Internetinių rinkos tyrimų analizė

58 psl. / 12566 žod.

Ištrauka

Šiandieniniame verslo pasaulyje ekonomikos sąlygos sparčiai kinta. Tai sąlygoja valdymo orientaciją į tikslus, konkurencijos augimas, rinkos prisotinimą, gamybos, darbo bei prekybos organizavimo formų kaitą. Susidariusi situacija verčia ieškoti naujų galimybių plėtojant verslą. Vienas iš būdų galinčių padėti verslo įmonėms priimti pagrįstus valdymo ir vystymo sprendimus yra internetiniai rinkos tyrimai. Internetiniai rinkos tyrimai – tai vienas galingiausių įrankių bet kokiame versle. Šiandien internetiniai rinkos tyrimai tampa vis svarbesni tiek priimant verslo sprendimus, tiek plečiant naujas komercines galimybes, tiek palaikant ir gerinant esamą padėtį. Nė vienas toliaregiškai mąstantis vadovas neturėtų priimti svarbių strateginių sprendimų neatlikęs tyrimų. Internetiniai rinkos tyrimai gali turėti įtakos nuo laisvos rinkos nišos suradimo iki vartotojų patenkinimo užtikrinimo bei efektyvių marketingo kampanijų planavimo. Tyrimas gali suteikti informacijos apie rinką, kuri padėtų sėkmingai vykdyti veiklą, užtikrinti kompanijos konkurencingumą, maksimaliai padidinti pelną. Rinkos tyrimus naudoja įvairios kompanijos bei organizacijos, įskaitant privataus ir viešojo sektoriaus organizacijas, prekybininkus, gamintojus, finansinių paslaugų kompanijas, valdžios organus.


Turinys

  • TURINYS
  • ANOTACIJA LIETUVIŲ KALBA2
  • ANOTACIJA UŽSIENIO KALBA3
  • ĮVADAS4
  • 1. RINKOS TYRIMAI IR JŲ ANALIZĖ7
  • 1.1. Rinkos tyrimų turinys ir svarba šiuolaikinėje verslo aplinkoje7
  • 1.2. Rinkos tyrimų procesas……………………………………………11
  • 1.3. Rinkos tyrimų metodologijos14
  • 1.4. Rinkos tyrimų duomenų analizė16
  • 2. INTERNETO RINKOS TYRIMAI IR METOTAI……………………………… …………20
  • 3. REKLAMOS AGENTŪROS „ASER“ PASLAUGOMS NAUDOJAMI
  • INTERNETO RINKOS TYRIMAI23
  • 3.1. Tyrimo metodologija…………………………………………………………………………….23
  • 3.2. Reklamos agentūros „Aser“ charakteristika………………………………………………….24
  • 3.3. Reklamos agentūros „Aser“ naudojami interneto rinkos tyrimų apžvalga…………………26
  • 3.4. Reklamos paslaugas teikiančių įmonių naudojami interneto rinkos tyrimų
  • anketinės apklausos rezultatai………………………………………………37
  • IŠVADOS49
  • LITERATŪRA52
  • PRIEDAI54
  • Patvirtinimas apie atlikto darbo savarankiškumą

Reziumė

Autorius
donatas
Tipas
Diplominis darbas
Dalykas
Ekonomika
Kaina
€12.15
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Sau 8, 2013
Publikuotas
2011 m.
Apimtis
58 psl.

Susiję darbai

Nekilnojamojo turto rinkos analizė

Ekonomika Referatas 2016 m. salvete
Nekilnojamasis turtas kasdieniame gyvenime yra suprantamas labai paprastai: tai – statiniai, sklypai, būstai. Kitaip tariant, šia sąvoka disponuojama bendrine prasme, nesigilinant į tai,...