Standartizavimas ir planavimas tarptautiniame versle

21 psl. / 5.582 žod.

Ištrauka

Tarptautinis verslas išplečia rinkas, o tai leidžia firmoms naudotis masto ekonomijos grąžos privalumais. Dar daugiau, didesnė rinka gali taip pat paskatinti tyrimų ir vystymosi išlaidas, nes išlaidos gali būti kompensuojamos didesne gamybos apimtimi. Jei sėkmingai, išlaidos padidins šalies gamybos pajėgumus.
Kursiniame darbe pateikiama standartizacijos apibrėžimai ir esmė, Europos standartizacijos institucijos, standartizacijos ir standartų teikiama nauda. Pateikiama tarptautinio verslo ir planavimo sąvokos, planų sistema ir hierarchija, strateginio planavimo esmė.


Turinys

  • I . TARPTAUTINIO VERSLO SĄVOKA
  • II. STANDARTIZAVIMAS TARPTAUTINIAME VERSLE
  • 2.1. STANDARTAI IR STANDARTIZAVIMAS
  • 2.2. TARPTAUTINĖ STANDARTIZACIJA
  • 2.3. TARPTAUTINĖS STANDARTIZACIJOS INSTITUCIJOS
  • 2.4. EUROPOS STANDARTIZACIJOS INSTITUCIJOS
  • 2.5. ICC – PASAULIO VERSLO ORGANIZACIJA
  • 2.6. STANDARTŲ NAUDA VERSLUI
  • 3. PLANAVIMAS TARPTAUTINIAME VERSLE
  • 3.1. PLANAVIMO ESMĖ
  • 3.2. PLANŲ SISTEMA
  • 3.3. PLANŲ HIERARCHIJA
  • 3.4. STRATEGINIS PLANAVIMAS
  • IŠVADOS

Reziumė

Autorius
jusala
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Vadyba
Kaina
€7.32
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Kov 21, 2012
Publikuotas
2008 m.
Apimtis
21 psl.

Susiję darbai

Uab „Irnukas“ planavimo sistemos tobulinimas

Vadyba Diplominis darbas magnolija
Temos aktualumas. Planavimą galėtume įsivaizduoti kaip garvežį, traukiantį organizavimo, vadovavimo ir kontrolės traukinį. Planavimas - prioritetinė vadybos funkcija. Jis nėra vienkartinis veiksmas, kurio...

Kultūra ir jos įtaka tarptautiniam verslui

Vadyba Prezentacija 2007 m. rasa13
Bendradarbiaudami su žmonėmis, kurių vertybės ir įsitikinimai yra skirtingi nei jų, jie neretai patiria skaudžių nesusipratimų verslo srityje. Pagrindinė to priežastis – nepakankamas...

Tarptautinio verslo pletra ir strateginis valdymas

Vadyba Prezentacija 2020 m. kamrep117
Darbo tikslas – išanalizuoti tarptautinio verslo plėtros galimybes, vadovaujantis valdymo principais, atsispindinčias įmonės strategijoje. Uždaviniai: Išsiaiškinti tarptautinio verslo sampratą bei...