Ekonomika ir verslas / Rinkodara

Įmonės „Saugus jausmas“ reklamos analizė

0 atsiliepimų
Autorius:
Dauguma žmonių į reklamos veikimo sferą kasdieniniame gyvenime patenka kaip reklamos auditorijos atstovai. Marketingo specialistui svarbu pažvelgti į reklamą iš kitos pusės, t.y. kaip įmonės tikslus padedančią įgyvendinti marketingo priemonę. Šiuo atveju svarbu suprasti, kokia reklama tinka įmonei, kokia ne.
Darbo tema – „Įmonės „Saugumo jausmas“ reklamos analizė“ yra aktuali šiais laikais sparčiai populiarėjančioms gyvybės draudimo paslaugų teikėjams. Kadangi draudimo įmonei yra svarbus klientų kiekis, daugiausia dėmesio kursiniame darbe bus skiriama įmonės reklamai, asmeniniam pardavimui ir pardavimų skatinimui.

Darbo objektas: Gyvybės draudimo įmonė „Saugus jausmas“.
Tikslas: išsiaiškinti, kokia reklama veikia įmonėje „Saugus jausmas“.
Uždaviniai.
Išanalizuoti:
kokius reklamos nešiklius įmonė naudoja;
kokias reklamos rūšis pasirenka;
kas visa tai jai padeda įgyvendinti;
kaip įmonėje veikia asmeninis pardavimas;
kaip veikia pardavimų skatinimas.
Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
4328 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • ĮVADAS3
  • 1. INFORMACINIŲ ŠALTINIŲ APŽVALGA4
  • 1.1. Reklamos esmės ir vaidmuo4
  • 1.2. Reklamos kaip proceso sudėtis5
  • 1.3. Reklamos funkcijos8
  • 1.4. Reklamos tikslų formavimas9
  • 1.5. Reklamos nešikliai ir jų pasirinkimas10
  • 2. DRAUDIMO ĮMONĖS „SAUGUMO JAUSMAS“ REKLAMOS ANALIZĖ13
  • 2.1. Įmonės situacijos apžvalga13
  • 2.2. Įmonės reklamos nešikliai13
  • 2.3. Asmeninis pardavimas draudimo įmonėje15
  • 2.4. Pardavimų skatinimas17
  • IŠVADOS18
  • INFORMACINIŲ ŠALTINIŲ SĄRAŠAS19

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Rankdarbių įmonės „Dygsnis“ steigimo ir veiklos plėtros tarptautinėje rinkoje analizė
Diplominis darbas Rankdarbių įmonės „Dygsnis“ steigimo ir veiklos plėtros tarptautinėje rinkoje analizė

Temos aktualumas. Smulkus ir vidutinis verslas – neatsiejama kiekvienos šalies ekonomikos dalis. Tai vienas iš [...]

Įmonės veiklos analizė
Paruoštukė Įmonės veiklos analizė

KTU Įmonės veiklos analizės testo klausimai su pažymėtais teisingais atsakymo variantais. Čia 3 variantai. [...]

Transporto  įmonės plėtros galimybių analizė
Kursinis darbas Transporto įmonės plėtros galimybių analizė

 Transporto paslaugų įmonės yra labai reikšmingos tiek valstybei, tiek visuomenei. Transporto paslaugos užtikrina prekybos egzistavimą [...]

Įmonės „X“ veiklos analizė ir tobulinimo kryptys
Diplominis darbas Įmonės „X“ veiklos analizė ir tobulinimo kryptys

Lietuvai sparčiai integruojantis į bendrą Europos transporto sistemą, pasaulyje patikrinti logistikos mokslo ir verslo sprendimai [...]

Prekybos įmonės UAB „Bimbo Italija“ marketingo analizė
Kursinis darbas Prekybos įmonės UAB „Bimbo Italija“ marketingo analizė

Šiandieniniame versle vartotojo tenkinimas tapo vienintelis prasmingas verslumo požymis. Laimi tik tas verslas, kuris patenkintų [...]

Pasirinktos įmonės valdymo analizė ir sprendimo priėmimo proceso esmė
Referatas Pasirinktos įmonės valdymo analizė ir sprendimo priėmimo proceso esmė

Galima teigti, kad visas mūsų gyvenimas susideda iš problemų ir sprendimų, kuriuos mes priimame (arba [...]

Įmonės
Kursinis darbas Įmonės "X" pardavimų didinimo analizė

Temos aktualumas. Įmonių, užsiimančių pramogų verslu, tikslas yra kuo pelningiau, mažesnėmis sąnaudomis parduoti prekes, plėsti [...]

Prekybos įmonės analizė
Praktikos ataskaita Prekybos įmonės analizė

Įvadas Praktikos objektas: UAB „X“ veikla ir finansinė atskaitomybė. Praktikos tikslas: Įtvirtinti studijų metu įgytas teorines žinias [...]

Įmonės “X” valdymo analizė
Referatas Įmonės “X” valdymo analizė

Oficialus organizacijos „X” pavadinimas nėra nurodomas, nes taip galima surinkti ir atskleisti daugiau darbui [...]

Įmonės “X” valdymo analizė
Referatas Įmonės “X” valdymo analizė

Oficialus organizacijos „X” pavadinimas nėra nurodomas, nes taip galima surinkti ir atskleisti daugiau darbui reikalingos [...]

Įmonės turto ir kapitalo struktūros bei dinamikos analizė
Kursinis darbas Įmonės turto ir kapitalo struktūros bei dinamikos analizė

Lietuvos ekonomikai, rinkai ir socialinei gerovei svarbus ne tik pelningas, greit besivystantis ar masinę gamybą [...]

Įmonės „X“ vartotojų poreikių analizė (žūklės reikmenų parduotuvės pavyzdžiu)
Kursinis darbas Įmonės „X“ vartotojų poreikių analizė (žūklės reikmenų parduotuvės pavyzdžiu)

Spartūs verslo aplinkos pokyčiai verčia įmones, siekiančias išsilaikyti rinkoje, ieškoti konkurencinių pranašumų, aktyviau remtis rinkodara.

Įmonės veiklos aplinkos analizė
Kursinis darbas Įmonės veiklos aplinkos analizė

ĮVADAS AB Linas Agrogoup – viena iš didžiausių Baltijos šalyse agroverslo grupių, kurios pagrindinė veikla yra [...]

X įmonės valdymo metodų analizė
Kursinis darbas X įmonės valdymo metodų analizė

Temos aktualumas. Kiekvienos naujos įmonės veikla ap¬ima materialinių vertybių, būtinų visuomenei, gamybą, paskirstymą ir vartojimą [...]

Teorinių marketingo žinių pritaikymas analizuojant pasirinktos įmonės veiklą ir konkretų produktą
Referatas Teorinių marketingo žinių pritaikymas analizuojant pasirinktos įmonės veiklą ir konkretų produktą

Pastaruoju metu marketingas arba kitaip rinkodara tapo svarbia bet kurio verslo dalimi, kadangi ji susijusi [...]