Ekonomika ir verslas / Vadyba

Prekinio ženklo įvaizdžio įtaka klientų lojalumui

0 atsiliepimų
Autorius:
Darbo tikslas – nustatyti prekinio ženklo įvaizdžio svarbą klientų lojalumo formavimui.
Darbe yra atskleidžiama prekinio ženklo ir vartotojų lojalumo sąvokų esmė, formavimo ypatybės, taip pat aprašoma, kaip prekinis ženklas ir jo įvaizdis yra susijęs su vartotojų lojalumu. Atliktas tyrimas parodo, koks yra vaistinių grupės prekinio ženklo įvaizdis klientų požiūriu ir kaip jis vertinamas bei kiek tas įvaizdis įtakoja klientų lojalumą. Remiantis tyrimu, siekiama įvertinti vaistinių grupės prekinio ženklo įvaizdžio stipriąsias ir silpnąsias puses, pateikti pasiūlymus bei priemones įvaizdžiui gerinti bei esamo įvaizdžio kūrimo problemoms spręsti.

Darbas pateikiamas su visais Priedais (apklausos anketa, literatūros sąrašu, santrauka, kt.).

Darbas įvertintas 9.
Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
15607 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • ĮVADAS1
  • 1. PREKINIO ŽENKLO TEORINIS APIBRĖŽIMAS3
  • 1.1 Prekinio ženklo sąvokos reikšmė. Prekinių ženklų klasifikacija3
  • 1.2 Prekinių ženklų klasifikacija4
  • 1.3 Prekinio ženklo įvaizdis6
  • 2. KLIENTŲ LOJALUMAS9
  • 2.1 Klientų lojalumo sąvokos reikšmė ir ypatumai9
  • 3. PASLAUGOS PREKINIO ŽENKLO ĮVAIZDŽIO SĄRYŠIS SU LOJALUMU14
  • 3.1 Klientų lojalumo prekės ženklui svarba įmonei14
  • 3.2 Klientų lojalumo santykis su teigiamu prekinio ženklo įvaizdžiu16
  • 3.3 Prekinio ženklo įvaizdžio panaudojimas klientų lojalumo valdymui20
  • 4. PREKINIO ŽENKLO ĮVAIZDŽIO ĮTAKOS KLIENTŲ LOJALUMUI TYRIMAS29
  • 4.1 Vaistinių tinklo „N“veikos analizė29
  • 4.2 Tyrimo metodologija29
  • 4.3 Respondentų apibūdinimas30
  • 4.4 Prekinio ženklo įvaizdžio ir klientų lojalumo analizė33
  • IŠVADOS44
  • PASIŪLYMAI45
  • SUMMARY46
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS48
  • PRIEDAI50

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Prekinio ženklo įtaka, renkantis rūbą
Kursinis darbas Prekinio ženklo įtaka, renkantis rūbą

Aukštoji mada – nuolat egzistuojantis ir visada egzistuosiantis reiškinys, nes būtent ji ir diktuoja mados [...]

Prekinio ženklo skleidžiamos žinutės ir jos kuriamo įvaizdžio svarba mados vartotojiškume Lietuvoje
Kursinis darbas Prekinio ženklo skleidžiamos žinutės ir jos kuriamo įvaizdžio svarba mados vartotojiškume Lietuvoje

Šiandieninėje visuomenėje mada užima labai svarbų vaidmenį. Kiekvieną dieną matome parduotuvių virtrinas pilnas naujausių sezono [...]

UAB “Kosmelita” parduotuvių tinklo Eurokos įvaizdžio įtaka prekių pardavimui
Diplominis darbas UAB “Kosmelita” parduotuvių tinklo Eurokos įvaizdžio įtaka prekių pardavimui

Temos aktualumas. Įvairiausių sričių – filosofijos, socialinės psichologijos, politikos, rinkodaros, personalo vadybos, strateginio valdymo, komunikacijos [...]

Lietuvoje įrankiais prekiaujančių organizacijų klientų e-lojalumo vertinimas
Diplominis darbas Lietuvoje įrankiais prekiaujančių organizacijų klientų e-lojalumo vertinimas

Pasaulinės globalizacijos  bei nuolatinės konkurencijos veiksniai verčia visas organizacijas vykdyti įvairiausias strategijas, kurios padėtų šioms [...]

Nike prekės ženklo lojalumo įtaka ketinimui pirkti
Tyrimas Nike prekės ženklo lojalumo įtaka ketinimui pirkti

Daugelis kompanijų atrado sėkmę, kad jų produktai būtų sėkmingi rinkoje, jie turi pirma padaryti taip [...]

Sezoniškumo įtaka prekiu paklausos prognozavimui
Referatas Sezoniškumo įtaka prekiu paklausos prognozavimui

SEZONIŠKUMO ĮTAKA PREKIŲ PAKLAUSOS PROGNOZAVIMUI. "Šiame darbe aptarsime teorinius prekių paklausos modelius bei jos pokyčius nulemiančius [...]

Klientų lojalumo lygiai
Prezentacija Klientų lojalumo lygiai

(Griffin, 1997). Vartotojų lojalumo evoliucijoje yra išskiriamos septynios stadijos:Įtariamasis (A suspect)Potencialus vartotojas [...]

AB “Šiaulių banko” įvaizdis: klientų nuomonių analizė
Diplominis darbas AB “Šiaulių banko” įvaizdis: klientų nuomonių analizė

Temos naujumas ir aktualumas. Paskutiniuoju metu kiekviena įmonė savo veikloje greta gamybos, kainodaros, veiklos produktyvumo [...]

Prekinio ženklo kūrimas ir/ar valdymas
Kursinis darbas Prekinio ženklo kūrimas ir/ar valdymas

Kurti ir stiprinti prekinius ženklus tapo įvairaus dydžio įmonių pirminis verslo tikslas. Visi įmonės veiksmai [...]

Praktikos ataskaita klientų lojalumo tema
Praktikos ataskaita Praktikos ataskaita klientų lojalumo tema

Siekiant didinti klientų lojalumą X įmonėje labai svarbu vykdyti lojalumo programą, tačiau ji turi būti orientuota [...]

AB “Audimas” prekės ženklo  įvaizdžio Lietuvos rinkoje sprendimai
Kursinis darbas AB “Audimas” prekės ženklo įvaizdžio Lietuvos rinkoje sprendimai

Kauno mieste įsikūrusios bendrovės „Audimas“ veikla sukoncentruota ties sporto ir laisvalaikio aprangos prekių gamyba ir [...]

Įvaizdžio pakeitimo įtaka „Benu“ vaistinių tinklo veiklai
Praktikos ataskaita Įvaizdžio pakeitimo įtaka „Benu“ vaistinių tinklo veiklai

Vaistai – pagrindinė šiuolaikinio gydymo priemonė. Įvairūs atlikti rinkos tyrimai rodo, kad vaistų rinka vis [...]

Asmeninio pardavimo įtaka prekių pasirinkimui
Referatas Asmeninio pardavimo įtaka prekių pasirinkimui

Darbo aktualumas: Dauguma įmonių siūlo įvairias akcijas, nuolaidas, reklamas, tačiau nesusimąsto, kad dažnai priemonė [...]

Prekės ženklo įvaizdis: arbatos įvaizdžio vertinimas
Kursinis darbas Prekės ženklo įvaizdis: arbatos įvaizdžio vertinimas

Prekės ženklo įvaizdis turi itin didelę reikšmę arbata prekiaujančioms įmonėms. Teigiamą, gerai išvystytą ir unikalų [...]