Ekonomika ir verslas / Vadyba

Internetinio amžiaus reklamos galimybės viešbučio užimtumo didinimui

0 atsiliepimų
Autorius:

Pastaruoju metu situacija verslo aplinkoje keičiasi žaibišku greičiu. Taip pat greitai keičiasi ir žiniasklaidos rinka. Vis didesnę įtaką jai daro internetas, besivystantis tokiu stulbinamu greičiu, kad tai, kas prieš metus buvo didžiausia naujovė, šiandien jau mažai ką stebina.


Augant interneto, kaip masinio žiniasklaidos kanalo, populiarumui vis svarbiau tampa kiek galima daugiau sužinoti apie reklamos internete galimybes, kadangi reklama internete tampa viena iš populiariausių reklamos priemonių, ir daugelis reklamos užsakovų, planuodami savo reklamines kampanijas, be kitų reklamos skleidimo šaltinių, vis dažniau renkasi reklamą internetinėje erdvėje.


Darbo problema – Nepakankamas internetinio amžiaus reklamos galimybių panaudojimas viešbučių užimtumo didinimui.


Darbo objektas Viešbučių užimtumo ir reklamos dabartiniame amžiuje sąsaja.


Darbo tikslas – Išanalizuoti internetinio amžiaus reklamos poveikį viešbučių užimtumui.


Darbo uždaviniai:




  1. aptarti kas yra internetinis amžius;




  2. išsiaiškinti kaip veikia internetinio amžiaus reklama;




  3. išanalizuoti reklamos internete formas, jų privalumus ir trūkumus;




  4. išanalizuoti reklamos internete panaudojimo galimybes Lietuvoje;




  5. įvertinti reklamos panaudojimo galimybes viešbučių užimtumui.




Darbo metu taikyti metodai:





    • mokslinės literatūros analizė;




    • periodinių leidinių analizė;




    • internetinės informacijos šaltinių analizė;




    • statistinių duomenų analizė;




    • konkrečios įmonės vidinių duomenų analizė.





Darbo struktūra. Bakalauro baigiamąjį darbą sudaro trys dalys. Pirmojoje teorinėje dalyje aprašomas internetas, kaip rinkodaros komunikacijos kanalas, reklamos internete tikslai ir atliekamos funkcijos. Taip pat yra palyginama reklama internete ir tradicinėje aplinkoje bei išskiriamos pagrindinės reklamos internete formos ir jų privalumai bei trūkumai.


Antroje dalyje, remiantis analitiniais duomenimis, atliekama reklamos internete panaudojimo galimybių analizė. Tečioje baigiamojo darbo dalyje, remiantis statistiniais duomenimis, analizuojamas reklamos poveikis viešbučių užimtumui.


Baigiamajame darbe atskleidžiamos šios studijų metu įgytos profesinės kompetencijos:


1. Analizuota viešbučių paslaugų rinkos būklę Lietuvoje ir pasaulyje.


2. Analizuota kaip organizuoti kokybišką klientų aptarnavimą.


3. Analizuota kaip parduoti viešbučių paslaugas.


Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
14940 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • ANOTACIJA LIETUVIŲ KALBA2
  • ANOTACIJA UŽSIENIO KALBA3
  • ĮVADAS5
  • 1. INTERNETINIO AMŽIAUS SAMPRATA6
  • 1.1. Interneto vystymasis pasaulyje9
  • 1.2. Interneto sklaida Lietuvoje10
  • 2. REKLAMA INTERETINIAME AMŽIUJE12
  • 2.1. Reklamos istorijos apžvalga13
  • 2.2. Internetinio amžiaus reklama ir galimybės14
  • 2.3. Reklamos internete galimybių analizėError: Reference source not found18
  • 2.4. Viešbučio reklama20
  • 2.5. Viešbučio reklamos galimybės šiuolaikiniame amžiuje23
  • 2.6. Viešbučio reklamos galimybės pasitelkiant internetinio amžiaus reklamą24
  • 2.7. Viešbučio reklamos galimybės pasitelkiant reklamą internete Lietuvoje30
  • 2.8. Reklamos įtaka viešbučio užimtumui31
  • 3. REKLAMOS POVEIKIO VIEŠBUČIO UŽIMTUMUI ANALIZĖ35
  • 3.1. Reklamos internete galimybių analizė „Mabre Residence hotel“ pavyzdžiu47
  • 3.1.1. „Mabre Residence hotel“ teikiamų reklamos internete paslaugų analizė48
  • IŠVADOS50
  • LITERATŪRA51
  • PRIEDAI52
  • Patvirtinimas apie atlikto darbo savarankiškumą

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Vyresnio amžiaus žmonių fizinio aktyvumo paslaugų didinimo galimybės
Diplominis darbas Vyresnio amžiaus žmonių fizinio aktyvumo paslaugų didinimo galimybės "K-1" sporto akademijoje

Temos aktualumas.  Šiuolaikinėje visuomenėje mažai skiriama dėmesio vyresnio amžiaus žmonių fiziniam aktyvumui. Pagal PSO dauguma [...]

Viešbučio “Senas namas” paslaugų pardavimo efektyvumo didinimas
Diplominis darbas Viešbučio “Senas namas” paslaugų pardavimo efektyvumo didinimas

Darbo aktualumas – kiekviena įmonė, siekdama išsilaikyti didėjančios konkurencijos sąlygomis, privalo sugebėti pritraukti vis naujų [...]

Žmogiškųjų išteklių plėtra, kaip bedarbių užimtumo didinimas, X darbo biržoje
Kursinis darbas Žmogiškųjų išteklių plėtra, kaip bedarbių užimtumo didinimas, X darbo biržoje

Temos aktualumas. Bedarbystė yra aktuali šių dienų problema. Ji paveikia šalies ekonominę būklę, visuomenės gyvenimą [...]

Interneto reklamos poveikis vaikams
Prezentacija Interneto reklamos poveikis vaikams

•Tobulėjant technologijoms, reklamos internete daugėja; •Vis daugiau ir daugiau šeimų naudoja kompiuterius bei internetą; •Interneto reklama pradedama [...]

UAB
Referatas UAB "Megrame langai" pelningumo didinimo galimybės

   Pelnas, jo svarba bei pelningumo rodiklių analizė yra būtina visų formų įmonėms, norint išsiaiškinti [...]

Viešbučio ,,Promenada”  planavimo proceso tobulinimo galimybės
Diplominis darbas Viešbučio ,,Promenada” planavimo proceso tobulinimo galimybės

TEMOS AKTUALUMAS. Pasaulyje vyksta spartūs technologiniai pokyčiai, rinkos vis labiau įgyja pasaulinį mastą. Kad organizacija [...]

Lietuvoje taikomos internetinės prekybos reklamos apžvalga
Referatas Lietuvoje taikomos internetinės prekybos reklamos apžvalga

Temos aktualumas. Internetinė prekyba reklama – sudėtingas informacijos perdavimo elektronika komunikaci­nis procesas, formuojantis vartotojo sąmonėje [...]

Viešbučių užsakymas internetu
Referatas Viešbučių užsakymas internetu

Šiuolaikinė rinka kinta labai sparčiai. Globalizacija, įmonių susiliejimai ir įsigijimai, stiprėjanti organizacijų konkurencija, technologinės naujovės [...]

Papildomos paslaugos kurortiniame viešbutyje, jų plėtojimo galimybės
Referatas Papildomos paslaugos kurortiniame viešbutyje, jų plėtojimo galimybės

Daugeliui žodis viešbutis, tai pastatas, tam tikram laikui suteikiantis mokamą nakvynę bei maistą, tačiau jei [...]

UAB „Anetus“ darbuotojų pasitenkinimo darbu didinimo galimybės
Diplominis darbas UAB „Anetus“ darbuotojų pasitenkinimo darbu didinimo galimybės

Retas kuris sąmoningas šiuolaikinės visuomenės žmogus įsivaizduoja savo gyvenimą be darbinės veiklos. Tai priemonė, užtikrinanti [...]

Pelningumo didinimo X įmonėje galimybių tyrimas AB „Pieno žvaigždės“ AB „Rokiškio sūris“  AB „Žemaitijos pienas“
Kursinis darbas Pelningumo didinimo X įmonėje galimybių tyrimas AB „Pieno žvaigždės“ AB „Rokiškio sūris“ AB „Žemaitijos pienas“

Temos aktualumas. Įmonės sėkmė ir jos konkurencinis pranašumas priklauso nuo to kaip apgalvotai ir strategiškai [...]

UAB „X“ pelningumo didinimo galimybių analizė
Diplominis darbas UAB „X“ pelningumo didinimo galimybių analizė

Kiekvieno verslininko svajonė uždirbti iš savo įmonės veiklos pelną, kurį vėliau galėtų išsimokėti kaip dividendus.

UAB
Kursinis darbas UAB "X" darbuotojų lojalumo didinimo galimybių analizė

 Lojalus asmuo apibūdinamas kaip asmuo, kuris laikosi savo žodžio, garbės ir sąžiningumo principų; asmuo, kuris [...]

UAB „X“ pardavimų didinimo galimybės  
Diplominis darbas UAB „X“ pardavimų didinimo galimybės  

Temos aktualumas ir naujumas.  Pardavimai  yra viena svarbiausių  bet kurio verslo sričių. Pardavimų  funkcijos dėka   [...]

“X” įmonės konkurencingumo didinimo galimybės diegiant informacines technologijas
Kursinis darbas “X” įmonės konkurencingumo didinimo galimybės diegiant informacines technologijas

Šiuo metu nė viena įmonė negali sau leisti nepaisyti objektyvaus konkurencijos būtinumo. Jos turi stengtis [...]