Ekonomika ir verslas / Vadyba

UAB „Kratonas“ verslo strategijos kūrimas

0 atsiliepimų
Autorius:
Šio darbo tikslas – sukurti tinkamą verslo strategiją įmonei „Kratonas“.
Atlikus rinkos bei įmonės vidinės situacijos analizę, pateikiama SWOT analizė, kuri
atskleidžia, kokios yra įmonės stipriosios ir silpnosios pusės, kokios yra galimybės ir grėsmės.
Esamos situacijos analizė padeda geriau suprasti, kokia situacija bei tendencijos yra rinkoje.
Išorinė bei vidinė aplinkos analizė atskleidžia darbe sprendžiamą problemą. Šioje dalyje
remiamasi teoriniais modeliais bei teiginiais.
Atliekant empirinį tyrimą, pasirinktas naudoti kiekybinis tyrimo metodas, į pagalbą
pasitelkiant klausimyną. Buvo siekiama išsiaiškinti, kokia yra duonos vartotojų nuomonė apie
įmonę „Kratonas“, jos siūlomą asortimentą bei kainas. Duomenys analizuoti, naudojant Excel bei
SPSS programas.
Vadybinių sprendimų dalyje analizuojamos ir pagal tam tikrus kriterijus įvertinamos
strateginių sprendimų alternatyvos. Atsižvelgiant į atliktą situacijos analizę bei empirinio tyrimo
rezultatus, nagrinėjamai problemai spręsti siūloma viena iš tinkamiausių alternatyvų – rinkos
plėtros strategija.
Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • santrauka2
  • summary3
  • Turinys4
  • paveikslų sąrašas6
  • lentelių sąrašas7
  • įvadas8
  • 1. Situacijos analizė9
  • 1.1. Išorinė aplinkos analizė9
  • 1.1.1. Bendra informacija apie įmonę9
  • 1.1.2. Šakos situacija10
  • 1.1.3. PEST analizė11
  • 1.1.4. Sėkmę nešantys veiksniai12
  • 1.1.5. Rinkos pelningumo analizė13
  • 1.1.6. Rinkos analizė14
  • 1.1.7. Konkurentų analizė16
  • 1.1.8. Vartotojų analizė17
  • 1.2. Vidinė aplinkos analizė17
  • 1.3. SSGG (SWOT) analizė19
  • 1.4. Augimo (plėtros) strategijos22
  • 1.4.1. Rinkos alternatyvų matrica22
  • 1.4.2. Generalinės strategijos24
  • 2. UAB „Kratonas“ Empirinis tyrimas27
  • 2.1. Tyrimo tikslas27
  • 2.2. Empirinio tyrimo metodika27
  • 2.2.1. Tyrimo populiacija ir imtis27
  • n – imties dydis28
  • 2.2.2. Tyrimo eiga28
  • 2.2.3. Anketos klausimai29
  • 2.3. Empirinio tyrimo rezultatai29
  • 2.3.1. Respondentų socialinių – demografinių charakteristikų apžvalga29
  • 2.3.2. Vidurkio analizė30
  • 2.3.3. Empirinio tyrimo išvados33
  • 3. Vadybiniai sprendimai34
  • 3.1. Siūlomos strateginių sprendimų alternatyvos34
  • 3.1.1. Rinkos alternatyvų matrica34
  • 3.1.2. Generalinės strategijos36
  • 3.2. Alternatyvų vertinimas38
  • 3.2.1. Alternatyvų vertinimo kriterijų parinkimas38
  • 3.2.2. Alternatyvų pirminis atrinkimas38
  • 3.3. Alternatyvų vertinimo išvados40

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Darnaus verslo projekto UAB „Auto SPA“ kūrimas ir rizikos analizė
Diplominis darbas Darnaus verslo projekto UAB „Auto SPA“ kūrimas ir rizikos analizė

2009 metais Lietuvoje buvo patvirtinta Atnaujinta Nacionalinė darnaus vystymosi strategija, kurioje buvo numatytas pagrindinis darnios [...]

AB “Ragutis” verslo strategijos
Referatas AB “Ragutis” verslo strategijos

1. AB „Ragutis“ net ekonominio nuosmūkio laikotarpiu stabiliai laikosi trečioje vietoje Lietuvos alaus rinkoje bei didina [...]

Ūkio kūrimo verslo projektas
Verslo planas Ūkio kūrimo verslo projektas

Temos aktualumas. Verslo projekto valdymas – šiuo metu išties populiarus darbų atlikimo būdas ir [...]

Įmonės kūrimas - verslo planas
Kursinis darbas Įmonės kūrimas - verslo planas

I DALIS – VERSLO IDĖJA Verslo idėjos aprašymas Verslo idėja – įkurti UAB Spyra, kuri užsiims automobilinių [...]

Strateginio planavimo vieta verslo organizacijos veikloje reikalavimai, rengiant strateginį planą
Referatas Strateginio planavimo vieta verslo organizacijos veikloje reikalavimai, rengiant strateginį planą

Verslininkystės istorija siekia senuosius amžius. Ji atsirado vykstant darbo pasidalijimui, plėtojantis prekybai. Tai pradžia šiandieninės [...]

“Verslo žinių” produkto vz.lt marketingo strategija
Kursinis darbas “Verslo žinių” produkto vz.lt marketingo strategija

Strateginis valdymas- labai sparčiai besiplėtojanti mokslinė disciplina, valdymo konsultavimas (iš praktinės pusės), kurio specialistai padeda [...]

Elektroninio verslo strategijos ir modeliai
Referatas Elektroninio verslo strategijos ir modeliai

Temos aktualumas. Elektroninis verslas vis labiau skinasi kelią į tikro verslo pasaulį. Vis daugiau realaus [...]

Marketingo valdymo metodai ir jų taikymas kuriant reklamos strategiją maisto pramonės įmonėse
Referatas Marketingo valdymo metodai ir jų taikymas kuriant reklamos strategiją maisto pramonės įmonėse

Lietuvai palaipsniui integruojantis į Vakarų pasaulio ekonomiką, svarbu į visus organizacijoms įtaką darančius procesus žvelgti [...]

Verslo planas: foto paslaugų įmonės kūrimas
Verslo planas Verslo planas: foto paslaugų įmonės kūrimas

Prekė yra beveik visiems suprantamas ir apčiuopiamas dalykas. Kas kita yra paslauga. Paslaugos sąvoka turi [...]

Verslo įmonės strateginio valdymo procesas ir jo tobulinimas
Kursinis darbas Verslo įmonės strateginio valdymo procesas ir jo tobulinimas

Temos aktualumas. Nuolat kintančioje aplinkoje bei nuožmioje konkurencinėje kovoje įmonės sugeba aktyviau veikti, jeigu jos [...]

Prekės ženklo pozicionavimo strategijos kūrimas
Kursinis darbas Prekės ženklo pozicionavimo strategijos kūrimas

Globalioje rinkoje vis aštrėja firmų konkurencija dėl vartotojų, vis dažniau yra akcentuojami neapčiuomi ir išskirtiniai [...]

Lyderystės vystymo sąsajos su organizacijos strateginio pranašumo kūrimu
Referatas Lyderystės vystymo sąsajos su organizacijos strateginio pranašumo kūrimu

  Kiekvienos šių dienų organizacijos pagrindinis tikslas -  užimti kuo didesnę rinkos dalį, gauti kuo didesnį [...]

Inovacijos – verslo ir visuomenės pažangos variklis
Kursinis darbas Inovacijos – verslo ir visuomenės pažangos variklis

Problemos aktualumas ir svarba: Inovacijos lydi žmoniją nuo civilizacijos pradžios, tačiau kad kaip būtų paradoksalu [...]

Verslo ir prekės ciklai
Prezentacija Verslo ir prekės ciklai

Išsamus darbas. 42 skaidrės.

Verslo planas linos rožės
Verslo planas Verslo planas linos rožės

Verslo idėja apie nuostabų rožyną kilo dėl didelio susižavėjimo šiomis gražiomis gėlėmis. IĮ „Linos rožės“ [...]