Marketingo pasiruošimas egzaminui

16 psl. / 8096 žod.

Ištrauka

  1. Prekės kainą lemiantys veiksniai ir kainodaros tikslai.
  2. Paklausos elastingumas ir jo reikšmė vartotojo elgsenai ir kainodarai.
  3. Lūžio taško analizė.
  4. Kainų nustatymo metodai.
  5. Kainodaros strategijos.
  6. Paskirstymo samprata.
  7. Paskirstymo kanalo pasirinkimui įtakos turintys veiksniai.
  8. Tarpininkų (prekybos agentų, maklerių, komisionierių) veiklos ypatumai.
  9. Skirtumai tarp tiesioginio ir netiesioginio paskirstymo.
  10. Prekių paskirstymo strategijos.
  11. Vertikaliosios marketingo sistemos tipai.
  12. Marketingo logistikos samprata ir jos vieta verslo logistikoje.
  13. Prekybos samprata ir prekybos sritys bei rūšys.
  14. Mažmeninės prekybos objektų tipai ir mažmeninės prekybos sistemos.
  15. Mažmeninės prekybos marketingas.
  16. Didmeninės prekybos įmonių rūšys, pardavimo formos ir marketingas.
  17. Integruotų marketingo komunikacijų samprata ir komunikacinio proceso struktūra.
  18. Komunikavimas skirtinguose marketingo komplekso elementuose ir veiksmų rūšys.
  19. Integruotų marketingo komunikacijų planavimas.
  20. Reklamos samprata ir funkcijos.
  21. Reklamos rūšys, jų privalumai ir trūkumai.
  22. Reklamos kampanijos planavimas ir organizavimas.
  23. Reklamos teisinio reglamentavimo ypatumai.
  24. Asmeninio pardavimo privalumai ir trūkumai, asmeninio pardavimo uždaviniai.
  25. Asmeninio pardavimo procesas, pardavimo agentų darbo užmokestis ir skatinimas.
  26. Pardavimų skatinimo esmė ir tikslai.
  27. Gamintojo pardavimų skatinimo veiksmai (nukreipti į vartotojus ir prekybininkus).
  28. Prekybininkų naudojami pardavimų skatinimo veiksmai.
  29. Pardavimų skatinimo planavimas ir vertinimas.
  30. Ryšių su visuomene samprata ir funkcijos.
  31. Įmonei svarbios visuomenės grupės ir komunikavimo su jomis būdai.
  32. Ryšių su visuomene organizavimas.
  33. Tiesioginio marketingo samprata ir skirtumai nuo kitų marketingo komunikacijų.
  34. Tiesioginio marketingo priemonės.
  35. Interneto vaidmuo tiesioginiame marketinge ir tiesioginio marketingo naudojimas.
  36. Marketingo strategijų įvairovė ir ją lemiantys veiksniai.
  37. Marketingo plano struktūra ir marketingo valdymas.
  38. Marketingo padalinio organizacinės struktūros tipai.
  39. Skaitmeninio marketingo samprata.
  1. Interneto svetainės turinio ir dizaino reikšmė marketingui.
  2. Paieškos sistemų optimizavimas (SEO).
  3. Marketingas “iš lūpų į lūpas”.
  4. Partnerių marketingas (angl. affiliate marketing).
  5. Elektroninio pašto marketingas.
  6. Socialinių tinklų marketingas.
  7. Santykių su vartotojais valdymas.
  8. Interneto svetainių lankytojų ir pirkėjų analizė “Google Analytics” pagalba.
  9. Didelės apimties duomenų (angl. Big Data) analizės reikšmė marketingui.

Turinys

  • Konspektas skirtas pasiruošti marketingo egzaminui. Pateikiami pagrindiniai su marketingu susiję klausimai ir atsakymai

Reziumė

Autorius
norgaile
Tipas
Konspektas
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€2.57
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Sau 25, 2019
Publikuotas
2017 m.
Apimtis
16 psl.

Susiję darbai

Marketingo strategija AB “Kauno dujotiekio statyba”

Rinkodara Diplominis darbas donatak
Marketingo strategija yra funkcinė strategija, susijusi su kainų nustatymų, organizacijos produktų rėmimu ir paskirstymų, tai įmonės galimybių išsiaiškinimas, tikslų ir uždavinių nustatymas, bei...

Konceptualioji globalaus marketingo esmė

Rinkodara Referatas 2014 m. rasa13
Mokslinės literatūros analizės ir sintezės metodais atskleisti globalaus marketingo esmę, aptariant šio reiškinio atsiradimo sąlygas ir veiksnius.