Įmonės „Saugus jausmas“ reklamos analizė

19 psl. / 4328 žod.

Ištrauka

Dauguma žmonių į reklamos veikimo sferą kasdieniniame gyvenime patenka kaip reklamos auditorijos atstovai. Marketingo specialistui svarbu pažvelgti į reklamą iš kitos pusės, t.y. kaip įmonės tikslus padedančią įgyvendinti marketingo priemonę. Šiuo atveju svarbu suprasti, kokia reklama tinka įmonei, kokia ne.
Darbo tema – „Įmonės „Saugumo jausmas“ reklamos analizė“ yra aktuali šiais laikais sparčiai populiarėjančioms gyvybės draudimo paslaugų teikėjams. Kadangi draudimo įmonei yra svarbus klientų kiekis, daugiausia dėmesio kursiniame darbe bus skiriama įmonės reklamai, asmeniniam pardavimui ir pardavimų skatinimui.

Darbo objektas: Gyvybės draudimo įmonė „Saugus jausmas“.
Tikslas: išsiaiškinti, kokia reklama veikia įmonėje „Saugus jausmas“.
Uždaviniai.
Išanalizuoti:
kokius reklamos nešiklius įmonė naudoja;
kokias reklamos rūšis pasirenka;
kas visa tai jai padeda įgyvendinti;
kaip įmonėje veikia asmeninis pardavimas;
kaip veikia pardavimų skatinimas.


Turinys

  • ĮVADAS3
  • 1. INFORMACINIŲ ŠALTINIŲ APŽVALGA4
  • 1.1. Reklamos esmės ir vaidmuo4
  • 1.2. Reklamos kaip proceso sudėtis5
  • 1.3. Reklamos funkcijos8
  • 1.4. Reklamos tikslų formavimas9
  • 1.5. Reklamos nešikliai ir jų pasirinkimas10
  • 2. DRAUDIMO ĮMONĖS „SAUGUMO JAUSMAS“ REKLAMOS ANALIZĖ13
  • 2.1. Įmonės situacijos apžvalga13
  • 2.2. Įmonės reklamos nešikliai13
  • 2.3. Asmeninis pardavimas draudimo įmonėje15
  • 2.4. Pardavimų skatinimas17
  • IŠVADOS18
  • INFORMACINIŲ ŠALTINIŲ SĄRAŠAS19

Reziumė

Autorius
audrens
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€7.32
Lygis
Universitetas
Publikuotas
Bir 12, 2012
Apimtis
19 psl.
Įvertinimas

Susiję darbai

“Expo Vakarai” įmonės analizė

Rinkodara Referatas 2012 m. studentas151
Iš SWOT analizės darome išvadą, jog įmonė gali pastoviai tobulėti ir plėsti idėjas. Konkurencine aplinka palanki, tačiau galimas stiprių konkurentų atsiradimas. Vartotojų trukumas...

Reklamos įtaka vartotojų elgsenai analizė

Rinkodara Kursinis darbas 2012 m. nijole40
Prekių ar paslaugų marketingas yra neatsiejamas nuo reklamos. Pardavimo tikslams pasiekti yra naudojamos įvairios priemonės, kurios tam tikrais atvejais vartotojo sąmonėje net nėra...

Įmonės rinkodaros analizė

Rinkodara Referatas 2016 m. gytepl
Įmonės rinkodaros analizė. Parengta pagal Viko metodinius nurodymus, darbas įvertintas 8 (aštuoni), 28psl