Ekonomika ir verslas / Rinkodara

Rinkodaros strategijos ypatumų nustatymas įvedant naują produktą į rinką

0 atsiliepimų
Autorius:

Temos aktualumas (IŠTRAUKA): Svarbiausias įmonių tikslas rinkos sąlygomis - ištirti vartotojų poreikius ir nustatyti rinką savo produktams realizuoti. Verslui pavyksta ilgą laiką plėstis ir pelningai veikti, nes jis nenutrūkstamai kuria produktų srautą. Visuomenėje, kur jau atrodo, kad yra viskas, apie ką tik galima pagalvoti, sunku realizuoti standartinius produktus tiek smulkiose tiek ir vidutinėse įmonėse. Įmonės kuria naujus ir papildo savo asortimentą jau egzistuojančiais rinkoje produktais, nes sparčiai kinta vartotojų skonis, technologijos ir konkurencijos sąlygos. Kai naujas produktas pristatomas rinkai, jo gyvavimo rinkoje sėkmė daugumoje priklauso nuo rinkodaros vadybininkų gebėjimų rūpintis gaminiu jo gyvavimo ciklo stadijose. Dėl šio tikslo įmonėse yra diegiamas strateginis planavimas ir valdymas, o jo sudėtyje rinkodaros strategijos formavimas, kurio pagrindinis tikslas yra numatyti naujų produktų pelningumą, naudingumą ir tinkamumą vartotojui...

Darbo problema (IŠTRAUKA): Visos įmonės nori sėkmingai įvedinėti ir realizuoti savo produkciją siekiant planuojamo pelno. Kadangi sparčiai vystomos naujos technologijos, atsiranda daug naujų prekių ir paslaugų. Atsiranda būtinybė kruopščiai planuoti tikslo siekimo grandinę įžengiant į naujas rinkas. Nėra vieno universalaus šablono rinkodaros strategijai sukurti. Kiekvienas naujas produktas reikalauja iš įmonės rinkodaros veiksmų plano, kuris padės maksimaliai išnaudoti galimybes rinkoje ir užtikrinti stiprias pozicijas. Viena iš pagrindinių problemų yra optimalaus rinkodaros strateginio plano sudarymas naujam produktui..

Tyrimo objektas – rinkodaros strategijų, taikomų naujiems produktams SVV įmonėse, ypatumai.

Darbo tikslas – Nustatyti rinkodaros strategijos ypatumus SVV įmonėse, įvedant naują produktą į rinką

SVV - smulkios ir vidutinės verslo įmonės, viskas konkrečiai ir smulkiai apibudinama turinyje. Lietuvoje beveik visos įmonės priskiriamos SVV grupei.

Darbo uždaviniai

  1. Išaiškinti rinkodaros strategijų kūrimo proceso aspektus, analizuojant modelius ir sampratas.
  2. Išanalizuoti rinkodaros strategijos kūrimo etapus ir pasiūlyti išplėstą rinkodaros strategijos modelį.
  3. Pristatyti naujų produktų rinkodaros komplekso elementų strategijas.
  4. Identifikuoti SVV įmonėse dažniausiai taikomus naujų produktų įvedimo į rinką rinkodaros strategijos sprendimus.
  5. Nustatyti, kokiems naujo produkto rinkodaros strategijos rengimo etapams SVV įmonės skiria daugiausia dėmesio.
Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
21351 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • TURINIS
  • ĮVADAS12
  • 1. RINKODAROS STRATEGIJOS ĮVEDANT NAUJĄ PRODUKTĄ Į RINKĄ FORMAVIMO TEORINĖ ANALIZĖ15
  • 1.1 Rinkodaros strategijos sąvokos analizė15
  • 1.2 Rinkodaros strategijos kūrimo modelių analizė17
  • 1.2.1 Makroaplinkos veiksnių įtaka rinkodaros strategijos rengimui22
  • 1.2.2. Mikroaplinkos veiksnių įtaka rinkodaros strategijos rengimui26
  • 1.3 Segmentavimo strategijų galimybės naujam produktui33
  • 1.4 Pozicionavimo strategijos parinkimas naujam produktui35
  • 1.5 Rinkodaros komplekso elementų strategijos formavimas įvedant naują produktą38
  • 1.5.1 Naujo produkto kūrimas ir strategijos formavimas įvedimo stadijoje40
  • 1.5.2 Rėmimo strategijos formavimas įvedant naują produktą44
  • 1.5.3 Paskirstymo strategijos formavimas įvedant naują produktą48
  • 1.5.4 Kainos strategijos formavimas įvedant naują produktą50
  • 2. RINKODAROS STRATEGIJOS YPATUMŲ TYRIMAS SMULKAUS IR VIDUTINIO VERSLO ĮMONĖSE ĮVEDANT NAUJUS PRODUKTUS52
  • 2.1 Tyrimo epistemologija55
  • 2.2 Tyrimo metodologijos aprašymas57
  • 2.3 Tyrimo rezultatų analizė61
  • 2.4 Tyrimo rezultatų apibendrinimas78
  • IŠVADOS82
  • LITERATŪRA85
  • PRIEDAI90

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Naujo produkto įvedimas į rinką
Diplominis darbas Naujo produkto įvedimas į rinką

Nuolat atsiranda naujos idėjos, kurių pasekmė būna naujų paslaugų bei prekių atsiradimas. Tai visiems suprantamas [...]

Naujos prekės įvedimo į rinką strateginio plano rengimas
Kursinis darbas Naujos prekės įvedimo į rinką strateginio plano rengimas

Temos aktualumas. Įmonė ar verslininkas, norėdami išlikti pilnaverčiais rinkos dalyviais, privalo žinoti taisykles ir prognozuoti [...]

Naujo produkto įvedimo į rinką marketingo sprendimai
Referatas Naujo produkto įvedimo į rinką marketingo sprendimai

Šiomis dienomis vis spartėjant gyvenimo tempui tapo labai sunku įsitvirtinti rinkoje. Žmones gali sudominti tik [...]

Naujo produkto įvedimas į rinką:  įmonė „Flash bag“
Verslo planas Naujo produkto įvedimas į rinką: įmonė „Flash bag“

Naujo produkto įvedimas į rinką. Darbas pristatytas 2015 metais. VIKO VVF.   Šiame darbe aptarsime savo idėjos [...]

Naujo produkto įvedimas į rinką (greito maisto užkandinė)
Referatas Naujo produkto įvedimas į rinką (greito maisto užkandinė)

Temos aktualumas: Šiame darbe aptarsime savo naujo produkto įvedimą į rinką. Mūsų įmonė „Bistro“ naujai įsikūrusi [...]

Naujo produkto kūrimas ir įvedimas į rinką
Referatas Naujo produkto kūrimas ir įvedimas į rinką

Darbo aktualumas. Inovacijas galima apibūdinti, kaip kažko seno perdarymas nauju. Taip pat, tai naujų technologijų [...]

Elektrinio keturračio „Segway centaur“ įvedimo į rinką analizė
Referatas Elektrinio keturračio „Segway centaur“ įvedimo į rinką analizė

Marketingas prekę traktuoja kaip apčiuopiamos ir neapčiuopiamos naudos vartotojui paketą. Jei prekės teikiama nauda skiriasi [...]

Naujo produkto įsisavinimo strategija UAB „Mantinga“ pavyzdžiu
Diplominis darbas Naujo produkto įsisavinimo strategija UAB „Mantinga“ pavyzdžiu

Šiuolaikinis pasaulis pasižymi globalizacijos procesų plėtra, kuri ekonomikoje pasireiškia per internacionalizacijos ir modernizacijos procesus, besiplečiantį [...]

“Verslo žinių” produkto vz.lt marketingo strategija
Kursinis darbas “Verslo žinių” produkto vz.lt marketingo strategija

Strateginis valdymas- labai sparčiai besiplėtojanti mokslinė disciplina, valdymo konsultavimas (iš praktinės pusės), kurio specialistai padeda [...]

Darbo rinka ir jos funkcionavimo ypatybės
Referatas Darbo rinka ir jos funkcionavimo ypatybės

Šalyse, atsisakiusiose centralizuoto ūkio valdymo ir kuriančiose rinkos ekonomikos santykius, darbo rinka pasirodo kaip reiškinys [...]

Naujos prekės - nagų lakavimo mašinos - įvedimo į rinką marketingo programa
Referatas Naujos prekės - nagų lakavimo mašinos - įvedimo į rinką marketingo programa

Norint sėkmingai integruoti naują prekę į rinką, reikia nuolat stebėti ir analizuoti aplinką, joje vykstančius [...]

Naujos paslaugos įvedimo į rinką marketingo planas
Referatas Naujos paslaugos įvedimo į rinką marketingo planas

Mano siūloma paslauga – edukacinės pamokėlės vaikams, apsilankiusiems su tėveliais tik vasaros sezono metu veikiančioje [...]

Naujos prekės įvedimo į rinką marketingo sprendimai
Referatas Naujos prekės įvedimo į rinką marketingo sprendimai

Į rinką sieksime įvesti naują prekę – „Supamą lopšį-kėdę“.Tėvams auginti vaikus nėra labai lengva, tai [...]

Naujos prekės įvedimas į rinką
Referatas Naujos prekės įvedimas į rinką

         Marketingas yra prekių kūrimo, pasiūlos ir mainų socialinis ir valdymo procesas, orientuotas į pavienių [...]

Referatas "Mozzarella sūris su džiovintais pomidorais ir česnakais" įvedimas į rinka

Tik stipriausios ir geriausios įmonės gali išsilaikyti stabiliose rinkose, kurios kuria nenutrūkstamai naujus produktus ar [...]