Ekonomika ir verslas / Rinkodara

AB „Lietuvos Geležinkeliai“ Viešųjų E. Paslaugų teikimo internetinės svetainės kokybės vertinimas

0 atsiliepimų
Autorius:

Statistiniai duomenys rodo, kad 84,3 % vartotojų ieško informacijos apie prekes ir paslaugas internete, todėl interneto svetainės tampa privalomu organizacijų atributu. Interneto svetainės kokybė bei jos gebėjimas atitikti vartotojų lūkesčius aktualus ne tik svetainės lankytojui, bet ir užsakovui bei kūrėjui. Norint įvertinti internetinės svetainės kokybę, kyla tam tikrų sunkumų, kadangi dar nėra universalių interneto svetainės kokybės vertinimo kriterijų ir metodų.

AB „Lietuvos geležinkeliai“ – tai bendrovė, teikianti viešojo tarpmiestinio transporto paslaugas. Kadangi tai yra viena iš pagrindinių tarpmiestinio transporto bendrovių, labai svarbu, jog reikalinga informaciją apie kelionių maršrutus, tvarkaraščius, kainą ir kitas paslaugas būtų lengvai prieinama paslaugos vartotojams. Būtent tam ir naudojama AB „Lietuvos geležinkeliai“ interneto svetainė www.litrail.lt.

Šio kursinio darbo objektas – AB „Lietuvos geležinkeliai“ interneto svetainė.

Tikslas – atlikti AB „Lietuvos geležinkeliai“ viešųjų e. paslaugų teikimo internetinės svetainės kokybės vertinimą.

Uždaviniai:

  1. Išnagrinėti literatūros šaltiniuose pateikiamus interneto svetainės apibrėžimus bei interneto svetainės kokybės sąvokas.
  2. Išanalizuoti literatūros šaltiniuose pateikiamus interneto svetainės kokybės vertinimo kriterijus ir metodus.
  3. Surinkti ir išnagrinėti duomenis, padedančius įvertinti internetinės svetainės kokybę.
  4. Atlikti konkrečios internetinės svetainės kokybės tyrimą.

Darbe naudojami Cao, Zhang ir Seydel interneto svetainės kokybės vertinimo kriterijai, VPTCS (Visibilité (matomumas), Perception (surinkimas), Technique (technika), Contenu (turinys), Services (paslaugos)) vertinimo metodika bei literatūros analizė.

 

Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
6088 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • Turinys
  • Lentelių sąrašas3
  • Paveikslėlių sąrašas3
  • Įvadas4
  • 1. Interneto svetainės kokybė ir jos vertinimas literatūroje5
  • 1.1. Interneto svetainės samprata ir tipai5
  • 1.2. Interneto svetainės kokybės sąvoka6
  • 1.3. Interneto svetainės kokybės vertinimo kriterijai ir metodai7
  • 2. AB „Lietuvos geležinkeliai“ interneto svetainės kokybės tyrimas13
  • 2.1. AB „Lietuvos geležinkeliai“ veikla13
  • 2.2. AB „Lietuvos geležinkeliai“ interneto svetainės teikiamos paslaugos15
  • 2.3. AB „Lietuvos geležinkeliai“ interneto svetainės kokybės vertinimas15
  • 2.4. AB „Lietuvos geležinkeliai“ interneto svetainės kokybės tyrimo rezultatai22
  • 3. Pasiūlymai AB „Lietuvos geležinkeliai“ interneto svetainei23
  • Išvados25
  • Literatūros sąrašas26
  • Priedai27
  • Sąžiningumo deklaracija28

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Lietuvos geležinkelio teikiamų paslaugų kokybės gerinimo galimybių ir priemonių tyrimas
Diplominis darbas Lietuvos geležinkelio teikiamų paslaugų kokybės gerinimo galimybių ir priemonių tyrimas

Šiuolaikinis transporto vaidmuo yra ryškiai pasikeitęs. Transportas yra gyvybiškai svarbus ne tik žmogui, bet ir [...]

Šiaulių KTV „S plius“ teikiamų Interneto paslaugų kokybės vertinimas vartotojų požiūriu
Referatas Šiaulių KTV „S plius“ teikiamų Interneto paslaugų kokybės vertinimas vartotojų požiūriu

Darbo problema. Išsivysčiusiose šalyse paslaugų teikimas yra svarbiausia ekonominės veiklos rūšis, o paslaugų sfera yra [...]

Šiaulių kabelinės televizijos
Referatas Šiaulių kabelinės televizijos " S Plius" teikiamų interneto paslaugų kokybės vertinimas vartotojų požiūriu

Darbo problema. Išsivysčiusiose šalyse paslaugų teikimas yra svarbiausia ekonominės veiklos rūšis, o paslaugų sfera yra [...]

Viešosios elektroninės paslaugos teikiamos Lietuvos piliečiams užsienyje, jų analizė
Kursinis darbas Viešosios elektroninės paslaugos teikiamos Lietuvos piliečiams užsienyje, jų analizė

Temos naujumas ir aktualumas.Šiuolaikinėje visuomenėje žinios ir informacija turi didžiausią įtaką įvairių gyvenimo sričių plėtotei.

Teikiamų paslaugų kokybės vertinimas
Kursinis darbas Teikiamų paslaugų kokybės vertinimas

Į prekių ar paslaugų kokybę visose įmonėse bei organizacijose turi būti kreipiamas didžiulis dėmesys. Atsiskaitydami [...]

Grožio salono „Birutė“ paslaugų kokybės vertinimas vartotojų požiūriu
Diplominis darbas Grožio salono „Birutė“ paslaugų kokybės vertinimas vartotojų požiūriu

Darbą sudaro įvadas, 3 dalys, išvados (rekomendacijos), literatūros sąrašas. Pirmoje dalyje atskleisti paslaugų kokybės vertinimo [...]

Penkių žvaigždučių viešbučių paslaugų vertinimas
Referatas Penkių žvaigždučių viešbučių paslaugų vertinimas

Lietuvoje turizmo paslaugų sektorius pastaraisiais metais vis sparčiau ir sparčiau auga. Atvykstantys svečiai iš užsienio [...]

Žmogiškųjų išteklių vertinimas AB ,,Lietuvos geležinkeliai“ kauno pardavimų agentūroje
Diplominis darbas Žmogiškųjų išteklių vertinimas AB ,,Lietuvos geležinkeliai“ kauno pardavimų agentūroje

Kiekvieną dieną organizacijos susiduria su darbuotojų sprendimo problemomis ir vis labiau supranta, kad pagrindinis kompanijos [...]

Kavinės - baro paslaugų kokybės vertinimas
Kursinis darbas Kavinės - baro paslaugų kokybės vertinimas

Temos aktualumas. Didžiuliu greičiu besikeičiančios rinkos sąlygos verčia įvairaus mąsto organizacijas ieškoti vis naujų būdų [...]

Kirpimo paslaugų kokybės vertinimas UAB
Diplominis darbas Kirpimo paslaugų kokybės vertinimas UAB "X"

Išsivysčiusiose šalyse paslaugų teikimas tapo vyraujančia ekonominės veiklos rūšimi, o paslaugų sfera yra viena perspektyviausių [...]

Tauragės savivaldybės viešosios bibliotekos paslaugų marketingo komplekso vertinimas
Kursinis darbas Tauragės savivaldybės viešosios bibliotekos paslaugų marketingo komplekso vertinimas

Rinkoje paslaugų įmonės veikia savitai ir dažniausiai visai kitaip negu pramonės įmonės. Jų veiklos ypatumai [...]

Paslaugų kokybė ir jos tobulinimas viešbučių veikloje
Referatas Paslaugų kokybė ir jos tobulinimas viešbučių veikloje

Pasirinkau būtent šią kursinio temą, nes manau jog ji yra šiandien aktuali Lietuvoje, noriu apžvelgti [...]

,,McDONALD‘S‘‘ paslaugų kokybės vertinimas: klientų nuomonės tyrimas
Tyrimas ,,McDONALD‘S‘‘ paslaugų kokybės vertinimas: klientų nuomonės tyrimas

Kokybė yra labai plati sąvoka, atsiradusi dėl kuriančių, mąstančių bei vartojančių individų bendruomenės. Vartojimas, savaime [...]

Paslaugų kokybės vertinimas klientų požiūriu X įmonėje
Diplominis darbas Paslaugų kokybės vertinimas klientų požiūriu X įmonėje

Temos naujumas ir aktualumas. Paskutiniuoju metu spaudoje galima išgirsti apie itin aršią konkurencinę kovą tarp [...]

X viešbučio paslaugų kokybės vertinimas
Kursinis darbas X viešbučio paslaugų kokybės vertinimas

Tyrimo problema. Netinkamas viešbučio personalo darbas veikia neigiamai teikiamų paslaugų kokybę. Tyrimo objektas. X viešbučio ................. Tyrimo [...]