Ekonomika ir verslas / Rinkodara

UAB „Kalnapilio – Tauro grupė“ pardavimo skatinimo sprendimai

0 atsiliepimų
Autorius:
Pardavimų skatinimas – tai visuma į pirkėjus nukreiptų skatinamojo pobūdžio veiksmų, sudarančių palankias sąlygas prekei įsigyti. Iš esmės tai neatskleidžia nei pačios sąvokos, nei pardavimų skatinimo esmės. Apibrėžimas teigia, kad pardavimų skatinimo tikslas – aukojant dalį pelno, realizuoti daugiau produkcijos. Vadinasi, pardavimų skatinimo išlaidos apibrėžiamos kaip ir paprasčiausios reklamos išlaidos. Tačiau bet kuriuo atveju, marketingo teorijoje tai analizuojama kaip atskira sudėtinė rėmimo dalis. Gamintojas pardavimo skatinimo veiksmus nukreipia į vartotojus ir prekybininkus (didmeninkus ir mažmeninkus), didmenininkai – iš esmės tik į mažmenininkus, o pastarieji – tik į vartotojus.
Pardavimų skatinimo teorijoje išskiriamos šios pardavimų skatinimo orientacijos:
• Vartotojų skatinimas – tai riboto laiko pardavimo skatinimo veiksmai, kuriais, siekiama suaktyvinti tam tikros prekės potencialius pirkėjus paprastai jos pardavimo vietoje suteikiant ypatingą paskatą, sudarant palankias sąlygas susipažinti su preke.
• Prekybininkų skatinimas – riboto laiko pardavimo skatinimo veiksmai, kuriais gamintojas papildomomis priemonėmis siekia suaktyvinti prekybininkų (didmenininkų ir mažmenininkų) pastangas, susijusias su jo prekių pardavimu.
Dabar galima sukonkretizuoti, išsamiau apibūdinti anksčiau minėtą pardavimų skatinimo tikslą. Taip, paprastai, įmonė siekia sukelti stipresnę ir greitesnę pirkėjų reakciją, atkreipti dėmesį į tam tikrų prekių pasiūlą, įveikti realizacijos sąstingį. Paprastai pardavimų skatinimas yra trumpalaikė komunikacijos priemonė, nors ją naudojant, siekiama ilgalaikių įmonės tikslų. Be to, tikslai yra detalizuojami į šiuos:
• Padidinti prekių pardavimo mąstą;
• Pritraukti naujus įmonės prekių vartotojus;
• Pasiekti, kad daugiau būtų perkama pakartotinai;
• Pasiekti, kad nauja prekė būtų greičiau pripažinta;
• Padidinti vartotojų lojalumą įmonės produkcijai.

Priemonės, kuriomis yra skatinami pardavimai, yra šie:
• Vartotojų skatinimo orientacijos priemonės
• Nemokamas prekių pavyzdžių dalinimas;
• Prekių pavyzdžių pardavimas;
• Dovanos, premijos;
• Konkursai, loterijos;
• Kuponai (talonai);

Temos aktualumas. Kiekvienas iš mūsų su rinkodara susiduriame kasdieną – pirkdami ir vartodami įvairiausias prekes. Pastebime ir pokyčius, susijusius su rinkodara ir jos veikla. Visuomenės tendencijoms kisti turi įtakos vartojamų prekių ir gyvenimo sudėtingumas, geresnės ateities tikimybė ir laisvalaikio kultūra, profesinė kompetencija ir darbo profesionalumo lygis (kvalifikacija), intensyvi ryšių sistemų plėtra, žinių ar išteklių trūkumai ir kiti dalykai, su kuriais įmonės ar privatūs asmenys anksčiau niekada nesusidurdavo arba galėjo patys su tuo susidoroti. Tai sukuria naujas prekių rūšis arba, kitaip tariant, padidina jau egzistuojančių prekių paklausą. Vis dažniau prie egzistuojančių prekių pridedami nauji, papildomi, prekių komponentai, nes naujų technologijų plėtojimas skatina prekių įmones prisitaikyti prie rinkos sąlygų. Prekės turi nuolatinį ryšį su vartotojais, todėl tampa vertybe ir pelno šaltiniu, kurių dėka įmonės konkuruoja tarpusavyje. Norint išsiskirti iš konkurentų, reikia dėti dideles pastangas siekiant išlaikyti ryšius su visų grupių vartotojais ( įskaitant ir tarpininkus ). Potencialūs vartotojai gali nuspręsti pirkti prekę tik tada, jeigu jie turi apie ją pakankamai žinių. Vartotojui būtina pranešti apie parduodamą prekę, jos kainą, pateikimo vietą ir laiką, paskatinti prekę pirkti. Tam yra tikslinga naudoti pardavimo skatinimo priemones.
Darbo uždaviniai:
1. Atlikti, UAB „Kalnapilio – Tauro grupė“ situacijos analizę;
2. Išsikelti kokybinio ir kiekybinio tyrimo problemas, tikslus, uždavinius ir hipotezes;
3. Paaiškinti, kokybinio tyrimo duomenų rinkimo metodą;
4. Apibūdinti kiekybinio tyrimo tipas ir duomenų rinkimo metodas;
5. Nustatyti, kokybinio ir kiekybinio tyrimo instrumentus;
6. Nustatyti pardavimo skatinimo priemones, naudojamas UAB „Kalnapilio – Tauro grupė“,
7. Ištirti vartotojų nuomonę apie pardavimų skatinimo sistemą UAB „Kalnapilio – Tauro grupė“ teikiamą produkciją.

Darbo tyrimo metodai: mokslinės literatūros šaltinių analizė, sociologinio tyrimo (anketinė apklausa) duomenų analizė.
Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
5114 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • Įvadas3
  • 1. Situacijos analizė ir problemos identifikavimas5
  • 1.1. Makroaplinkos analizė ir aplinkos7
  • 1 lentelė7
  • 1.2. MIKROAPLINKOS ANALIZĖ IR KONKURENCINIO PRANAŠUMO NUSTATYMAS7
  • 1.3. UAB „Kalnapilis – Tauro grupė“ potencialo ir finansinio pajėgumo įvertinimas8
  • 1.4. UAB „Kalnapilis – Tauro grupė“ vidinės būklės įvertinimas ptgg ( swot ) analizės metodu10
  • 2. Tyrimų dizainas12
  • 2.1. Kokybinis tyrimas12
  • 2.2. Kiekybinis tyrimas12
  • 2.3. Kokybinio tyrimo duomenų rinkimo metodas14
  • 2.4. Kiekybinio tyrimo tipas ir duomenų rinkimo metodas14
  • 2.5. Kokybinio tyrimo instrumentas15
  • 2.6. Kiekybinio tyrimo instrumentas15
  • 3. Tyrimo imties dydis ir respondentų atrankos procedūra16
  • 4. Duomenų rinkimas bei apdorojimas17
  • 5. išvados ir rekomendacijos24
  • Literatūros sąrašas:25
  • Priedai26

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Gamybos organizavimo svarba  UAB “Kalnapilio-Tauro” grupė
Referatas Gamybos organizavimo svarba UAB “Kalnapilio-Tauro” grupė

Gamybos proceso organizavimas-moksliškai pagrįsta sistema, pagal kurią laiko ir vietos atžvilgiu derinamas darbas ir daiktiniai [...]

Sprendimo parengimo procesas UAB “Kalnapilis”
Referatas Sprendimo parengimo procesas UAB “Kalnapilis”

Temos aktualumas. Mūsų pasaulis, išskyrus gamtą, sudarytas iš materializuotų sprendimų – be jų, „antrinėje gamtoje“ [...]

Pardavimų UAB
Diplominis darbas Pardavimų UAB "Avitelos prekyba" elektroninėje parduotuvėje skatinimas

Temos naujumas ir aktualumas. Šiuo metu Lietuvoje elektroninė prekyba yra pakilimo stadijoje, kuriamos naujos elektroninės [...]

UAB
Referatas UAB "Pardavimo automatai" santykių marketingo sprendimai

Nuolat stebėdama ir analizuodama klientų poreikius, UAB „Pardavimo automatai“ sukaupė didelę darbo patirtį, yra patikima [...]

Uždarosios akcinės bendrovės
Diplominis darbas Uždarosios akcinės bendrovės "X" pardavimo skatinimo reklaminė kampanija

Pardavimo skatinimas yra pagrindinė marketingo kampanijos sudedamoji dalis. Jo pagrindinė funkcija – paraginti klientą įsigyti [...]

Kelionių pardavimų skatinimas remiantis „Teztour“ ir „Novaturas“ kelionių organizatorių pavyzdžiu
Referatas Kelionių pardavimų skatinimas remiantis „Teztour“ ir „Novaturas“ kelionių organizatorių pavyzdžiu

Turizmo verslas-brangi ir didelių investicijų reikalaujanti veiklos sritis, galinti, palankiai susiklosčius aplinkybėms, duoti daug pelno [...]

Lojalumo programos, kaip viena iš pardavimų skatinimo priemonių
Referatas Lojalumo programos, kaip viena iš pardavimų skatinimo priemonių

Vienas iš esminių daugelio organizacijų tikslų – vartotojų lojalumas, todėl skiriama nemažai pastangų lojaliems vartotojams [...]

Pardavimų skatinimas sporto klubuose
Praktikos ataskaita Pardavimų skatinimas sporto klubuose

Temos aktualumas. Nūdienos rinka apsčiai perpildyta prekių bei įvairiausių pasiūlymų. Šiame, sunkiai kontroliuojamame sraute, įmonėms [...]

Įmonės pardavimų skatinimo internete planavimas
Referatas Įmonės pardavimų skatinimo internete planavimas

Temos aktualumas: Pasaulyje vis daugiau žmonių naudojasi internetu bei jo suteikiamais malonumais ir galimybėmis. Viena [...]

Ekologiško būsto pardavimų skatinimas
Diplominis darbas Ekologiško būsto pardavimų skatinimas

Temos aktualumas. Globalizacija, ekologinės ir ekonominės krizės privertė atrasti ekologiją. Nors Lietuvoje dar trūksta nuoseklių [...]

Optimizavimo uždavinių sprendimas. Pardavimų analizė
Laboratorinis darbas Optimizavimo uždavinių sprendimas. Pardavimų analizė

agrinejama nedidele imone, prekiaujanti prekemis su atitinkamomis kainomis, vadybininkai. Už gerus prekybos rezultatus imone teikia [...]