Pakabos svirties remonto technologija

28 psl. / 4697 žod.

Ištrauka

Kiekviena keliais važinėjanti transporto priemonė (automobilis, sunkvežimis, motociklas, priekaba ir t.t.) turi pakaba. Pakabos konstrukcijų yra labai daug, todėl kiekvienas gamintojas pasirenka, kokia pakaba tinkamiausia jo gaminamai transporto priemonei. Skirtingų paskirčių transporto priemonės turi skirtingas pakabas, kurios pritaikytos toms sąlygoms, kuriomis dirba automobilis. Kad ir koks lygus kelias būtų, judant toną ar daugiau sverančiai metalo konstrukcijai įtakos turi bet koks, net ir mažiausias, nelygumas. Todėl pasilkliauti galima tik automobilio pakaba, kuri padeda išvengti staigių ir netikėtų smūgių.Pakabų paskirtis – švelninti smūgius, atsirandančius dėl kelio nelygumų. Pagal tai nustatomi pagrindiniai reikalavimai pakabai: pakabos trumpujų elementų charakteristikos turi būti parinktos taip, kad užtikrintų kiek galima sklandesnį važiavimą, tačiau neturetų jaustis smūgiai į eigos ribotuvus. Kartu pakaba turi užtikrinti, kad posūkiuose automobilis per daug nesvirs, stabdant „neknapsės“ priekine dalimi ir „nepritūps“ greitėjant;pakabos kinematinė schema turi būti parinkta taip, kad pakabai dirbant, kuo mažiau keistųsi erdvinė ratų padėtis (provėža, išvirtimo ir suvedimo kampai) ir šerdeso (realaus ar įsivaizduojamo) padėties kampai.pakaba turi užtikrinti optimalią virpesių slopinimo charakteristiką, kuo mažesnį rato išilginių ir skersinių apkrovų perdavimą kėbului ar rėmui, kuo mažesnė pakabos elementų masę.

Pakaba jungia automobilio rėmą su ratais, sušvelnina smūgius, gaunamus dėl kelio nelygumų ir slopina kėbulo švytavimus – tokiu būdu didinamas eismo saugumas ir važiavimo komfortas, apsaugomi keleiviai nuo bereikalingos įtampos, kroviniai ir automobilis. Pakabą sudaro elastingi elementai, jungiantys automobilio rėmą su ratu (tiltu), amortizatoriai ir stabilizatoriai. Pagal ratų tarpusavio ryšį pakaba gali būti priklausoma ir nepriklausoma.Kursinio darbo tikslas: Išnagrinėti ir aprašyti automobilių pakabas.Kursinio darbo uždaviniai:Išanalizuoti pakabą sudarančius elementus.Išsiaiškinti pakabos elastingų elementų tipus.Išanalizuoti pakabos elastingų elementų veikimą.Išnagrinėti dažniausiai pasitaikančius pakabos gedimus.Pateikti atitinkamų gedimų diagnozavimą ir šalinimą.


Turinys

  • Įvadas3
  • 1. Teorinė metodologinė dalis4
  • 1.1. Pakabos konstrukcija ir veikimas4
  • 1.2. Pakabos diagnostikos, TP, ER ir R savokos13
  • 1.3. Amortizatorių diagnostikos, TP, ER ir R savokos14
  • 2. praktinė dalis15
  • 2.1. Pakabos darbo sąlygos, galimi gedimai įvertinant eksploatavimo sąlygas15
  • 2.2. Pakabos pasiskirstyms pagal TP, ER ir R technologijas17
  • 3. TECHNOLOGINĖ DALIS18
  • 3.1. Mazgo remonto technologija18
  • 3.2. Remonto įrangos ir įrankių parinkimas21
  • 3.3. Surinkimo techninių reikalavimų parinkimas22
  • 3.4. Remonto darbų savikainos skaičiavimas22
  • Darbo, priešgaisrinės ir gamtosaugos reikalavimai26
  • IŠVADOS27
  • Šaltiniai

Reziumė

Autorius
kristinukas89
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Inžinerija
Kaina
€7.32
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Rgs 17, 2014
Publikuotas
2012 m.
Apimtis
28 psl.

Susiję darbai

Įrenginių remonto technologijos

Inžinerija Referatas julius
Laikui bėgant idealus produktas ima senti, praranda prekinę išvaizdą, genda. Pasaulyje tikriausiai dar nėra išrasto amžino daikto, kuris negestų, nelūžtų. Remontas padeda išspręsti...

TP-2 zona ir agregatų remonto baras

Inžinerija Kursinis darbas necroflex
Automobilių verslas sudaro daugialypį sektorių paslaugų verslo industrijoje. Tai ir autoservisai, ir prekyba automobiliais, autoservisų įranga bei atsarginėmis dalimis. Visa tai įtakoja didelis...

Hidropneumatinė pakaba

Inžinerija Referatas 2012 m. kristinukas89
Pakaba apsaugo automobilį nuo subyrėjimo į atskiras detales. Kad ir koks lygus kelias būtų, judant toną ar daugiau sveriančiai metalo konstrukcijai įtakos turi...