Ekonomika ir verslas / Rinkodara

Kainodaros organizavimas UAB “Lelija”

0 atsiliepimų
Autorius:
Šio kursinio projekto tikslas – smulkiai ir kuo nuodugniau išanalizuoti akcinės bendrovės „Lelija“ kainodaros organizavimo, bei strategijos ypatumus.
Tyrimo objektas – išsiaiškinti kaip šioje įmonėje yra nustatoma produkcijos kaina, bei apskaičiuoti pasirinkto produkto (moteriško kostiumėlio) kainos nustatymą 4 metodais.
Kursinį projektą sudaro praktinė dalis ir literatūros nagrinėjama tema analizė. Teorinėje dalyje analizavau kainos sampratą ir reikšmę, kainų politiką, strategiją ir jos tikslus, kainų nuolaidų sistemą, kainodarą skirtinguose rinkos tipuose, bei veiksnius įtakojančius kainodaros sprendimus.
Praktinėje dalyje pateikiau teisinę įmonės veiklos organizavimo formą, įmonės komercinės – ūkinės veiklos aprašymą, produktų realizavimo rinkų analizę, šakos ir rinkos tipo identifikavimą ir apibūdinimą pagal esamus požymius, įmonės konkurentų ir jų rinkos dalių pateikimą. Išnagrinėjau įmonėje taikomo kainos nustatymo metodo pasirinktam produktui identifikavimą, to paties produkto EXW kainos skaičiavimą, pardavimo vartotojui kainos nustatymą, kainos nustatymą nenuostolingumo metodu, optimalaus kainų lygio tam pačiam produktui nustatymą.
Darbo uždaviniai:
1. Susipažinti su kainodaros sąvoka;
2. Apibrėžti kainą, jos nustatymo metodus;
3. Apžvelgti kainų politiką, strategiją, nuolaidų sistemą;
4. Įvardinti kainodarą skirtinguose rinkos tipuose;
5. Apibūdinti AB „Lelija“, jos šaką ir rinką, kurioje ji veikia;
6. Identifikuoti pasirinkto produkto (moteriško kostiumėlio) kainos nustatymo metodą įmonėje;
7. Apskaičiuoti pasirinkto produkto (moteriško kostiumėlio) kainą 4 metodais;
8. Apibūdinti AB „Lelija“ kainodaros strategiją, kainų nuolaidas, kainodaros ypatumus;
9. Pateikti išvadas ir pasiūlymus.
Darbo metodai: analizė, sisteminimas, apibendrinimas, skaičiavimas.
Darbo apribojimai: konfidencialumas, kainų apvalinimas.
Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
6950 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • I. Įvadas3
  • 1. Kainos samprata ir reikšmė5
  • 2. Kainos nustatymo metodai6
  • 2.1. Į kaštus orientuotas kainos nustatymo metodas7
  • 2.2. Į paklausą orientuotas kainos nustatymo metodas8
  • 2.3. Į konkurentus orientuotas kainos nustatymo metodas8
  • 3. Kainų politika ir jos tikslai9
  • 4. Kainų strategija ir jos tikslai11
  • 5. Strategijos rengimo etapai15
  • 6. Kainų nuolaidų sistemos16
  • 7. Kainodara skirtinguose rinkos tipuose17
  • 8. Veiksniai įtakojantys kainodaros sprendimus19
  • III. Praktinė dalis20
  • 3. Nagrinėjamos įmonės apibūdinimas20
  • 3.1. Teisinė įmonės veiklos organizavimo forma20
  • 3.2. Įmonės ūkinės – komercinės veiklos aprašymas21
  • 3.3. Įmonės SSGG analizė22
  • 3.4. Produktų realizavimo rinkų analizė24
  • 4. Šakos ir rinkos, kur veikia įmonė, trumpas apibūdinimas25
  • 4.1. Rinkos, kurioje veikia AB “Lelija” apibūdinimas ir konkurentai25
  • 4.2. Nagrinėjamo įmonės produkto kainos nustatymas: produkto EXW kainos skaičiavimas27
  • 4.3. Produkto pardavimo vartotojui kainos nustatymas28
  • 4.4. Kainos nustatymas nenuostolingumo metodu29
  • 4.5. Optimalaus kainų lygio nustatymas30
  • 4. Esama įmonės kainodaros strategija, taikomos kainų nuolaidos36
  • IV. Išvados ir pasiūlymai37
  • V. Naudota literatūra38

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Kainodaros organizavimas UAB “x”
Kursinis darbas Kainodaros organizavimas UAB “x”

Kainodara sudėtingas prekių rinkos konjunktūros mechanizmas, tai tam tikras rinkos barometras. Kainą parodo visą kainodaros [...]

Kainodaros organizavimas AB “Žemaitijos pienas”
Kursinis darbas Kainodaros organizavimas AB “Žemaitijos pienas”

Kainodaros politika – tai sritis, kurią kiekvienas verslininkas turi išmanyti, norėdamas užsitikrinti patogią nišą rinkoje.

Kainodaros organizavimas. UAB „Kampynė“ gaminys – bandelės su mėsa
Kursinis darbas Kainodaros organizavimas. UAB „Kampynė“ gaminys – bandelės su mėsa

Kainodara – tai visų kainą formuojančių, psichologinių, socialinių, politinių, rinkos ir kitokių veiksnių sistema. Kaina [...]

Kainodaros organizavimas įmonėje UAB „Refra“
Kursinis darbas Kainodaros organizavimas įmonėje UAB „Refra“

Kainodara – tai visų kainą formuojančių, psichologinių, socialinių, politinių, rinkos ir kitokių veiksnių sistema. Kaina [...]

Kainodaros organizavimas AB „Pieno žvaigždės“: fermentinis sūris
Kursinis darbas Kainodaros organizavimas AB „Pieno žvaigždės“: fermentinis sūris

Šiomis dienomis pasaulyje vyksta daugybė dalykų, jame savo veikla užsiima begalės kompanijų, kurios nuolat siekia [...]

Kainodaros organizavimas
Kursinis darbas Kainodaros organizavimas

Kiekviena sukurta prekė ar paslauga turi savo kainą, kurią gali lemti labai daug faktorių. Kadangi [...]

Kainodaros organizavimas UAB
Kursinis darbas Kainodaros organizavimas UAB "X"

Tarp pirkėjų ir pardavėjų mainų metu nusistovėjusi kaina šiandien yra lyg „signalas“ gamintojui apie vertės [...]

 Kainodaros organizavimas UAB „Merkys“ įmonėje
Kursinis darbas Kainodaros organizavimas UAB „Merkys“ įmonėje

Kaip ir kiekviena įmonė, UAB „Merkys“ siekia kuo didesnio pelno. Norint pasiekti šį tikslą, reikia [...]

Darbo organizavimas
Paruoštukė Darbo organizavimas

KTU, "Darbo organizavimas". Egzaminui buvo duoti klausimai. Čia yra klausimai ir atsakymai į juos. [...]

Gamybinės įmonės veiklos (maisto gamyba - paslaugos) organizavimas ir valdymas
Kursinis darbas Gamybinės įmonės veiklos (maisto gamyba - paslaugos) organizavimas ir valdymas

Temos aktualumas. Lietuvoje labai sparčiai vystosi smulkių ir vidutinių įmonių verslas. Besikuriančios įmonės dažnai neranda [...]

UAB “Kurana” gamybos planavimas ir organizavimas
Referatas UAB “Kurana” gamybos planavimas ir organizavimas

Kursinio darbo tikslas – išanalizuoti bioetanolio gamybos technologiją įmonėje UAB “Kurana”, visą tai aprašyti. Darbo uždaviniai [...]

Kainodara ir jos tobulinimo galimybės prekybos įmonėje UAB
Kursinis darbas Kainodara ir jos tobulinimo galimybės prekybos įmonėje UAB "X"

Temos aktualumas. Šiuo metu pasaulinėje rinkoje veikia begalė įvairių prekybinių organizacijų, tarp kurių jaučiama itin [...]

Apmokėjimo organizavimas UAB „Dujotiekio statyba“
Kursinis darbas Apmokėjimo organizavimas UAB „Dujotiekio statyba“

Kiekvienas eidamas į darbą pirmiausiai tikisi atlygio už jį. Iš daugelio gali išgirsti tokią ar [...]

Kainodaros politika
Kursinis darbas Kainodaros politika "Vilniaus duona"

Prekė patenka vartotojui per mainų procesą. Santykis, kuriuo prekės mainomos viena į kitą ir kuris [...]

Darbo organizavimas, normavimas ir apmokėjimas (1 dalis)
Konspektas Darbo organizavimas, normavimas ir apmokėjimas (1 dalis)

Nei viena organizacija negali funkcionuoti be kompetentingų, motyvuotų darbuotojų. Žmogiškoji veikla yra pagrindas organizacijos [...]