Ekonomika ir verslas / Ekonomika

Marketingo tarptautinėse rinkose sprendimai: H&M kompanijos atvejis

0 atsiliepimų
Autorius:

Šiuolaikiniame pasaulyje norint turėti tikrai sėkmingą ir gerai žinomą įmonę neužtenka veikti tik vidinėje rinkoje, atsižvelgti tik į vieną kultūrinį aspektą. Būtina žvelgti plačiau ir sugebėti aprėpti daug rinkų ir daug kultūrų, t.y. veikti globaliai. Vykdyti savo veiklą globaliai nėra lengvas uždavinys, nes sunku pritaikyti tą patį verslo modelį, kuris sėkmingai veikia vidinėje rinkoje ir kitur. Kadangi reikia atsižvelgti į kiekvienos rinkos kultūra, vartotojų įpročius, ekonominius pajėgumus ir savo paties galimybes. Reikia labai tikslingai apgalvoti visas savo veiklos sritis marketinginiu, ekonominiu, socialiniu ir kitais aspektais. Svarbu numatyti visas ateities tendencijas ir įžvelgti visas galimybes bei grėsmes skirtingose bei dar nežinomose rinkose. Vienu iš sėkmingos globalios įmonės pavyzdžių galėtų būti H&M kompanija. Šios įmonės veiklos pavyzdžiu bandysime išsiaiškinti, kas lemia jos sėkmę ir kokias kliūtis ji turi įveikti.

Darbo tikslas. Atlikti H&M kompanijos tarptautinių marketingo ir strateginių sprendimų analizę.

Darbo uždaviniai:

  • Trumpai apžvelgti įmonės charakteristiką, istorija ir finansinius rodiklius.
  • Apibūdinti strateginius H&M kompanijos tarptautinio marketingo sprendimus.
  • Išnagrinėti taktinius kompanijos tarptautinio marketingo sprendimus.
  • Identifikuoti kompanijos sėkmę tarptautinėse rinkose lėmusių tarptautinio marketingo sprendimus.

Šiems uždaviniams ir tikslui pasiekti atliktos antrinių šaltinių, statistinių duomenų, palyginamosios analizės.

Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
7497 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • ĮVADAS3
  • 1. TRUMPA ĮMONĖS CHARAKTERISTIKA4
  • 2. STRATEGINIAI KOMPANIJOS H&M TARPTAUTINIO MARKETINGO SPRENDIMAI7
  • 3. TAKTINIAI KOMPANIJOS TARPTAUTINIO MARKETINGO SPRENDIMAI15
  • 4. KOMPANIJOS SĖKMĘ TARPTAUTINĖSE RINKOSE LĖMUSIŲ TARPTAUTINIO MARKETINGO SPRENDIMŲ IDENTIFIKAVIMAS27
  • IŠVADOS29
  • LITERATŪRA31

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Marketingo tarptautinėse rinkose sprendimai: „COCA-COLA“ kompanijos atvejis
Kursinis darbas Marketingo tarptautinėse rinkose sprendimai: „COCA-COLA“ kompanijos atvejis

Darbo aktualumas ir nagrinėjama problema: šiandieniniame pasaulyje kiekviena globali kompanija siekia kuo labiau išplėsti savo [...]

Naujos prekės įvedimo į rinką marketingo sprendimai
Referatas Naujos prekės įvedimo į rinką marketingo sprendimai

Į rinką sieksime įvesti naują prekę – „Supamą lopšį-kėdę“.Tėvams auginti vaikus nėra labai lengva, tai [...]

Naujo produkto įvedimo į rinką marketingo sprendimai
Referatas Naujo produkto įvedimo į rinką marketingo sprendimai

Šiomis dienomis vis spartėjant gyvenimo tempui tapo labai sunku įsitvirtinti rinkoje. Žmones gali sudominti tik [...]

Naujos prekės įvedimo į rinką marketingo sprendimai
Referatas Naujos prekės įvedimo į rinką marketingo sprendimai

Temos aktualumas. Lietuva yra koridoriaus centre tarp Rytų ir Vakarų. Geografinės padėties teikiami privalumai, moderni [...]

Tarptautinės įmonės
Referatas Tarptautinės įmonės "Pieno žvaigždės" marketingo analizė Rusijos rinkoje

Darbo aktualumas - akcinė bendrovė „Pieno žvaigždės", kuri įkurta 1998 metais, šiuo metu yra viena [...]

Lietuva ir tarptautinė obligacijų rinka
Referatas Lietuva ir tarptautinė obligacijų rinka

Obligacija - tai investuotojo paskola bendrovei ar vyriausybei. Obligacijų rinka (dar vadinama paskolų, kreditų ir pastovių [...]

Naujos prekės - nagų lakavimo mašinos - įvedimo į rinką marketingo programa
Referatas Naujos prekės - nagų lakavimo mašinos - įvedimo į rinką marketingo programa

Norint sėkmingai integruoti naują prekę į rinką, reikia nuolat stebėti ir analizuoti aplinką, joje vykstančius [...]

Asmeninis marketingas darbo rinkoje
Diplominis darbas Asmeninis marketingas darbo rinkoje

Darbo rinka šiais laikais sparčiai kinta, o senos sąvokos apie karjerą užleidžia vietą radikaliai naujoms [...]

Naujos paslaugos įvedimo į rinką marketingo planas
Referatas Naujos paslaugos įvedimo į rinką marketingo planas

Mano siūloma paslauga – edukacinės pamokėlės vaikams, apsilankiusiems su tėveliais tik vasaros sezono metu veikiančioje [...]

Etikos įtaka rinkodaros sprendimams
Prezentacija Etikos įtaka rinkodaros sprendimams

1.Tai padėtų padidinti mažėjantį visuomenės pasitikėjimą rinkodara. 2. Leistų išvengti didėjančio vyriausybės reguliavimo. 3. Etiška [...]

AB „Lifosa“ trąšų Brazilijos rinkoje marketingo programa
Referatas AB „Lifosa“ trąšų Brazilijos rinkoje marketingo programa

Šiame darbe aš nagrinėsiu [...]

Rankdarbių įmonės „Dygsnis“ steigimo ir veiklos plėtros tarptautinėje rinkoje analizė
Diplominis darbas Rankdarbių įmonės „Dygsnis“ steigimo ir veiklos plėtros tarptautinėje rinkoje analizė

Temos aktualumas. Smulkus ir vidutinis verslas – neatsiejama kiekvienos šalies ekonomikos dalis. Tai vienas iš [...]

Verslas – verslui marketingas. „Bidvest 3663“ organizacijos atvejis
Referatas Verslas – verslui marketingas. „Bidvest 3663“ organizacijos atvejis

Konkurencingoje verslas-verslui rinkoje veikiančioms organizacijoms kiekvienas klientas yra gyvybiškai svarbus. Įmonės savo rinkoje turi pasiūlyti [...]

AB „Rozmari“ pomidorų padažų Švedijos rinkoje marketingo programa
Referatas AB „Rozmari“ pomidorų padažų Švedijos rinkoje marketingo programa

Plečiantis tarptautinei rinkai, Lietuvos verslo įmonėms atsiveria naujos galimybės plėtoti savo veiklą ne tik Lietuvoje [...]

Žemės ūkio  tarptautinio marketingo strategijų lyginamoji analizė
Referatas Žemės ūkio tarptautinio marketingo strategijų lyginamoji analizė

Esant nepastovioms politinėms, ekonominėms ir kitokioms aplinkybės nei viena įmonė negali būti užtikrinta dėl savo [...]