Ekonomika ir verslas / Rinkodara

Prekės ženklo įvaizdis: arbatos įvaizdžio vertinimas

0 atsiliepimų
Autorius:

Prekės ženklo įvaizdis turi itin didelę reikšmę arbata prekiaujančioms įmonėms. Teigiamą, gerai išvystytą ir unikalų įvaizdį turinčios arbatos neretai yra perkamos dažniau ir kainuoja daugiau, taip atnešdamos kompanijai didesnį pelną ir saugumą negu prasčiau išvystytų prekės ženklų produkcija. Arbata yra kasdienio vartojimo prekė, kuriai pasirinkti vartotojas neskiria daug laiko. Kadangi pirkėjas sprendimą pirkti padaro greitai ir daug negalvodamas, vartotoją itin smarkiai įtakoja prekės ženklai ir jų įvaizdžiai.

Mūsų darbo tikslas yra ištirti penkių arbatos prekės ženklų įvaizdžius ir pirkėjų nuomones apie jų vartojimo situacijas. Šio darbo tyrimo objektas – prekės ženklai „Lipton“, „Pickwick“, „Dilmah“, „Presto“ ir „Gurman‘s“.

Šio darbo uždaviniai:

  • Apibėžti prekės ženklo įvaizdį ir jo reikšmę;
  • Apžvelgti kitų autorių atliktus prekės ženko įvaizdžio tyrimus;
  • Sudaryti apklausos anketą;
  • Apklausti 90-120 respondentų;
  • Išanalizuoti gautus atsakymus;
  • Pateikti rezultatus.

Atliekant šį darbą buvo naudotasi moksliniais straipsniais, moksline literatūra ir internetiniais ištekliais.

Analitinei daliai atlikti buvo sukurta anketa. Į ją atsakę respondentai atrinkti neatsitiktiniu, patogumo metodu. Iš atsakymų gauti duomenys buvo išanalizuoti, pateikti diagramų ir lentelių pavidalu bei pateikti jų paaiškinimai. Darbo pabaigoje pateiktos išvados ir patebėjimai.

Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
6000 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • ĮVADAS3
  • 1. Prekės ženklo įvaizdis4
  • 1.1. Prekės ženklai ir jų įvaizdžiai4
  • 1.2. Prekės ženklo įvaizdžio tyrimai10
  • 2. Tyrimo metodologija16
  • 3. Tyrimo rezultatai20
  • IŠVADOS41
  • LITERATŪRA42
  • PRIEDAI44

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
AB “Audimas” prekės ženklo  įvaizdžio Lietuvos rinkoje sprendimai
Kursinis darbas AB “Audimas” prekės ženklo įvaizdžio Lietuvos rinkoje sprendimai

Kauno mieste įsikūrusios bendrovės „Audimas“ veikla sukoncentruota ties sporto ir laisvalaikio aprangos prekių gamyba ir [...]

Prekinio ženklo įvaizdžio įtaka klientų lojalumui
Diplominis darbas Prekinio ženklo įvaizdžio įtaka klientų lojalumui

Darbo tikslas – nustatyti prekinio ženklo įvaizdžio svarbą klientų lojalumo formavimui. Darbe yra atskleidžiama prekinio ženklo [...]

Produktų linijos
Diplominis darbas Produktų linijos "Optima linija" prekės ženklo vertinimas

Darbo aktualumas: jau nuo seno prekės ženklas vaidino svarbų vaidmenį rinkoje. Prekių ženklai buvo naudojami [...]

Prekinio ženklo skleidžiamos žinutės ir jos kuriamo įvaizdžio svarba mados vartotojiškume Lietuvoje
Kursinis darbas Prekinio ženklo skleidžiamos žinutės ir jos kuriamo įvaizdžio svarba mados vartotojiškume Lietuvoje

Šiandieninėje visuomenėje mada užima labai svarbų vaidmenį. Kiekvieną dieną matome parduotuvių virtrinas pilnas naujausių sezono [...]

Įmonės “Coffee Inn” įvaizdžio vertinimas ir jo gerinimo galimybės
Diplominis darbas Įmonės “Coffee Inn” įvaizdžio vertinimas ir jo gerinimo galimybės

Temos aktualumas. Šiais laikais įvaizdis ir jo formavimas vaidina labai svarbų vaidmenį visuomenėje. Ypatingai tai [...]

„Benu“ vaistinių tinklo įvaizdžio vertinimas
Diplominis darbas „Benu“ vaistinių tinklo įvaizdžio vertinimas

Tyrimo aktualumas . Vaistai – pagrindinė šiuolaikinio gydymo priemonė. Įvairūs atlikti rinkos tyrimai rodo, kad [...]

,,Šiuolaikinio klajoklio” įvaizdis naujai kuriamo prekės ženklo koncepcijoje
Diplominis darbas ,,Šiuolaikinio klajoklio” įvaizdis naujai kuriamo prekės ženklo koncepcijoje

Gibiešiūtė A. „Šiuolaikinio klajoklio“ įvaizdis naujai kuriamo prekės ženklo koncepcijoje. Įvaizdžio dizaino studijų programos baigiamasis [...]

Prekės ženklo pozicionavimo strategijos kūrimas
Kursinis darbas Prekės ženklo pozicionavimo strategijos kūrimas

Globalioje rinkoje vis aštrėja firmų konkurencija dėl vartotojų, vis dažniau yra akcentuojami neapčiuomi ir išskirtiniai [...]

Prekės ženklo psichologinis poveikis ir jo vertės suvokimo sąsajos
Diplominis darbas Prekės ženklo psichologinis poveikis ir jo vertės suvokimo sąsajos

Temos aktualumas, naujumas: šių dienų vartotojas kone kasdieną yra priverstas rinktis iš daugybės prekės ženklų [...]

Sėkmingo prekės ženklo sukūrimas
Prezentacija Sėkmingo prekės ženklo sukūrimas

65 skaidrės! [...]

Prekės ženklo samprata ir funkcijos
Referatas Prekės ženklo samprata ir funkcijos

Jau nuo seno gamintojai, norėdami išskirti savo gaminamus produktus iš kitų, žymėjo juos tam tikrais [...]

AB “Šiaulių banko” įvaizdis: klientų nuomonių analizė
Diplominis darbas AB “Šiaulių banko” įvaizdis: klientų nuomonių analizė

Temos naujumas ir aktualumas. Paskutiniuoju metu kiekviena įmonė savo veikloje greta gamybos, kainodaros, veiklos produktyvumo [...]

“Baltų lankų” knygyno prekės ženklo marketingas socialiniame tinkle Facebook
Diplominis darbas “Baltų lankų” knygyno prekės ženklo marketingas socialiniame tinkle Facebook

Darbas buvo įvertintas 10. Trumpas aprašymas: Baigiamajame bakalauro darbe nagrinėjamos prekinio ženklo marketingo socialiniuose tinkluose problemos.

Prekės ženklo apsauga
Referatas Prekės ženklo apsauga

Anot Danguolės Klimkevičiūtės (2008), pramoninės nuosavybės (taigi ir prekių ženklų) apsaugos ir nesąžiningos konkurencijos santykis [...]