Ekonomika ir verslas / Rinkodara

UAB „RIMI LIETUVA“ komunikavimo su klientais proceso valdymas

0 atsiliepimų
Autorius:

Komunikacija su klientais, šiais, didelės pasiūlos laikais, tampa pagrindiniu įrankiu norint parduoti įmonės siūlomą produkciją. Komunikacija su klientais ypatingai svarbi įmonėms, kurios parduoda plataus vartojimo prekes.
Teorijoje komunikacija su klientais aptariama jau nuo 1950 metų. Praktikoje įmonės daug lėšų ir laiko skiria vartotojų poreikių nustatymui ir komunikacijai su jais, siekdamos ne tik patraukliai pateikti produktą, bet ir užmegzti ryšius su vartotoju.
Šio kursinio darbo tikslas – nustatyti UAB įmonės „RIMI LIETUVA“ naudojamus komunikacijos su klientais būdus ir išanalizuoti komunikacijos proceso valdymą.
Tyrimo objektas: UAB „RIMI LIETUVA“ komunikacija su klientais
Darbo uždaviniai:
• Apžvelgti komunikacijos su klientais valdymo aspektus, atliekant mokslinių šaltinių analizę.
• Įvertinti įmonės „ RIMI LIETUVA“ naudojamus komunikacijos su klientais būdus .
• Nustatyti efektyviausius UAB „ RIMI LIETUVA“. komunikavimo su klientais būdus, atliekant vartotojų apklausą.
• Apibendrinti tyrimo rezultatus, pateikti išvadas ir pasiūlymus.

Teorinėje darbo dalyje, remiantis literatūra, apžvelgta komunikacijos raidos istorija marketingo procese, komunikacijos proceso esmė ir komunikacijos priemonės. Remiantis internetiniais šaltiniais aptarti UAB „RIMI LIETUVA“ komunikacijos su klientais būdai ir jų valdymas.
Naudojami tyrimo metodai: vartotojų apklausa.
Atlikus apklausą buvo išsiaiškinta, jog „Rimi hypermarket“ renkasi tik 20 % respondentų Šie tyrimo rodikliai parodo, jog “RIMI LIETUVA” komunikacijoje su klientais yra spragų. Ši informacija naudinga atliekant tolimesnius tyrimus ir siekiant išsiaiškinti, kuriame komunikacijos valdymo procese kyla nesklandumai.

Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
4875 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • ĮVADAS3
  • 1. KOMUNIKACIJOS SU KLIENTAIS ATSIRADIMAS MARKETINGO ISTORIJOJE4
  • 2. KOMUNIKACIJOS PROCESAS IR KOMUNIKACIJOS SU KLIENTAIS PRIEMONĖS7
  • 2.1 7
  • 2.2 Komunikacijos priemonės10
  • 2.2.2 Reklama11
  • 2.2.3 Pardavimo skatinimas12
  • 2.2.4 Ryšiai su visuomene12
  • 2.2.5 Asmeninis pardavimas13
  • 2.2.6 Tiesioginis marketingas13
  • 2.2.7 Interaktyvus marketingas14
  • 3.UAB „ RIMI LIETUVA“ KOMUNIKACIJOS SU KLIENTAIS PRIEMONĖS16
  • 4. UAB „ RIMI LIETUVA“ TYRIMAS19
  • IŠVADOS IR PASIŪLYMAI24
  • LITERATŪRA25
  • PRIEDAI26

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
UAB “Rimi Lietuva” rinkodaros veiklos analizė
Referatas UAB “Rimi Lietuva” rinkodaros veiklos analizė

Rinkodara – tai viena svarbiausių verslo planavimo dalių, apimanti didelę dalį pelnui didinti skirto proceso [...]

Įmonės valdymo optimizavimas panaudojant santykių su klientais valdymo sistemas
Diplominis darbas Įmonės valdymo optimizavimas panaudojant santykių su klientais valdymo sistemas

Ekonominio marketingo aplinka verslo sektoriuje po truputį pradeda keistis iš orientacijos į produktą į orientaciją [...]

Viešbučio
Diplominis darbas Viešbučio "Vilniaus Europolis" konfliktų su klientais valdymo vertinimas ir prevencija

Temos aktualumas. Konfliktų tema visada buvo ir bus aktuali, nes konfliktai yra natūrali, svarbi ir [...]

UADBB “Sagauta” santykių su klientais valdymo sistemos tobulinimas
Diplominis darbas UADBB “Sagauta” santykių su klientais valdymo sistemos tobulinimas

Darbo aktualumas. Santykių su klientais ir tiekėjais valdymo sistemos (toliau bus naudojamas sutrumpinimasCRM, angl. „Customer Relationship [...]

UADBB „SAGAUTA“ santykių su klientais valdymo sistemos tobulinimas
Diplominis darbas UADBB „SAGAUTA“ santykių su klientais valdymo sistemos tobulinimas

Darbo aktualumas.Santykių su klientais ir tiekėjais valdymo sistemos (toliau bus naudojamas sutrumpinimasCRM, angl. „Customer Relationship [...]

Informacijos valdymas ir komunikacija
Prezentacija Informacijos valdymas ir komunikacija

•Informacija bendrąja prasme – tai surinkti, sutvarkyti, išanalizuoti ir apdoroti duomenys. • Duomenys – [...]

Rinkodaros komunikacijų valdymas
Prezentacija Rinkodaros komunikacijų valdymas

101 skaidrė! [...]

Verslo procesų valdymas organizacijoje
Kursinis darbas Verslo procesų valdymas organizacijoje

Šiomis didelės pokyčių spartos dienomis organizacijos valdymui klasikinės vadybos jau neužtenka. Siekiant įgyvendinti organizacijoje užsibrėžtus [...]

Žinių valdymas: pagrindinės sąvokos ir procesas
Referatas Žinių valdymas: pagrindinės sąvokos ir procesas

Žinių valdymas itin dažna tema šiomis dienomis. Gebėjimas tinkamai valdyti savo darbuotojų turimą informaciją garantuoja [...]

Žmoniškųjų išteklių valdymo procedūros
Referatas Žmoniškųjų išteklių valdymo procedūros

Žmoniškieji ištekliai plačiąja prasme, tai šalies gyventojai, darbo ištekliai ir siaurąja prasme, tai darbo jėga.

AB „TELIA LIETUVA“ vadovų įtakos pokyčių valdymui vertinimas
Diplominis darbas AB „TELIA LIETUVA“ vadovų įtakos pokyčių valdymui vertinimas

Temos aktualumas. Organizaciniai pokyčiai yra neatskiriama šiuolaikinės ekonominės veiklos dalis. Organizacijoms yra būtini efektyviai organizuojami [...]

Klientų požiūris į
Referatas Klientų požiūris į "Telia Lietuva" bendrovės teikiamas paslaugas

TELIA įmonių grupė yra didžiausios Šiaurės ir Baltijos šalių telekomunikacijų bendrovės "TeliaSonera AB (publ)" įmonių [...]

Žmogiškųjų išteklių valdymas: verbavimo ir atrankos procesas
Referatas Žmogiškųjų išteklių valdymas: verbavimo ir atrankos procesas

Žmogiškųjų išteklių valdymas yra neatsiejamas kiekvienos įstaigos uždavinių. Šio proceso valdymas susideda iš esminių elemtų [...]

Veiksmų, darančių poveikį ryšių su klientais valdymui, organizacijoje UAB
Kursinis darbas Veiksmų, darančių poveikį ryšių su klientais valdymui, organizacijoje UAB "X" analizė

Dažniausiai įmonės daug dėmesio skiria finansų ir logistikos procesų optimizavimui, tačiau pasikeitusios rinkos sąlygos, globalizacija [...]

Komunikacijos strategijų ypatumai krizinių situacijų valdyme
Rašinys Komunikacijos strategijų ypatumai krizinių situacijų valdyme

Sparčiai kintanti ir dinamiška išorinė aplinka, nauji konkurentai, interneto sparta bei socialiniai tinklai, kurių dėka [...]