Mobiliųjų telekomunikacijos paslaugų vartotojų sprendimų priėmimo proceso modeliavimas

26 psl. / 5000 žod.

Ištrauka

Konkurencinė kova mobilaus ryšio rinkoje pastaruoju metu vis stiprėja. Tikriausiai kiekvienas esame pastebėję agresyvius mobiliųjų telekomunikacijų paslaugų teikėjų reklaminius pranešimus, kuriais norima parodyti vieno ar kito paslaugų teikėjo pranašumą prieš kitus ir pritraukti kuo daugiau pirkėjų. Tačiau norint pateikti efektyvią reklamą, reikia pažinti vartotoją, identifikuoti jo sprendimo priėmimui įtaką darančius veiksnius bei žinoti vartotojo sprendimo priėmimo procesą.

Darbo tikslas: išstudijavus mobilių telekomunikacijų paslaugų vartojimo ypatumus ir atlikus teorinį vartotojų sprendimų priėmimo proceso interpretavimą, sudaryti išplėstinį mobiliųjų telekomunikacijų paslaugų vartotojų sprendimo priėmimo proceso modelį.

Uždaviniai:

  1. Pateikti mobiliųjų telekomunijacijų rinkos apžvalgą;
  2. Pateikti sprendimų priėmimo proceso etapus;
  3. Atlikti mobiliųjų telekomunikacijų vartotojų elgsenos tyrimą ir identifikuoti elgseną lemiančius veiksnius;
  4. Sudaryti išplėstinį mobiliųjų telekomunikacijų vartotojų sprendimų priėmimo proceso modelį ir juo remiantis pateikti telekomunikacijų tiekėjams rekomendacijas.

Darbo bjektas: vartotojų sprendimo priėmimo procesas

Tyrimo metodai:

1. Literatūros analizės metodas

2. Kokybinis vartotojų elgsenos tyrimo metodas


Turinys

  • Įvadas2
  • 1. Aprašomoji dalis3
  • 1.1. Mobiliųjų telekomunikacijų vartojimo tendencijos3
  • 1.2. Pagrindinės teorinės nuostatos5
  • 1.3. Mobiliųjų telekomunikacijų paslaugų vartotojų sprendimo priėmimo procesas ir vartotojų sprendimo priėmimo tipas9
  • 2. Aiškinamoji dalis11
  • 2.1. Tyrimo metodika11
  • 2.2. Tyrimo rezultatų analizė13
  • 3. Prognostinė dalis17
  • 3.1. Išplėstinis sprendimų priėmimo modelis17
  • 3.2. Pasiūlymai22
  • Išvados ir rekomendacijos24
  • Literatūra25

Reziumė

Autorius
rasa13
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€7.32
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Rgs 12, 2015
Publikuotas
2006 m.
Apimtis
26 psl.

Susiję darbai

Paslaugų marketingo analizė

Rinkodara Referatas donatak
Per pastarąjį dešimtmetį paslaugų sfera beveik visose, o ypač postkomunistinėse pasaulio šalyse plėtojasi labai sparčiai. Ji apima plačią veiklos sritį - nuo prekybos...

UAB “Bodesa” vartotojų elgsenos tyrimas

Rinkodara Tyrimas 2008 m. boriseviciene
Temos aktualumas. Visų įmonių vadovai, ko gero, vieningai sutaria, kad vartotojas yra verslo dėmesio centre, kad įmonės sėkmė ir ateitis priklauso nuo vieno...

Naujos paslaugos įvedimo į rinką marketingo planas

Rinkodara Referatas 2014 m. svietuxxx
Mano siūloma paslauga – edukacinės pamokėlės vaikams, apsilankiusiems su tėveliais tik vasaros sezono metu veikiančioje kavinėje Šventojoje. Dauguma kurorte esančių kavinių pasirūpino vaikų...

Sveikatingumo paslauga „Maudynės Gonge“

Rinkodara Referatas 2012 m. gatulytė
Įvertinta 10 Darbo tikslas. Pristatyti naują siūlomą sveikatingumo paslaugą „Maudynės Gonge“ bei pateikti jos tikslinę auditorija, kainą, fizinį akivaizdumą, paskirstymą ir pan.