Marketingo pasiruošimas egzaminui
16 psl. / 8096 žod.
Ištrauka
- Prekės kainą lemiantys veiksniai ir kainodaros tikslai.
- Paklausos elastingumas ir jo reikšmė vartotojo elgsenai ir kainodarai.
- Lūžio taško analizė.
- Kainų nustatymo metodai.
- Kainodaros strategijos.
- Paskirstymo samprata.
- Paskirstymo kanalo pasirinkimui įtakos turintys veiksniai.
- Tarpininkų (prekybos agentų, maklerių, komisionierių) veiklos ypatumai.
- Skirtumai tarp tiesioginio ir netiesioginio paskirstymo.
- Prekių paskirstymo strategijos.
- Vertikaliosios marketingo sistemos tipai.
- Marketingo logistikos samprata ir jos vieta verslo logistikoje.
- Prekybos samprata ir prekybos sritys bei rūšys.
- Mažmeninės prekybos objektų tipai ir mažmeninės prekybos sistemos.
- Mažmeninės prekybos marketingas.
- Didmeninės prekybos įmonių rūšys, pardavimo formos ir marketingas.
- Integruotų marketingo komunikacijų samprata ir komunikacinio proceso struktūra.
- Komunikavimas skirtinguose marketingo komplekso elementuose ir veiksmų rūšys.
- Integruotų marketingo komunikacijų planavimas.
- Reklamos samprata ir funkcijos.
- Reklamos rūšys, jų privalumai ir trūkumai.
- Reklamos kampanijos planavimas ir organizavimas.
- Reklamos teisinio reglamentavimo ypatumai.
- Asmeninio pardavimo privalumai ir trūkumai, asmeninio pardavimo uždaviniai.
- Asmeninio pardavimo procesas, pardavimo agentų darbo užmokestis ir skatinimas.
- Pardavimų skatinimo esmė ir tikslai.
- Gamintojo pardavimų skatinimo veiksmai (nukreipti į vartotojus ir prekybininkus).
- Prekybininkų naudojami pardavimų skatinimo veiksmai.
- Pardavimų skatinimo planavimas ir vertinimas.
- Ryšių su visuomene samprata ir funkcijos.
- Įmonei svarbios visuomenės grupės ir komunikavimo su jomis būdai.
- Ryšių su visuomene organizavimas.
- Tiesioginio marketingo samprata ir skirtumai nuo kitų marketingo komunikacijų.
- Tiesioginio marketingo priemonės.
- Interneto vaidmuo tiesioginiame marketinge ir tiesioginio marketingo naudojimas.
- Marketingo strategijų įvairovė ir ją lemiantys veiksniai.
- Marketingo plano struktūra ir marketingo valdymas.
- Marketingo padalinio organizacinės struktūros tipai.
- Skaitmeninio marketingo samprata.
- Interneto svetainės turinio ir dizaino reikšmė marketingui.
- Paieškos sistemų optimizavimas (SEO).
- Marketingas “iš lūpų į lūpas”.
- Partnerių marketingas (angl. affiliate marketing).
- Elektroninio pašto marketingas.
- Socialinių tinklų marketingas.
- Santykių su vartotojais valdymas.
- Interneto svetainių lankytojų ir pirkėjų analizė “Google Analytics” pagalba.
- Didelės apimties duomenų (angl. Big Data) analizės reikšmė marketingui.
Turinys
- Konspektas skirtas pasiruošti marketingo egzaminui. Pateikiami pagrindiniai su marketingu susiję klausimai ir atsakymai
Reziumė
- Autorius
- norgaile
- Tipas
- Konspektas
- Dalykas
- Rinkodara
- Kaina
- €2.57
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Sau 25, 2019
- Publikuotas
- 2017 m.
- Apimtis
- 16 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų
Susiję darbai
Internetinio skaitmeninės fotografijos produkto marketingo priemones
Rinkodara
Diplominis darbas
2012 m.
iumentus
“Baltų lankų” knygyno prekės ženklo marketingas socialiniame tinkle Facebook
Rinkodara
Diplominis darbas
2011 m.
eywyn
Marketingo strategija AB “Kauno dujotiekio statyba”
Rinkodara
Diplominis darbas
donatak
Marketingas (paruoštukė)
Rinkodara
Paruoštukė
lukask
Naujos prekės įvedimo į rinką marketingo sprendimai
Rinkodara
Referatas
sigjute
Konceptualioji globalaus marketingo esmė
Rinkodara
Referatas
2014 m.
rasa13
Walmart analizė ir marketingo programos tobulinimas
Rinkodara
Referatas
2017 m.
mikela