Ekonomika ir verslas / Vadyba

Vartotojų elgsenos įtaka AB „Pieno žvaigždės“ ekologiško jogurto „Bios“ pardavimams

0 atsiliepimų
Autorius:
Anotacija
AB „Pieno žvaigždės“ viena iš lyderių organizacijų rinkoje siūlanti savo klientams platų asortimentą pieno produkcijos. Šiuo metu vienas iš populiariausių siūlomų įmonės produktų yra ekologiškas jogurtas „Bios“. Šis produktas pelnęs ne tik nevieną apdovanojimą, bet ir pamiltas daugelio įmonės klientų. Nepaisant produkto paklausos pardavimai pastarąjį ketvirtį sumažėjo. Todėl šio darbo problema: sumažėję „Bios“ jogurto pardavimai.
Darbo tikslas: nustatyti vartotojų elgsenos įtaką AB „Pieno žvaigždės“ ekologiško jogurto „Bios“ pardavimams. Darbo tikslui pasiekti apsirinkti tokie tyrimo metodai:
1. Literatūros analizė.
2. Matematinis - statistinis metodas.
3. Kiekybinis tyrimas (anketinė apklausa).
Pirkimų sumažėjimui tyrimo duomenimis remiantis turėjo informacijos sklaidos trūkumas, neadekvatus kokybės ir kainos santykis, ne itin patogi pakuotė. Pirkėjams svarbi produkto kokybė, skonis, bei kaina, todėl tyrimo siūlymuose pateikta, kaip atnaujinti informacijos perdavimo šaltinius panaudojant radijo, televizijos ir spaudos reklamą joje akcentuojant svarbiausius tyrimo dalyviams su produktu susijusius elementus – kainą, skonį, sudėtį.
Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
10270 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • SANTRAUKA LIETUVIŲ KALBA2
  • SANTRAUKA UŽSIENIO KALBA3
  • ĮVADAS5
  • PROFESINIŲ KOMPETENCIJŲ SĄRAŠAS7
  • 1. VARTOTOJŲ ELGSENOS SAMPRATA8
  • 2. VARTOTOJŲ ELGSENĄ ĮTAKOJANTYS VEIKSNIAI11
  • 2.1. Išoriniai veiksniai11
  • 2.2. Vidiniai veiksniai14
  • 3. RINKODAROS SPRENDIMŲ ĮTAKA VARTOTOJŲ ELGSENAI15
  • 3.1. Prekė16
  • 3.2. Kaina17
  • 3.3. Paskirstymas18
  • 3.4. Rėmimas20
  • 4. VARTOTOJŲ ELGSENOS MODELIAI25
  • 5. VARTOTOJŲ ELGSENOS ĮTAKOS AB „PIENO ŽVAIGŽDĖS" EKOLOGIŠKO JOGURTO„BIOS“ PARDAVIMAMS ANALIZĖ28
  • 5.1. AB „Pieno žvaigždės“ įmonės pristatymas28
  • 5.2. Tyrimo metodai ir metodologija31
  • 5.3. Vartotojų elgsenos įtakos jogurtų „Bios“ pardavimams apklausos rezultatų tyrimas33
  • IŠVADOS49
  • PASIŪLYMAI50
  • LITERATŪRA51
  • PRIEDAI54

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Reklamos įtaka vartotojų elgsenai analizė
Kursinis darbas Reklamos įtaka vartotojų elgsenai analizė

Prekių ar paslaugų marketingas yra neatsiejamas nuo reklamos. Pardavimo tikslams pasiekti yra naudojamos įvairios priemonės [...]

Pieno produktų vartotojų elgsena
Tyrimas Pieno produktų vartotojų elgsena

Darbo aktualumas: Jau seniai vartotojas ir jo poreikiai tapę vienu iš svarbiausių objektų kiekvienos įmonės [...]

Reklamos kompanijos įtaka vartotojų elgsenai
Referatas Reklamos kompanijos įtaka vartotojų elgsenai

Gyvename margame reklamos pasaulyje ir nori to ar nenori, įmonių produktų (paslaugų) vartotojas daugiau ar [...]