Ekonomika ir verslas / Vadyba

Grožio salono „Birutė“ paslaugų kokybės vertinimas vartotojų požiūriu

3 atsiliepimai
Autorius:
Darbą sudaro įvadas, 3 dalys, išvados (rekomendacijos), literatūros sąrašas. Pirmoje dalyje atskleisti paslaugų kokybės vertinimo vartotojų požiūriu teoriniai aspektai. Antroje dalyje pateikiama grožio salono „Birutė“ paslaugų kokybės vertinimo vartotojų požiūriu tyrimo metodika. Trečioje dalyje atskleidžiama grožio salono „Birutė“ teikiamų paslaugų kokybė vartotojų požiūriu.

Darbas įvertintas 10.
Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
12547 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • ĮVADAS1
  • 1. PASLAUGŲ KOKYBĖS VERTINIMO VARTOTOJŲ POŽIŪRIU TEORINIAI ASPEKTAI3
  • 1.1 Paslaugų sampratos apibūdinimas3
  • 1.2 Paslaugų vartotojų aptarnavimo proceso ypatumai7
  • 1.3 Paslaugų kokybės sampratos apibūdinimas9
  • 1.4 Paslaugų kokybės dimensijų ypatumai11
  • 1.5 Vartotojų pasitenkinimo paslauga matavimo ypatumai14
  • 1.6 Paslaugų kokybės vertinimo kriterijai16
  • 2. GROŽIO SALONO „BIRUTĖ“ PASLAUGŲ KOKYBĖS VERTINIMO VARTOTOJŲ POŽIŪRIU TYRIMO METODIKA18
  • 2.1 Grožio salono „Birutė“ apibūdinimas18
  • 2.2 Grožio salono „Birutė“ paslaugų kokybės apibūdinimas23
  • 2.3. Grožio salono „Birutė“ paslaugų kokybės vertinimo vartotojų požiūriu tyrimo metodika ir organizavimas29
  • 3. GROŽIO SALONO „BIRUTĖ“ PASLAUGŲ KOKYBĖS ĮVERTINIMAS VARTOTOJŲ POŽIŪRIU31
  • IŠVADOS43
  • REKOMENDACIJOS45
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS46
  • SUMMARY48

Skaitytojų atsiliepimai

tik darbą įsigijusių klientų įvertinimai
Puikus darbas
, 2012-06-19
Truputi per ilgas, kaip kursinis, bet darbas geras.
, 2014-02-27
Geras darbas, taciau mazokai uzsienio autoriu analizes...
, 2015-03-01

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Šiaulių KTV „S plius“ teikiamų Interneto paslaugų kokybės vertinimas vartotojų požiūriu
Referatas Šiaulių KTV „S plius“ teikiamų Interneto paslaugų kokybės vertinimas vartotojų požiūriu

Darbo problema. Išsivysčiusiose šalyse paslaugų teikimas yra svarbiausia ekonominės veiklos rūšis, o paslaugų sfera yra [...]

Paslaugų kokybės vertinimas vartotojų požiūriu
Kursinis darbas Paslaugų kokybės vertinimas vartotojų požiūriu

Paslaugos kokybė viena iš svarbiausių sudedamųjų dalių ir pagrindinių gyvenimo poreikių, be kurių žmonių gyvenimas [...]

Šiaulių kabelinės televizijos
Referatas Šiaulių kabelinės televizijos " S Plius" teikiamų interneto paslaugų kokybės vertinimas vartotojų požiūriu

Darbo problema. Išsivysčiusiose šalyse paslaugų teikimas yra svarbiausia ekonominės veiklos rūšis, o paslaugų sfera yra [...]

Grožio salono
Kursinis darbas Grožio salono "Senamiesčio fėjos" paslaugų kokybės vertinimas

Temos aktualumas. Didėjant konkurencijai daugelyje paslaugų industrijos šakų vis dažniau bandoma įsigilinti, ko iš šių [...]

Paslaugų kokybės vertinimas klientų požiūriu X įmonėje
Diplominis darbas Paslaugų kokybės vertinimas klientų požiūriu X įmonėje

Temos naujumas ir aktualumas. Paskutiniuoju metu spaudoje galima išgirsti apie itin aršią konkurencinę kovą tarp [...]

UAB ,,Ekspresyvus kontaktas“ teikiamų paslaugų kokybės analizė vartotojų požiūriu Panevėžio mieste
Kursinis darbas UAB ,,Ekspresyvus kontaktas“ teikiamų paslaugų kokybės analizė vartotojų požiūriu Panevėžio mieste

Ekonominės statistikos duomenimis, šiandien paslaugų sektoriui priklauso bent du trečdaliai verslo dalies. Šiandien manoma, kad [...]

Vartotojų elgsenos ypatumų ir paslaugų kokybės vertinimo analizė „Tornado“ krepšinio mokykloje
Kursinis darbas Vartotojų elgsenos ypatumų ir paslaugų kokybės vertinimo analizė „Tornado“ krepšinio mokykloje

Lietuvoje kultivuojama daugiau nei šimtas sporto šakų. Lyginant pasauliniu mastu gyvename mažoje valstybėje, tačiau galime [...]

Kavinės - baro paslaugų kokybės vertinimas
Kursinis darbas Kavinės - baro paslaugų kokybės vertinimas

Temos aktualumas. Didžiuliu greičiu besikeičiančios rinkos sąlygos verčia įvairaus mąsto organizacijas ieškoti vis naujų būdų [...]

Kirpimo paslaugų kokybės vertinimas UAB
Diplominis darbas Kirpimo paslaugų kokybės vertinimas UAB "X"

Išsivysčiusiose šalyse paslaugų teikimas tapo vyraujančia ekonominės veiklos rūšimi, o paslaugų sfera yra viena perspektyviausių [...]

,,McDONALD‘S‘‘ paslaugų kokybės vertinimas: klientų nuomonės tyrimas
Tyrimas ,,McDONALD‘S‘‘ paslaugų kokybės vertinimas: klientų nuomonės tyrimas

Kokybė yra labai plati sąvoka, atsiradusi dėl kuriančių, mąstančių bei vartojančių individų bendruomenės. Vartojimas, savaime [...]

Kursinis darbas "Camelia" vaistinės teikiamų paslaugų kokybė: vartotojų nuomonių tyrimas

Ekonominės statistikos duomenimis, šiandien paslaugų sektoriui priklauso bent du trečdaliai pasaulio verslo dalies. Išsivysčiusių šalių [...]

AB „Lietuvos Geležinkeliai“ Viešųjų E. Paslaugų teikimo internetinės svetainės kokybės vertinimas
Kursinis darbas AB „Lietuvos Geležinkeliai“ Viešųjų E. Paslaugų teikimo internetinės svetainės kokybės vertinimas

Statistiniai duomenys rodo, kad 84,3 % vartotojų ieško informacijos apie prekes ir paslaugas internete, todėl [...]

El. paslaugų kokybės vertinimas
Referatas El. paslaugų kokybės vertinimas

Kadangi internetas vis labiau įsigali visose gyvenimo srityse, todėl sparčiai didėja vartotojams siūlomų paslaugų perkėlimas [...]

Kursinis darbas "X" įstaigos teikiamų paslaugų vertinimas gyventojų požiūriu

Šiuolaikiniams vartotojojams kokybė tai pagrindinis paslaugos įsigijimo kriterijus. Vartotojai tampa reiklesni kokybės atžvilgiu. Kokybė įtakoja [...]

X imonės reklamos priemonių vertinimas vartotojų požiūriu
Kursinis darbas X imonės reklamos priemonių vertinimas vartotojų požiūriu

Lietuvos rinkos formavimas, jos integravimas į Europos rinkos sistemą, komercinių ryšių su užsienio šalimis intensyvėjimas [...]