Ekonomika ir verslas / Rinkodara

Alkoholio reklamos poveikis x įmonės darbuotojų elgsenai

1 atsiliepimas
Autorius:
Tyrimo uždaviniai:

1. Apibrėžti reklamos sampratą.
2. Aptarti vartotojų pasirinkimą lemiančius veiksnius.
3. Ištirti alkoholio reklamos poveikį .X. įmonės klientų elgsenai.
Informacijos šaltinių apžvalga. Naudota įvairi mokslinė literatūra (daugiausia remtasi
Čereška B., Urbanskiene R., Kotler P., Armstrong G. ir kt., Urbonavičiumi S., Virvilaite R.,
Bakanausku A.), internetiniai šaltiniai (daugiausia www.seo-marketing.lt, www.infoverslui.lt,
www.lrinka.lt, www.verslobanga.lt), teisės aktai (Lietuvos Respublikos Alkoholio kontrolės
įstatymas, LR reklamos įstatymas).
Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
14000 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • ĮVADAS7
  • 1. REKLAMOS SAMPRATA9
  • 1.1. Reklamos samprata ir esmė9
  • 1.2. Reklamos priemonių apibūdinimas10
  • 1.3. Alkoholio reklamos teisinis reglamentavimas Lietuvoje11
  • 2. VARTOTOJO PASIRINKIMĄ LEMIANTYS VEIKSNIAI12
  • 2.1. Vartotojo sprendimą formuojantys faktoriai12
  • 2.2. Vartotojo apsisprendimo proceso etapai15
  • 2.3. Rinkodaros komplekso elementų įtaka vartotojų elgsenai17
  • 3. ALKOHOLIO REKLAMOS POVEIKIO TYRIMAS22
  • 3.1. Empirinio tyrimo metodika22
  • 3.2. X įmonės charakteristika23
  • 3.3. Demografinių- socialinių kintamųjų analizė24
  • 3.4. Alkoholio reklamos poveikio X įmonės klientų elgsenai analizė27
  • IŠVADOS43
  • REKOMENDACIJOS44
  • LITERATŪRA45
  • PRIEDAI47

Skaitytojų atsiliepimai

tik darbą įsigijusių klientų įvertinimai
Paprastas ir aiškus darbas
, 2016-04-08

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
“X” įmonės darbuotojų motyvacijos ir kūrybiškumo praktinis aspektas
Diplominis darbas “X” įmonės darbuotojų motyvacijos ir kūrybiškumo praktinis aspektas

pasirinkta tema UAB „Z“ įmonės produktų pardavimo paskirstymo efektyvumas yra aktuali. Darbo tikslas – ištirti [...]

Įmonės „Saugus jausmas“ reklamos analizė
Kursinis darbas Įmonės „Saugus jausmas“ reklamos analizė

Dauguma žmonių į reklamos veikimo sferą kasdieniniame gyvenime patenka kaip reklamos auditorijos atstovai. Marketingo specialistui [...]

Oligopolinė įmonės elgsena
Referatas Oligopolinė įmonės elgsena

Rinka – terminas, turintis daug vartosenų ekonomikos teorijoje. Dažniausiai rinka vadinama vieta, kurioje žmonės perka [...]

Darbuotojai: įmonės kapitalas investicijos ar išlaidos?
Rašinys Darbuotojai: įmonės kapitalas investicijos ar išlaidos?

Kiekvienas darbdavys žino – geras darbuotojas, neatsiejama sėkmingos įmonės dalis. Skirtumai gali būti nebent tokie [...]

Įmonės darbuotojų paieškos ir atrankos grupės veiklos analizė
Diplominis darbas Įmonės darbuotojų paieškos ir atrankos grupės veiklos analizė

Temos aktualumas. Kiekvienos įmonės vadovai supranta, kad jų vykdoma veikla bus bevertė be darbuotojų, kurie [...]

Šeimos ir namų ūkio poveikis vartotojų elgsenai
Referatas Šeimos ir namų ūkio poveikis vartotojų elgsenai

Temos aktualumas: Šiandieninėje visuomenėje ypač svarbi turėtų būti šeima, kuri retai sulaukia jai reikiamo dėmesio.

X imonės reklamos priemonių vertinimas vartotojų požiūriu
Kursinis darbas X imonės reklamos priemonių vertinimas vartotojų požiūriu

Lietuvos rinkos formavimas, jos integravimas į Europos rinkos sistemą, komercinių ryšių su užsienio šalimis intensyvėjimas [...]

„X“ įmonės darbuotojų paieškos ir atrankos grupės veiklos analizė
Kursinis darbas „X“ įmonės darbuotojų paieškos ir atrankos grupės veiklos analizė

Temos aktualumas. Kiekvienos įmonės vadovai supranta, kad jų vykdoma veikla bus bevertė be darbuotojų, kurie [...]

Motyvacijos vaidmuo X įmonės darbuotojų lojalumui
Referatas Motyvacijos vaidmuo X įmonės darbuotojų lojalumui

ar kitokios organizacijos nariais, organizacijos, kurioje du ar daugiau žmonių, dirbdami tam tikroje struktūroje, siekia [...]

Įmonės „Šermukšnės mados studija“ įvaizdžio stiprinimas naudojant audiovizualinę reklamą
Diplominis darbas Įmonės „Šermukšnės mados studija“ įvaizdžio stiprinimas naudojant audiovizualinę reklamą

Temos aktualumas: Šiomis dienomis ne retai žmogus yra vertinamas ne tik pagal pasiekimus ar atliktus [...]

Reklamos įtaka vartotojų elgsenai analizė
Kursinis darbas Reklamos įtaka vartotojų elgsenai analizė

Prekių ar paslaugų marketingas yra neatsiejamas nuo reklamos. Pardavimo tikslams pasiekti yra naudojamos įvairios priemonės [...]

Reklamos kompanijos įtaka vartotojų elgsenai
Referatas Reklamos kompanijos įtaka vartotojų elgsenai

Gyvename margame reklamos pasaulyje ir nori to ar nenori, įmonių produktų (paslaugų) vartotojas daugiau ar [...]

Reklamos organizavimas statybos įmonėse
Kursinis darbas Reklamos organizavimas statybos įmonėse

Šiandien reklama yra pastebima. Vartotojai susiduria su ja žiūrėdami televiziją, skaitydami laikraščius, žurnalus, klausydamiesi radijo [...]

Marketingo valdymo metodai ir jų taikymas kuriant reklamos strategiją maisto pramonės įmonėse
Referatas Marketingo valdymo metodai ir jų taikymas kuriant reklamos strategiją maisto pramonės įmonėse

Lietuvai palaipsniui integruojantis į Vakarų pasaulio ekonomiką, svarbu į visus organizacijoms įtaką darančius procesus žvelgti [...]

Naratyviniai alkoholinių gėrimų interneto svetainių reklamų modeliai
Kursinis darbas Naratyviniai alkoholinių gėrimų interneto svetainių reklamų modeliai

Reklama šiuolaikiniams žmonėms daro didžiulę įtaką, kuo toliau tuo labiau ji skverbiasi į kiekvieno žmogaus mintis [...]