Ekonomika ir verslas / Ekonomika

Kainodaros konspektas egzaminui

0 atsiliepimų
Autorius:
  1. Apibūdinkite kainos svarbą rinkos ekonomikos funkcionavimui
  2. Kas yra kaina?
  3. Kainos funkcijos
  4. Pagrindinės kainodaros metodų grupės
  5. Kainos nustatymo ypatumai tobulos (grynosios) konkurencijos rinkoje
  6. Kainos nustatymo ypatumai monopolinėje rinkoje
  7. Kainos nustatymo ypatumai monopolinės konkurencijos rinkoje
  8. Kainos nustatymo ypatumai oligopolinėje rinkoje
  9. Kainų nustatymo veiksniai
  10. Pateikite konkrečių kainos nustatymo veiksnių
  11. Masto ekonomijos efektas
  12. Patirties efektas
  13. Kas atspindi maksimalią galimą kainą (kainos lubas)?
  14. Kas parodo minimalią kainą (kainos grindis) ?
  15. Išlaidų klasifikavimas pagal išlaidų rūšis:
  16. Išlaidų klasifikavimas pagal priklausomybę nuo veiklos apimties
  17. Išlaidų klasifikavimas pagal susidarymo vietą:
  18. Išlaidų klasifikavimas pagal ryšį su technologijos procesu:
  19. Kintamos išlaidos
  20. Pastovios išlaidos
  21. Kaip galima suklasifikuoti pastovias išlaidas?
  22. Kuo skiriasi bendros pastovios (kintamos) išlaidos nuo vidutinių?
  23. Kaip nustatomos faktinės pastovios išlaidos?
  24. Kada sakome, kad bendros pastovios išlaidos yra viršytos?
  25. Kada sakome, kad bendros pastovios išlaidos yra nevisiškai paskirstytos?
  26. Pilnosios išlaidų kalkuliavimo sistemos esmė
  27. Dalinės išlaidų kalkuliavimo sistemos esmė

28.Pilnosios išlaidų kalkuliavimo sistemos trūkumai

  1. Dalinės išlaidų kalkuliavimo sistemos trūkumai

30 Suvokiama produkto vertė vartotojui

  1. Produkto ekonominė (mainų) vertė vartotojui
  2. Diferencijuota vertė
  3. Standartinė vertė
  4. Išvardinkite veiksnius veikiančius pirkėjų jautrumą kainos ir vertės santykiui
  5. Paklausos elastingumas ir jo dydžiai
  6. Standartinės kainos (suvokiamų pakaitalų) efekto esmė
  7. Unikalios vertės efektas
  8. Pakeitimo išlaidų efektas
  9. Palyginimo sunkumo efektas
  10. Kainos-kokybės efektas
  11. Išlaidų efektas
  12. Kainų nustatymo tikslai
  13. Galimos kainų politikos kryptys
  14. Nuo ko priklauso galutinė kaina ir nuolaidos?
  15. Kokius žinote kainos nustatymo būdus?
  16. Kainos nustatymo nenuostolingumo metodu esmė
  17. Kainos nustatymo nenuostolingumo metodu privalumai ir trūkumai
  18. Į paklausą orientuotos kainos nustatymo esmė

49 Į konkurentus orientuotos kainos nustatymo esmė

  1. Einamosios kainos metodo esmė
  2. Į lyderį orientuotos kainos nustatymo metodo esmė
  3. Konkurencinių pasiūlymų metodo esmė
  4. Kainos nustatymo bendrųjų (visuminių) kaštų metodu esmė
  5. Kainos nustatymo bendrųjų (visuminių) kaštų metodu privalumai ir trūkumai
  6. Kainos nustatymo kintamųjų kaštų (tiesioginių sąnaudų) metodu esmė
  7. Tipinis produkto gyvavimo ciklas ir galimo gauti pelno priklausomybė nuo ciklo stadijos
  8. Kuo remiasi produkto gyvavimo ciklo koncepcija kainodaroje ir kokie veiksniai čia įvertinami?
  9. Naujo produkto kainodaros ypatumai
  10. Kainodaros ypatumai produkto augimo stadijoje
  11. Kainodaros ypatumai produkto brandos stadijoje
  12. Kainodaros ypatumai produkto smukimo stadijoje
  13. Ko sąskaita yra teikiamos taktinės nuolaidos?
  14. Ko sąskaita yra teikiamos planinės nuolaidos?
  1. Funkcinių nuolaidų esmė
  2. Funkcinių nuolaidų tikslas
  3. Kiekio nuolaidų esmė
  4. Kokius elementus apima nuolaida už greitą atsiskaitymą?
  5. Kas yra skonto nuolaida ir koks jos tikslas?
  6. Pardavimų pokyčio nenuostolingumo analizės esmė
  7. Ką vadiname apimties efektu pardavimų pokyčio nenuostolingumo analizėje?
  8. Ką vadiname kainos efektu pardavimų pokyčio nenuostolingumo analizėje?
  9. Ką parodo pardavimų nenuostolingumo kreivė?
  10. Ką vadiname kainų (kainodaros) strategija?
  11. Neutralios kainodaros strategijos esmė
  12. “Nugriebimo” strategijos esmė
  13. Skverbimosi strategijos esmė
  14. Kada taikytina skverbimosi strategija?
  15. Kainos ir kokybės strategijos esmė
  16. Lanksčios kainos (rinkos segmentavimo) strategijos esmė
  17. Kainų politikos ir strategijos rengimo etapai
  18. Išvardinkite sąlygas būtinas kainų diferencijavimui
  19. Ką reiškia kainų diferencijavimas (diskriminacija)?
  20. Ką reiškia 1-o laipsnio kainų diskriminacija?
  21. Ką reiškia 2-o laipsnio kainų diskriminacija?
  22. Ką reiškia 3-o laipsnio kainų diskriminacija?
  23. INCOTERMS tikslai
  24. INCOTERMS esmė
  25. INCOTERMS reguliuojami įsipareigojimai
  26. 89. Įsipareigojimai ir rizika pagal INCOTERMS taisyklių E grupę
  27. Įsipareigojimai ir rizika pagal INCOTERMS taisyklių F grupę
  28. Įsipareigojimai ir rizika pagal INCOTERMS taisyklių C grupę
  29. Įsipareigojimai ir rizika pagal INCOTERMS taisyklių D grupę
  30. . Kokius pagrindinius momentus apibrėžia INCOTERMS?
  31. Kas yra rinkos segmentavimas?
  32. Rinkos segmentavimo kainodaros tikslais esmė
  33. Segmentų atskyrimo barjerai
  34. . Išvardinkite rinkos segmentavimo kainodarai tipus
  35. Rinkos segmentavimo pagal pirkėją esmė
  36. Rinkos segmentavimo pagal pirkimo vietą esmė
  37. Rinkos segmentavimo pagal pirkimo laiką esmė
  38. Rinkos segmentavimo pagal pirkimo kiekį esmė
  39. Apimties nuolaidų taikymo tikslas ir esmė
  40. Užsakymo dydžio nuolaidų taikymo tikslas ir esmė
  41. Ką vadiname žingsnine (angl. step) nuolaida?
  42. Rinkos segmentavimo pagal produkto modelį esmė
  43. Rinkos segmentavimo sujungiant produktus esmė
  44. Pateikite segmentavimo pagal pirkėją pavyzdžių:
  45. Pateikite segmentavimo pagal pirkimo vietą pavyzdžių:
  46. Pateikite segmentavimo pagal pirkimo laiką pavyzdžių:
  47. Pateikite segmentavimo pagal pirkimo kiekį pavyzdžių
  48. Pateikite segmentavimo pagal produkto modelį pavyzdžių
  49. Pateikite segmentavimo sujungiant produktus pavyzdžių
  50. Kaip prognozuojamos kainos?
  51. Kainų prognozavimo metodai
  52. Kainų prognozavimo Delfų metodu esmė
  53. Ekonominio matematinio kainų prognozavimo esmė
  54. Valstybinio kainų reguliavimo ilgalaikiai tikslai
  55. Kokiais būdais valstybė gali reguliuoti kainas rinkoje?
  56. Ekonominio valstybės kainų reguliavimo esmė
  57. Administracinio valstybės kainų reguliavimo esmė
  58. Svarbiausi valstybinio administracinio kainų reguliavimo trūkumai

 

Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
10600 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • Darbas pateikiamas klausimų ir atsakymų principų. Pateikiami 118 klausimai su pilnais atsakymais.

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Verslo pagrindų egzamino konspektas
Konspektas Verslo pagrindų egzamino konspektas

Individuali įmonė – tai neribotos atsakomybės privatus juridinis asmuo. Įmonė dirba savininko naudai. IĮ privalumai: steigimo [...]

Vadybos egzamino konspektas
Konspektas Vadybos egzamino konspektas

Vadyba – tai mokslas apie socialinių organizacijų, sistemų valdymą, praktinių valdymo metodų ir tradicijų, būdingų [...]

Apskaitos egzamino konspektas
Konspektas Apskaitos egzamino konspektas

Bendrieji apskaitos principai (BAP) – taisyklės, kuriomis vadovaujamasi rengiant finansinę atskaitomybę. LR įmonių finansinės atskaitomybės įstatymas [...]

Makroekonomikos egzamino konspektas
Konspektas Makroekonomikos egzamino konspektas

Makroekonomika- tai ekonomikos teorijos dalis skirta nagrinėti šalies ekonomiką kaip visumą. Šio mokslo tikslas suvokti [...]

Makroekonomikos egzamino konspektas
Konspektas Makroekonomikos egzamino konspektas

Makroekonomika- tai ekonomikos teorijos dalis skirta nagrinėti šalies ekonomiką kaip visumą. Šio mokslo tikslas suvokti [...]

Investicijų matematika. Konspektas egzaminui
Konspektas Investicijų matematika. Konspektas egzaminui

4. Vertybinių popierių portfelio teorija   Finansų rinkoje figūruoja 3 rūšių vertybiniai popieriai: 1)      skolos (fiksuotųjų pajamų): obligacijos; 2)      [...]

VGTU vadybos egzamino konspektas
Konspektas VGTU vadybos egzamino konspektas

1. Paaiškinkite pateikdami pavyzdžių, kaip Drakerio SMARTER principai gali būti taikomi šiandienėje praktikoje. Drakerio pasiūlyti pagrindiniai [...]

Kūrybos ekonomikos egzamino konspektas
Konspektas Kūrybos ekonomikos egzamino konspektas

1.Kūrybos ekonomikos samprata Kūrybinių industrijų samprata ir sektoriai Kūrybingumo reikšmė ir svarba postindustrinės ekonomikos sąlygomis; Pagrindinės Howkinso teorijos [...]

Kainodara ir jos tobulinimo galimybės prekybos įmonėje UAB
Kursinis darbas Kainodara ir jos tobulinimo galimybės prekybos įmonėje UAB "X"

Temos aktualumas. Šiuo metu pasaulinėje rinkoje veikia begalė įvairių prekybinių organizacijų, tarp kurių jaučiama itin [...]

Kainodara, kainų nustatymo metodai
Referatas Kainodara, kainų nustatymo metodai

Kaina yra labai svarbus įmonės ekonominis rodiklis, kuris yra priemonė įmonės tikslams pasiekti. Teisinga kainodaros [...]

Kainodaros politika
Kursinis darbas Kainodaros politika "Vilniaus duona"

Prekė patenka vartotojui per mainų procesą. Santykis, kuriuo prekės mainomos viena į kitą ir kuris [...]

IĮ “X” kainodaros strategija
Referatas IĮ “X” kainodaros strategija

Individuali įmonė „Prie Ventos“ ketina nuomoti patalpas. Šio verslo teikiamos paslaugos yra patalpų nuoma, pirtis [...]

Istorijos temų konspektai valstybiniam brandos egzaminui
Konspektas Istorijos temų konspektai valstybiniam brandos egzaminui

Krėvos sutartis (1385m.) priežastys: Sujungus Lietuvos ir Lenkijos jėgas, galima efektyviau kovoti su Ordinu ir totoriais. Siekimas [...]

Reklamos paskaitų konspektas
Konspektas Reklamos paskaitų konspektas

Reklamos paskaitų konspektas [...]

Kainodaros organizavimas UAB “Lelija”
Kursinis darbas Kainodaros organizavimas UAB “Lelija”

Šio kursinio projekto tikslas – smulkiai ir kuo nuodugniau išanalizuoti akcinės bendrovės „Lelija“ kainodaros organizavimo [...]