijos samprata
  • 2.3. Konkurencinio pranašumo teoriniai aspektai
  • 2.4. Konkurencingumo strateginiai aspektai
  • 2.5. Konkurencingumo analizės teoriniai aspektai
  • 3. UAB "PZU LIETUVA" KONKURENCINGUMO ANALIZĖ
  • 3.1. UAB "PZU Lietuva" vartotojų apklausos rezultatų analizė
  • 3.2. UAB "PZU Lietuva" konkurencijos strategijos tobulinimo galimybės
  • Išvados ir pasiūlymai

Reziumė

Autorius
lupandina
Tipas
Diplominis darbas
Dalykas
Vadyba
Kaina
€12.87
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Rgs 23, 2015
Publikuotas
2011 m.
Apimtis
59 psl.

Susiję darbai

Darbo laiko apskaita ir analizė

Vadyba Kursinis darbas 2011 m. skorpione
Darbo laikas filosofine prasme - tai žmogaus fizinių, psichinių sugebėjimų realizavimo būdas. Realizuodamas sugebėjimus žmogus praleidžia tam tikrą laiką. Darbas yra ne tik...

„X“ įmonės konkurencingumo veiksnių analizė

Vadyba Diplominis darbas 2013 m. jevgenij1992
Baigiamojo darbo tema yra „X“ įmonės konkurencingumo veiksnių analizė“. Pagrindinis darbo tikslas – išanalizuoti „X“ įmonės konkurencingumą įtakojančius veiksnius. Šiam tikslui pasiekti yra...

Kontrolės proceso analizė organizacijoje

Vadyba Referatas 2011 m. lauryytia
Valdymo funkcijos: planavimas, organizavimas, motyvavimas, vadovavimas bei kontrolė, yra būtinos ne tik įmonės valdyme, bet ir kitose gyvenimo sferose. Šios valdymo funkcijos tinka...

UAB "Sanitex" veiklos organizavimo analizė

Vadyba Referatas 2016 m. karmis2
Kiekviena įmonė veikia tam tikroje nuolat kintančioje aplinkoje. Norėdama sėkmingai dirbti, ji turi nuolat stebėti aplinką, joje vykstančius pokyčius ir į juos reaguoti,...