Aktyvaus ir pasyvaus poilsio, laisvalaikio turizmo paslaugų pasiūlos analizė, vystant atvykstamąjį ir vietinį turizmą

29 psl. / 7000 žod.

Ištrauka

Pastaraisiais metais labai didelę reikšmę žmonių gyvenime yra įgijęs turizmo verslas. Daugeliui pasaulio žmonių turizmo sąvoka asocijuojasi su laisvalaikiu, poilsiu bei rekreacija. Tačiau kiekvienam žmogui poilsis bei laisvalaikis turi skirtingą reikšmę ir kiekvienas žmogus savo laiką praleidžia taip, kaip mano yra teisinga, todėl tai ir pastūmėja turizmo verslo darbuotojus ieškoti naujų būdų kaip įtikti atskiras žmonių grupes ir parduoti savo prekes, taip pasidarant pelną sau.

Labai sudėtinga pateikti laisvalaikio turizmo apibrėžimą dėl didelės keliautojų motyvų įvairovės, kuri pasireiškia laisvalaikio kelionių metu, tai: noras pailsėti gamtoje, noras būti sveikiems, noras praleisti laiką su šeima ar draugais, užsiimti hobi, noras aktyviai praleisti laiką, noras tobulėti bei atrasti nepažintus kraštus bei visi kiti motyvai skatinantys žmones keliauti po savo šalį bei užsienio šalis.

Šio darbo tikslas buvo išanalizuoti aktyvaus ir pasyvaus poilsio, laisvalaikio turizmo paslaugų pasiūlą vystant atvykstamąjį ir vietinį turizmą.

Pagrindiniai uždaviniai, kuriuos išsikėliau rašydama šį darbą yra : išanalizuoti turizmo laisvalaikio ir rekreacijos prigimtį bei sampratas; išnagrinėti aktyvaus bei pasyvaus turizmo paslaugų pasiūlą bei galimybes; pateikti konkrečius statistinius duomenis atvykstamojo ir vietinio turizmo srityse; įvertinti turizmo įmonių veiklą Lietuvoje bei užsienyje, bei sukurti turizmo paslaugų paketus aktyviam ir pasyviam turizmui savo kuriamoje įmonėje.

Šią temą nagrinėjant būtina pabrėžti šias problemas kurios prastina situacija atvykstamojo turizmo srityje: nėra Lietuvos įvaizdžio išskirtinumo lyginant su kitomis šalimis, prastai išvystyta geležinkelių infrastruktūra, daugelis kultūrinio paveldo objektų nėra tinkamai pritaikyti turistų lankymui, nėra pilnai išvystytas pramogų verslas, nėra pritaikytų vietų rengti tarptautines sporto šventes, olimpiadas ar turnyrus.

Ši tema, manau, aktuali turistams, nes čia gali atrasti naujų idėjų kaip praleisti savo laisvalaikį, bei turizmo įmonėms, kurios ieško naujų variantų kaip sukurti turizmo paketus bei pritraukti kuo daugiau klientų. Taip pat, žmonėms kurie nagrinėja turizmo raidą bei tendencijas.

Šiai tematikai literatūros yra labai daug, tačiau svarbiausia atsirinkti tinkamą, bei apibendrinti kai kuriuos dalykus, kurie visur yra daugiau mažiau panašus. Daugiausia literatūros yra turizmui skirtose knygose, vadovėliuose, taip pat Turizmo įstatyme bei Nacionalinėje Turizmo plėtros programoje, taip pat internetiniuose puslapiuose.

Turinys

  • ĮVADAS2
  • 1. TURIZMO, KAIP PASLAUGŲ VERSLO PRIGIMTIS IR SAMPRATA3
  • 1.1. Laisvalaikio prigimtis ir samprata5
  • 1.2. Rekreacijos prigimtis ir samprata6
  • 2. TURIZMO PASLAUGŲ PASIŪLA IR GALIMYBĖS ATVYKSTAMOJO IR VIETINIO TURIZMO SRITYJE7
  • 2.1. Aktyvus turizmas9
  • 2.1.1. Aktyvaus turizmo pasiūla ir galimybės vystant atvykstamąjį turizmą10
  • 2.2. Pasyvus turizmas12
  • 2.2.1. Rekreacija12
  • 2.2.2. Pasyvaus turizmo pasiūla ir galimybės vystant vietinį turizmą13
  • 3. TURIZMO ĮMONIŲ VEIKLA IR REZULTATAI15
  • 3.1. Turizmo įmonių veikla Lietuvoje16
  • 3.2. Turizmo įmonių veikla užsienyje18
  • 4. PRAKTINĖ UŽDUOTIS: TURIZMO PASLAUGŲ PAKETAI20
  • 4.1. Aktyvaus turizmo paslaugų paketas20
  • 4.2. Pasyvaus turizmo paslaugų paketas22
  • IŠVADOS IR PASIŪLYMAI24
  • NAUDOTA LITERATŪRA25
  • 1 PRIEDAS26
  • 2 PRIEDAS27
  • 3 PRIEDAS28
  • 4 PRIEDAS29

Reziumė

Autorius
rasa13
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Ekonomika
Kaina
€8.28
Lygis
Universitetas
Publikuotas
Sau 6, 2016
Apimtis
29 psl.
Įvertinimas

Susiję darbai

Paklausa, pasiūla, rinkos pusiausvyra

Ekonomika Laboratorinis darbas julius
TIKSLAI: 1) suprasti rinkos pusiausvyros susidarymą; 2) suprasti pusiausvyros pasikeitimą rinkoje, keičiantis paklausai ir/arba pasiūlai;

Laiko eilučių analizė

Ekonomika Laboratorinis darbas julius
DARBO TIKSLAS IR UŽDAVINIAI Susipažinti su preliminaria laiko eilučių analize, įvertinant laiko eilučių skaitines charakteristikas. Pagal laiko eilutės individualios užduoties duomenis: 1. Paskaičiuoti...

Italijos ekonomikos analizė

Ekonomika Referatas 2009 m. kataleja
Italija – parlamentinė Respublika pietų Europoje. Italija apima bato (aulinuko) formos Apeninų pusiasalį ir dvi dideles salas Viduržemio jūroje: Sardiniją ir Siciliją, bei...

Turizmo įtaka ekonomikai

Ekonomika Referatas 2013 m. viktorija1122
Temos aktualumas.Auganti šalies ekonomika, patogi geografinė padėtis ir geografinių, istorinių bei kultūrinių objektų gausumas sudaro puikias salygas augti ir plėstis turizmui šalyje. Kadangi...

Kaimo turizmo sodybos „GILVYTIS“ verslo planas

Ekonomika Verslo planas 2013 m. 1paslaptis
BUVO ĮVERTINTAS DEŠIMTUKU. Kaimo turizmas tampa svarbia regiono – apskrities - rajono plėtros kryptimi, nes Lietuvoje esti gana ryškūs regioniniai ekonominių, demografinių, infrastruktūros...

Turizmo įtaka šalies ekonomikai

Ekonomika Prezentacija 2019 m. Šimkūnaitė
Šiuolaikiniame pasaulyje, kai turizmas tampa svarbiu ūkio ekonomikos sektoriumi, turizmo departamentai vis labiau inicijuojami vystyti savarankiškas programas bei veiklas, o turizmo ekonominės naudos...