Marketingo konspektas

9 psl. / 1446 žod.

Ištrauka

Marketingo skyrių strūkturos



  • Funkcinėje organizacijoje – specialistai, atskaitingi marketingo vadovui.

  • Geografinėje organizacijoje – skyrius apima regioninius pardavimų vadybininkus.

  • Produkto valdymo organizacija –P&G (1926), produkto vadybininkas atsakingas už visą produktą.

  • Rinkos valdymo organizacija – skyrius struktūrizuotas pagal rinkas (verslas –verslui, valstybinė rinka…).


Turinys

  • Marketingo skyrių strūkturos
  • Marketingo 1990 orentacija į 3C
  • Marketingo principai
  • Marketingo komplekso elementai
  • Mikroaplinka ir Makroapinka
  • Pirkėjų kategorijos
  • Rinkos tipai
  • Marketingo tipai pagal tikslinės rinkos pasirinkimą
  • Produkto naujumas iš gamintojo perspektyvos
  • Naujo produkto kurimo principai
  • Produkto gyvavimo ciklo stadijos
  • Kainų mažinimo ir didinimo priežastys
  • Kainų politikos tikslai
  • Kainos nustatymo metodai
  • Kainų strategijų tipai
  • Integruotojo marketingo koncepcijos samprata

Reziumė

Autorius
jekaterina9633
Tipas
Konspektas
Dalykas
Vadyba
Kaina
€1.67
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Sau 17, 2017
Publikuotas
2016 m.
Apimtis
9 psl.

Susiję darbai

Vadybos egzamino konspektas

Vadyba Konspektas 2015 m. ingridvis
Vadybos egzamino teorijos konspektas. Paaiškintos pagrindinės sąvokos, principai, pagrindinės vadybos teorijos

Internetinis marketingas

Vadyba Referatas 2005 m. rakštelis
Dar niekada moderniosios istorijos amžiuje nė viena sritis nesivystė taip greitai, kaip Internetas – bendravimo ir ryšio priemonė, t.y. pasaulinis kompiuterių tinklas, skirtas...