Taikomieji mokslai / Dizainas ir technologijos

,,Šiuolaikinio klajoklio” įvaizdis naujai kuriamo prekės ženklo koncepcijoje

0 atsiliepimų
Autorius:

Gibiešiūtė A. „Šiuolaikinio klajoklio“ įvaizdis naujai kuriamo prekės ženklo koncepcijoje. Įvaizdžio dizaino studijų programos baigiamasis darbas. Darbo vadovė Juozėnaitė I., Šv. Ignaco Lojolos kolegija, Kaunas, 2018. 34 p.

Problema. Šiandieninis klajoklis nėra genties dalis, tai plačiu mastu paplitusi žmonių bendruomenė, kurią nuo kitų skiria gyvenimo būdas bei pasaulio suvokimas. Dabartinis klajoklis negyvena atskirtyje nuo kitų žmonių, priešingai tai itin socialūs individai neretai viena koja priekyje žengiantys technologijų srityje. Laiko tėkmėje prarastas išvaizdos, kaip pagrindinio atskirties rodmens unikalumas dėl pasikeitusių gyvenimo sąlygų.  Todėl yra svarbu rasti būdą, kaip į jų įvaizdį įnešti unikalumo bei atkurti atskirtį nuo kitų žmonių. Dėl šios priežasties yra kuriamas prekinis ženklas, kurio pagrindinis tikslas yra pateikti klajoklio įvaizdį šiuolaikiškai sujungiant individų gyvenimo stilių bei laisvės troškimą.

Objektas – šiuolaikinio klajoklio įvaizdis prekinio ženklo koncepcijoje.

Tikslas – ištyrus šiuolaikinio klajoklio sampratą  dabartinėje visuomenėje, sukurti prekinio ženklo koncepciją ir pritaikyti tai vizualioje fotosesijoje.

Uždaviniai:  1. Ištirti klajoklių gyvenimo būdo ypatumus ir įvaizdį.

                     2. Sukurti prekinio ženklo koncepciją.

                     3. Sukurti šiuolaikinį klajoklio įvaizdį.

Metodai – literatūros ir šaltinių analizė, atvejo studija.

XXI a. sparčiai pradėjo vystytis išmaniosios technologijos ir didėti urbanizacija. Klajokliai išsivystė į šiuolaikinius klajoklius. Dėl urbanizacijos ir besivystančių technologijų atsirado poreikis ir visos tam galimybės nesunkiai keliauti aplink pasaulį. Tačiau, augant žmogaus poreikiams, reikalingas ir finansinis stabilumas. Todėl sparčiai besivystančios technologijos suteikė galimybę žmogui keliauti aplink pasaulį ir tuo pačiu dirbti. Išsivystė nauja klajoklių koncepcija – skaitmeniniai klajokliai. Skaitmeninis klajoklis pasižymi savo mobilumu. Svarbiausi aspektai turėti nešiojamąjį kompiuterį ir belaidį internetą.

Laiko tėkmėje yra prarastas klajoklių drabužių unikalumas. Šiuolaikinis klajoklis nebėra genties dalis, tai plačiu mastu paplitusi žmonių bendruomenė, kurie išsiskiria savo požiūriu į gyvenimą. Jiems yra svarbiausia, kad drabužiai būtu laisvi ir patogūs. Todėl yra kuriamas prekinis ženklas, kuris suteiktų unikalumo jų drabužiams, bei atspindėtų jų asmenybę, bei identitetą. Kuriama simbolių kalba, per kurią bus siekiama suteikti minėtą išskirtinumą.

Visiems šiuolaikinio klajoklio įvaizdžiams buvo naudoti laisvi drabužiai, ant kurių buvo piešiami simboliai ir rašomi žodžiai. Klajokliai atstovauja minimalistinį gyvenimą, dėl gyvenimo būdo jie yra priversti neapsikrauti daiktais ir prie jų neprisirišti. Todėl visuose įvaizdžiuose buvo akcentuojama minimalizmas. Šiuolaikinio klajoklio įvaizdžius sudarė laisvalaikio stiliaus drabužiai, kasdieninės šukuosenos, palaidi plaukai arba kuodas, nes buvo naudojami aksesuarai ant galvos. Makiažas dieninis, natūralus. Įvaizdžiams atskleisti buvo pasirinktas Zatyšių karjeras, taip sukurta sąsaja su gamta.

Darbo tipas:
Apimtis:
7375 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • TURINYS
  • SANTRAUKA4
  • TERMINŲ PAAIŠKINIMAI8
  • ĮVADAS9
  • 1. ŠIUOLAIKINIO KLAJOKLIO SAMPRATA, GYVENIMO BŪDAS IR SOCIALINIAI REIŠKINIAI11
  • 1.1. Šiuolaikinio klajoklio asmenybės bruožai11
  • 1.2. Šiuolaikiniai klajokliai kaip socialinis reiškinys13
  • 1.3. Mobilaus gyvenimo būdo poreikiai16
  • 2. PREKINIS ŽENKLAS19
  • 2.1. Prekiniai ženklai reprezentuojantys klajoklių gyvenimo būdą19
  • 2.2. Prekinio ženklo „Catch a nomad“ koncepcija20
  • 3. ĮVAIZDŽIO SUKŪRIMAS23
  • 3.1. Idėjos pagrindimas23
  • 3.2. Sukurtų įvaizdžiu detalizavimas (audiniai, spalvos, detalės, vizažas)23
  • 3.3. Darbo eiga (apšvietimas, lokacija, sustatymas ir t.t)31
  • IŠVADOS32
  • LITERATŪRA33

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Prekės ženklo pozicionavimo strategijos kūrimas
Kursinis darbas Prekės ženklo pozicionavimo strategijos kūrimas

Globalioje rinkoje vis aštrėja firmų konkurencija dėl vartotojų, vis dažniau yra akcentuojami neapčiuomi ir išskirtiniai [...]

Prekinio ženklo skleidžiamos žinutės ir jos kuriamo įvaizdžio svarba mados vartotojiškume Lietuvoje
Kursinis darbas Prekinio ženklo skleidžiamos žinutės ir jos kuriamo įvaizdžio svarba mados vartotojiškume Lietuvoje

Šiandieninėje visuomenėje mada užima labai svarbų vaidmenį. Kiekvieną dieną matome parduotuvių virtrinas pilnas naujausių sezono [...]

AB “Audimas” prekės ženklo  įvaizdžio Lietuvos rinkoje sprendimai
Kursinis darbas AB “Audimas” prekės ženklo įvaizdžio Lietuvos rinkoje sprendimai

Kauno mieste įsikūrusios bendrovės „Audimas“ veikla sukoncentruota ties sporto ir laisvalaikio aprangos prekių gamyba ir [...]

Prekės ženklo įvaizdis: arbatos įvaizdžio vertinimas
Kursinis darbas Prekės ženklo įvaizdis: arbatos įvaizdžio vertinimas

Prekės ženklo įvaizdis turi itin didelę reikšmę arbata prekiaujančioms įmonėms. Teigiamą, gerai išvystytą ir unikalų [...]

Prekinio ženklo įvaizdžio įtaka klientų lojalumui
Diplominis darbas Prekinio ženklo įvaizdžio įtaka klientų lojalumui

Darbo tikslas – nustatyti prekinio ženklo įvaizdžio svarbą klientų lojalumo formavimui. Darbe yra atskleidžiama prekinio ženklo [...]

Prekės ženklo psichologinis poveikis ir jo vertės suvokimo sąsajos
Diplominis darbas Prekės ženklo psichologinis poveikis ir jo vertės suvokimo sąsajos

Temos aktualumas, naujumas: šių dienų vartotojas kone kasdieną yra priverstas rinktis iš daugybės prekės ženklų [...]

Sėkmingo prekės ženklo sukūrimas
Prezentacija Sėkmingo prekės ženklo sukūrimas

65 skaidrės! [...]

Prekės ženklo samprata ir funkcijos
Referatas Prekės ženklo samprata ir funkcijos

Jau nuo seno gamintojai, norėdami išskirti savo gaminamus produktus iš kitų, žymėjo juos tam tikrais [...]

Produktų linijos
Diplominis darbas Produktų linijos "Optima linija" prekės ženklo vertinimas

Darbo aktualumas: jau nuo seno prekės ženklas vaidino svarbų vaidmenį rinkoje. Prekių ženklai buvo naudojami [...]

“Baltų lankų” knygyno prekės ženklo marketingas socialiniame tinkle Facebook
Diplominis darbas “Baltų lankų” knygyno prekės ženklo marketingas socialiniame tinkle Facebook

Darbas buvo įvertintas 10. Trumpas aprašymas: Baigiamajame bakalauro darbe nagrinėjamos prekinio ženklo marketingo socialiniuose tinkluose problemos.

Prekinio ženklo kūrimas ir/ar valdymas
Kursinis darbas Prekinio ženklo kūrimas ir/ar valdymas

Kurti ir stiprinti prekinius ženklus tapo įvairaus dydžio įmonių pirminis verslo tikslas. Visi įmonės veiksmai [...]

Prekės ženklo apsauga
Referatas Prekės ženklo apsauga

Anot Danguolės Klimkevičiūtės (2008), pramoninės nuosavybės (taigi ir prekių ženklų) apsaugos ir nesąžiningos konkurencijos santykis [...]

Prekės ženklo valdymas
Referatas Prekės ženklo valdymas

G. Lury ( 1998) nurodo, kad toks reiškinys kaip prekių žymėjimas savininko ( gamintojo) vardu [...]

Prekės ženklo “Rūta” asociacijų analizė
Referatas Prekės ženklo “Rūta” asociacijų analizė

Pasak R. Urbanskienės ir R. Vaitkienės (2006), prekės ženklo asociacijos arba prekės ženklo vertybių visuma [...]