Prekės ženklo įvaizdis: arbatos įvaizdžio vertinimas

83 psl. / 6000 žod.

Ištrauka

Prekės ženklo įvaizdis turi itin didelę reikšmę arbata prekiaujančioms įmonėms. Teigiamą, gerai išvystytą ir unikalų įvaizdį turinčios arbatos neretai yra perkamos dažniau ir kainuoja daugiau, taip atnešdamos kompanijai didesnį pelną ir saugumą negu prasčiau išvystytų prekės ženklų produkcija. Arbata yra kasdienio vartojimo prekė, kuriai pasirinkti vartotojas neskiria daug laiko. Kadangi pirkėjas sprendimą pirkti padaro greitai ir daug negalvodamas, vartotoją itin smarkiai įtakoja prekės ženklai ir jų įvaizdžiai.

Mūsų darbo tikslas yra ištirti penkių arbatos prekės ženklų įvaizdžius ir pirkėjų nuomones apie jų vartojimo situacijas. Šio darbo tyrimo objektas – prekės ženklai „Lipton“, „Pickwick“, „Dilmah“, „Presto“ ir „Gurman‘s“.

Šio darbo uždaviniai:

  • Apibėžti prekės ženklo įvaizdį ir jo reikšmę;
  • Apžvelgti kitų autorių atliktus prekės ženko įvaizdžio tyrimus;
  • Sudaryti apklausos anketą;
  • Apklausti 90-120 respondentų;
  • Išanalizuoti gautus atsakymus;
  • Pateikti rezultatus.

Atliekant šį darbą buvo naudotasi moksliniais straipsniais, moksline literatūra ir internetiniais ištekliais.

Analitinei daliai atlikti buvo sukurta anketa. Į ją atsakę respondentai atrinkti neatsitiktiniu, patogumo metodu. Iš atsakymų gauti duomenys buvo išanalizuoti, pateikti diagramų ir lentelių pavidalu bei pateikti jų paaiškinimai. Darbo pabaigoje pateiktos išvados ir patebėjimai.


Turinys

  • ĮVADAS3
  • 1. Prekės ženklo įvaizdis4
  • 1.1. Prekės ženklai ir jų įvaizdžiai4
  • 1.2. Prekės ženklo įvaizdžio tyrimai10
  • 2. Tyrimo metodologija16
  • 3. Tyrimo rezultatai20
  • IŠVADOS41
  • LITERATŪRA42
  • PRIEDAI44

Reziumė

Autorius
elenutea
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€7.80
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Bal 30, 2015
Publikuotas
2012 m.
Apimtis
83 psl.

Susiję darbai

Prekės ženklo pozicionavimo strategijos kūrimas

Rinkodara Kursinis darbas 2009 m. bigis
Globalioje rinkoje vis aštrėja firmų konkurencija dėl vartotojų, vis dažniau yra akcentuojami neapčiuomi ir išskirtiniai produkto, prekės, paslaugos bruožai, vis dažniau kalbama apie...