Prekinio ženklo įvaizdžio įtaka klientų lojalumui

55 psl. / 15607 žod.

Ištrauka

Darbo tikslas – nustatyti prekinio ženklo įvaizdžio svarbą klientų lojalumo formavimui.
Darbe yra atskleidžiama prekinio ženklo ir vartotojų lojalumo sąvokų esmė, formavimo ypatybės, taip pat aprašoma, kaip prekinis ženklas ir jo įvaizdis yra susijęs su vartotojų lojalumu. Atliktas tyrimas parodo, koks yra vaistinių grupės prekinio ženklo įvaizdis klientų požiūriu ir kaip jis vertinamas bei kiek tas įvaizdis įtakoja klientų lojalumą. Remiantis tyrimu, siekiama įvertinti vaistinių grupės prekinio ženklo įvaizdžio stipriąsias ir silpnąsias puses, pateikti pasiūlymus bei priemones įvaizdžiui gerinti bei esamo įvaizdžio kūrimo problemoms spręsti.

Darbas pateikiamas su visais Priedais (apklausos anketa, literatūros sąrašu, santrauka, kt.).

Darbas įvertintas 9.

Turinys

  • ĮVADAS1
  • 1. PREKINIO ŽENKLO TEORINIS APIBRĖŽIMAS3
  • 1.1 Prekinio ženklo sąvokos reikšmė. Prekinių ženklų klasifikacija3
  • 1.2 Prekinių ženklų klasifikacija4
  • 1.3 Prekinio ženklo įvaizdis6
  • 2. KLIENTŲ LOJALUMAS9
  • 2.1 Klientų lojalumo sąvokos reikšmė ir ypatumai9
  • 3. PASLAUGOS PREKINIO ŽENKLO ĮVAIZDŽIO SĄRYŠIS SU LOJALUMU14
  • 3.1 Klientų lojalumo prekės ženklui svarba įmonei14
  • 3.2 Klientų lojalumo santykis su teigiamu prekinio ženklo įvaizdžiu16
  • 3.3 Prekinio ženklo įvaizdžio panaudojimas klientų lojalumo valdymui20
  • 4. PREKINIO ŽENKLO ĮVAIZDŽIO ĮTAKOS KLIENTŲ LOJALUMUI TYRIMAS29
  • 4.1 Vaistinių tinklo „N“veikos analizė29
  • 4.2 Tyrimo metodologija29
  • 4.3 Respondentų apibūdinimas30
  • 4.4 Prekinio ženklo įvaizdžio ir klientų lojalumo analizė33
  • IŠVADOS44
  • PASIŪLYMAI45
  • SUMMARY46
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS48
  • PRIEDAI50

Reziumė

Autorius
kristina
Tipas
Diplominis darbas
Dalykas
Vadyba
Kaina
€13.59
Lygis
Universitetas
Publikuotas
Kov 27, 2012
Apimtis
55 psl.
Įvertinimas

Susiję darbai

Kokybės vadybos įtaka organizacijos rezultatams

Vadyba Kursinis darbas jurgute
Jeigu verslo įmonė nori gyvuoti rinkos konkurencijos sąlygomis ir stiprėti, tai turi vadovautis kokybės vadybos filosofija, kurios tikslas geriau patenkinti vartotojų poreikius. Kokybė...

Klientų lojalumo lygiai

Vadyba Prezentacija dzastyna
(Griffin, 1997). Vartotojų lojalumo evoliucijoje yra išskiriamos septynios stadijos:Įtariamasis (A suspect)Potencialus vartotojas (A prospect)Diskvalifikuotas potencialus vartotojas (Disqualified Prospect)Vartotojas,...

Įmonės įvaizdžio svarba

Vadyba Referatas 2012 m. aurelijad
Įmonės įvaizdžio svarba visuomenėje ir jį lemiantys veiksniai. Kas yra įmonės įvaizdis ir jo kūrimo principai.

Prekės ženklo įtakos pirkimo procese tyrimas

Vadyba Diplominis darbas 2007 m. dainudis
Diplominis darbas ir analize apie prekinio ženklo svarba, sėkmę, įtakas pirkimo procesams. Kad įmonė užimtų solidžią vietą konkurencingoje rinkoje, jos prekėms būtinas aukštos...

UAB "Vipseta" klientų lojalumo formavimas

Vadyba Kursinis darbas 2016 m. salvete
Baigiamojo darbo tema UAB ,,Vipseta‘‘ klientų lojalumo formavimas. Darbo aktualumas - klientų lojalumo skatinimas yra vienas iš svarbiausių sėkmingo įmonės veikimo sprendimų, padedančių...