Ekonomika ir verslas / Rinkodara

“Baltų lankų” knygyno prekės ženklo marketingas socialiniame tinkle Facebook

0 atsiliepimų
Autorius:
Darbas buvo įvertintas 10. Trumpas aprašymas:
Baigiamajame bakalauro darbe nagrinėjamos prekinio ženklo marketingo socialiniuose tinkluose problemos. Pateikta prekių ženklų klasifikacija, aprašyta kokiais tikslais naudojami prekių ženklai, kokią naudą jie teikia įmonei. Darbe taip pat yra aprašoma socialinio marketingo sąvoka, bei nagrinėjami sėkmingo socialinio marketingo principai. Kadangi viena svarbiausių tikslingo marketingo sąlygų yra tinkamas informacijos paskirstymas, darbe yra aptariamos ir informacijos paskirstymo problemos.
Baigiamajame darbe yra atliktas daugiakriteris knygynų puslapių socialiniuose tinkluose vertinimas, siekiant išsiaiškinti, kurio knygyno socialiniuose tinkluose vykdomas marketingas yra efektyviausias. Taip pat buvo atlikta vartotojų apklausa, siekiant išsiaiškinti ar, vartotojų nuomone, marketingas socialiniuose tinkluose yra efektyvus.
Išnagrinėjus teorinius ir praktinius marketingo socialiuose tinkluose aspektus, pateikiamos baigiamojo darbo išvados ir siūlymai.
Darbą sudaro 6 dalys: įvadas, teorinė, tyriminė, projektinė dalys,ir siūlymai, bei literatūros sąrašas.
Darbo apimtis - 51 p. teksto be priedų, 18 iliustr., 9 lent., 37bibliografiniai šaltiniai.
Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
15000 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • ĮVADAS10
  • 1. PREKĖS ŽENKLO MARKETINGO VIETA SOCIALINIUOSE TINKLUOSE12
  • 1.1. Prekės ženklas12
  • 1.1.1. Kas yra prekės ženklas?12
  • 1.1.2. Prekių ženklų rūšys14
  • 1.1.2. Prekių ženklų elementai16
  • 1.1.3. Prekių ženklų naudojimas17
  • 1.1.4. Kam reikalingi prekių ženklai?19
  • 1.2. Marketingas20
  • 1.2.1. Kas yra marketingas?21
  • 1.2.2. Marketingo orientacijos22
  • 1.3. Socialiniai tinklapiai24
  • 1.3.1. Kas yra socialinis marketingas?24
  • 1.3.2. Sėkmingo socialinio marketingo žingsniai26
  • 1.4. Informacijos paskirstymas27
  • 2. BALTŲ LANKŲ PREKINIO ŽENKLO MARKETINGO SOCIALINIAME TINKLE FACEBOOK VERTINIMAS32
  • 2.1. Baltų lankų knygyno pristatymas32
  • 2.2. Socialinio tinklapio Facebook pristatymas32
  • 2.3. Daugiakriterinis vertinimas33
  • 2.4. Knygynų prekinių ženklų marketingo socialiniuose tinkluose daugiakriteris vertinimas35
  • 2.5. Apklausa40
  • 2.6. Anketinės apklausos analizė42
  • 3. BALTŲ LANKŲ KNYGYNO FACEBOOK PUSLAPIO TOBULINIMAS50
  • 3.1. Prekės ženklo marketingo Facebook puslapyje alternatyvos50
  • 3.2. Baltų lankų knygyno marketingo Facebook puslapyje tobulinimas ir jo ekonominė vertė52
  • IŠVADOS56
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS58
  • PRIEDAI61

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
“Red bull” marketingo komplekso analizė
Referatas “Red bull” marketingo komplekso analizė

Šiuolaikiniame pasaulyje [...]

AB “Audimas” prekės ženklo  įvaizdžio Lietuvos rinkoje sprendimai
Kursinis darbas AB “Audimas” prekės ženklo įvaizdžio Lietuvos rinkoje sprendimai

Kauno mieste įsikūrusios bendrovės „Audimas“ veikla sukoncentruota ties sporto ir laisvalaikio aprangos prekių gamyba ir [...]

Prekės ženklo “Rūta” asociacijų analizė
Referatas Prekės ženklo “Rūta” asociacijų analizė

Pasak R. Urbanskienės ir R. Vaitkienės (2006), prekės ženklo asociacijos arba prekės ženklo vertybių visuma [...]

UAB “Rūta” prekės ženklo žinomumas
Diplominis darbas UAB “Rūta” prekės ženklo žinomumas

Temos naujumas ir aktualumas. Prekės ženklo žinomumas yra vienas labiausiai veikiančių lojalumą ir pastovius pirkimus.

UAB “Kanrugė” marketingo veiklos tobulinimo galimybės
Diplominis darbas UAB “Kanrugė” marketingo veiklos tobulinimo galimybės

Ekonominio sunkmečio rinkos ekonomika bei didėjanti konkurencija tarp įmonių diktuoja naujas sąlygas smulkiam verslui, norint iššlaikyti [...]

AB “Malsena” marketingo komplekso elementų analizė
Referatas AB “Malsena” marketingo komplekso elementų analizė

Šiandieninėje verslo literatūroje vis daugiau kalbama apie gamybos marketingą, kadangi gamybos sfera yra viena perspektyviausių [...]

Praktikos ataskaita UAB “New vision Baltija”
Praktikos ataskaita Praktikos ataskaita UAB “New vision Baltija”

Praktikos vieta: Vilnius, UAB „New Vision Baltija“. Praktikos trukmė: Nuo 2012 m. balandžio 8 d. iki 2012 birželio [...]

UAB “Odinės kojinės” prekės įėjimo į rinką galimybės ir grėsmės
Referatas UAB “Odinės kojinės” prekės įėjimo į rinką galimybės ir grėsmės

Kiekvienas iš mūsų yra nors kartą pasakęs : „Kaip gerai būtų turėti savo verslą ir [...]

Kvalifikacijos kėlimo priemonių tobulinimas AB “DnB Nord bankas”
Kursinis darbas Kvalifikacijos kėlimo priemonių tobulinimas AB “DnB Nord bankas”

Temos aktualumas. Šiuolaikinės verslo organizacijos supranta, jog darbuotojai yra bene didžiausias įmonės turtas ir kapitalas [...]

Marketingo strategija AB “Kauno dujotiekio statyba”
Diplominis darbas Marketingo strategija AB “Kauno dujotiekio statyba”

Marketingo strategija yra funkcinė strategija, susijusi su kainų nustatymų, organizacijos produktų rėmimu ir paskirstymų, tai [...]

Bankroto rizikos vertinimas uab “x”
Diplominis darbas Bankroto rizikos vertinimas uab “x”

X įmonė darbe yra konkreti įvardinta įmonė. Kiekviena komercinė struktūra rinkos sąlygomis siekia gauti pelną. Tačiau [...]

Akcinės bendrovės “TEO LT” etikos kodeksas
Referatas Akcinės bendrovės “TEO LT” etikos kodeksas

Socialinės atsakomybės bei etikos nagrinėjami klausimai yra aktualūs šiuolaikinėje visuomenėje ir versle, kur dažnai nepaisomos [...]

UAB “Maxima”  marketingo analizė
Kursinis darbas UAB “Maxima” marketingo analizė

Marketingas, neatsiejama kiekvienos įmonės sudedamoji dalis, kurią žmonės vis labiau vysto, stengiasi ją tobulinti [...]

,,Swedbank“ ir “SEB” bankų paskolų privatiems klientams lyginamoji analizė
Diplominis darbas ,,Swedbank“ ir “SEB” bankų paskolų privatiems klientams lyginamoji analizė

Aktualumas: bankų teikiamos paskolos privatiems klientams tampa neatsiejama gyvenimo dalis, kadangi dauguma žmonių kurdami šeimą [...]

Bendrovės “X” finansinės veiklos analizė
Kursinis darbas Bendrovės “X” finansinės veiklos analizė

Finansinė analizė – vienas iš geriausių būdų tinkamai įvertinti įmonės finansinę informaciją - ji padeda [...]