Reklamos metodai ir jų efektyvumas demografiniu požiūriu

52 psl. / 6009 žod.

Ištrauka

Šiandien reklama labai sparčiai skverbiasi į įvairias gyvenimo sritis. Aktyvios rinkos sąlygomis, esant didelei prekių ir paslaugų įvairovei, reklama tampa viena svarbiausių esamų ir potencialių pirkėjų, lankytojų ir klientų informavimo, supažindinimo ir susidomėjimą sukeliančių bei įtikinėjimo priemonių. Reklama padeda vartotojui išsirinkti prekę, skatina atskirus pirkėjus, o kartais ir plačius vartotojų sluoksnius įsigyti prekę. Ji padeda formuoti interesus, papročius, nuomonę, įveikti klaidas ir prietarus. Reklama apibūdina prekių naudingumą, jų reikšmę, kainas, asortimentą ir kokybę. Tam, jog ji būtų naudinga ir efektyvi yra kritiškai svarbu pilnai suprasti savo potencialius vartotojus. Jų demografinių duomenų žinojimas leidžia sukurti konkurencingą ir paklausų produktą ar paslaugą bei parengti tinkamą marketingo taktiką. Tyrimo problemą sudaro keli klausimai “Kaip stipriai demografiniai požiūriai įtakoja žmonių nuomonę apie reklamos skleidimo būdus bei pačią reklamą?” ir “Kurie demografiniai požymiai parodo reikšmingą skirtumą žmonių požiūriui renkantis reklamą?”Šis tyrimas aktualus jauniems ir dar nepatyrusiems marketingistams, kurie neturi daug patirties ir bando įvairiausiausiais būdais užakriauti vartotojų širdis. Jie žinos kokios reklamos šiais laikais labiausiai patraukia įvairių amžių, išsilavinimo, religijos bei lyties žmonių akį.

Tyrimo tikslas – Išsiaiškinti demografinių požymių įtaką žmonių nuomonei apie reklamos skleidimo būdus bei jos turinį.Tyrimo objektas – Mūsų atliktos apklausos rezultataiTyrimo dalykas – Žmonių požiūris į reklamos pateikimą bei turinį.


Turinys

  • SANTRAUKA3
  • ABSTARCT4
  • PAGRINDINĖS DARBO SĄVOKOS IR TERMINAI5
  • ĮVADAS6
  • 1. REKLAMOS METODAI IR JŲ EFEKTYVUMAS DEMOGRAFINIU POŽIŪRIU: TEORINIAI ASPEKTAI
  • 1.1. Segmentavimas pagal amžių7
  • 1.2. Segmentavimas pagal socialinį statusą8
  • 1.3. Segmentavimas pagal lytį11
  • 1.4. Segmentavimas pagal gyvenamąją vietą16
  • 1.5. Segmentavimas pagal religiją17
  • 2. REKLAMOS METODŲ IR JŲ EFEKTYVUMO DEMOGRAFINIU POŽIŪRIU TYRIMAS
  • 2.1. Tyrimo metodologijos ir procedūrų aprašymas20
  • 2.2. Tyrimo rezultatų pristatymas21
  • 2.2.1. Segmentavimo pagal amžių tyrimo rezultatai21
  • 2.2.2. Segmentavimo pagal socialinį statusą tyrimo rezultatai29
  • 2.2.3. Segmentavimo pagal lytį tyrimo rezultatai30
  • 2.2.4. Segmentavimo pagal gyvenamąją vietą tyrimo rezultatai31
  • 2.2.5. Segmentavimo pagal religiją rezultatai33
  • IŠVADOS IR REKOMENDACIJOS35
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS36
  • PRIEDAI38

Reziumė

Autorius
nijole40
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€7.80
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Rgp 13, 2014
Publikuotas
2012 m.
Apimtis
52 psl.

Susiję darbai

Įmonės „Saugus jausmas“ reklamos analizė

Rinkodara Kursinis darbas audrens
Dauguma žmonių į reklamos veikimo sferą kasdieniniame gyvenime patenka kaip reklamos auditorijos atstovai. Marketingo specialistui svarbu pažvelgti į reklamą iš kitos pusės, t.y....

Lietuvoje taikomos internetinės prekybos reklamos apžvalga

Rinkodara Referatas 2011 m. rasa13
Temos aktualumas. Internetinė prekyba reklama – sudėtingas informacijos perdavimo elektronika komunikaci­nis procesas, formuojantis vartotojo sąmonėje tvirtą psichologinę būseną, kad pasiektų ekonominius, kultūrinius, socialinius...

Prekės ženklo „Drogas“ reklaminė kampanija

Rinkodara Referatas 2014 m. rimika
Kosmetikos priemonių yra gausu tiek prekybos centruose ar internetinėse svetainėse, taip pat yra nemažai specialių kosmetikos parduotuvių, kuriose galima įsigyti sau tinkamas kosmetikos...