Ekonomika ir verslas / Vadyba

Išmaniųjų mobiliųjų telefonų prekinių ženklų konkurencinių veiksmų vertinimas

0 atsiliepimų
Autorius:

Darbo aktualumas. Šiuo metu pasaulyje išmanieji telefonai yra toks pat įprastas reiškinys, kaip ir kiekvieno žmogaus namuose esantys televizorius. Mobiliųjų telefonų gamintojai bando įvairiais būdais pritraukti kuo daugiau pirkėjų ir padaryti savo prekės ženklą garsesni nei konkurentų. „Šiuolaikinė rinkodara reikalauja kur kas daugiau nei tik sukurti ir parduoti produktą patenkinantį vartotojų poreikius.“ (Bivainienė, L. 2006. p. 1) Todėl remiantys šia autore, reikėtų pamėginti ar išskirtinio prekės ženklo sukūrimas daro įtaką varžantis dėl rinkos dalies su konkurentais.

Darbo problema. Paprastai įmonės tarpusavyje konkuruoja gerindami produktus, o į prekės ženklo įvaizdžio kūrimą investuoja santykinai mažiau. Tačiau neretai, juk įvaizdį apie prekinį ženklą pirkėjai susidaro būtent iš įmonės gaminamų produktų. Todėl darbo problemą, galima įvardinti klausimu: Ar prekės ženklo įvaizdis atspindi įmonės gaminamos produkcijos savybes ir ar daro įtaką konkurencinėje kovoje?

Darbo objektas: Išmaniųjų mobiliojo ryšio telefonų prekinių ženklų įtaką konkurenciniams veiksniams.

Darbo tikslas: Nustatyti, kokie prekiniai ženklai ir kriterijai įtakoja vartotojų pasirinkimą renkantis išmaniuosius telefonus.

Darbo uždaviniai:

  1. Remiantys Lietuvos autorių moksline literatūra, išnagrinėti prekinių ženklų ir jų tarpusavio konkurenciją teorinių aspektu.
  2. Išanalizuoti mobiliųjų telefonų gamintojų prekinių ženklų vietą Lietuvos rinkoje.
  3. Išnagrinėti, kokiomis savybėmis pasižymi mobiliųjų telefonų gamintojų prekinių ženklai ir ar tai daro įtaką tarpusavio konkurencijai.

Darbo metodika ir imtis: Literatūros šaltinių analizė, buvo atliktas kiekybinis tyrimas elektroninės apklausos būdu, kurios metu dalyvavo 48 respondentai, apklausos metų gautų duomenų analizė.

Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
6063 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • ĮVADAS3
  • 1. KONKURENCIJOS SAMPRATA4
  • 1.1 Konkurencijos rūšys5
  • 1.2 Konkurencijos tipai ir juos lemiantys veiksniai6
  • 1.3 Netobuloji konkurencija7
  • 1.4 Konkurencijos strategijos9
  • 2 PREKINIS ŽENKLAS, JO SAMPRATA IR FUNKCIJOS10
  • 2.1 Prekės Identifikavimas ir ženklinimas12
  • 2.2 Prekės ženklų tipai ir klasifikacija13
  • 3. TIRIAMOJI DALIS14
  • 3.1 Bendrieji tyrimo rezultatai14
  • 3.2 Bendrieji klausimai apie mobiliojo ryšio telefonus15
  • 3.3 Prekės ženklų vertinimas17
  • IŠVADOS24
  • LITERATŪROS ŠALTINIAI25
  • PRIEDAI26
  • Internetines apklausos anketa26

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Išmaniųjų mobiliųjų telefonų prekinių ženklų konkurencinių veiksnių vertinimas
Kursinis darbas Išmaniųjų mobiliųjų telefonų prekinių ženklų konkurencinių veiksnių vertinimas

     Šiuolaikinio pasaulio žmonės gyvena inovatyvumo bei technologijų pasaulyje,todel išmanieji telefonai be abejo yra būtini [...]

Prekių ženklų apsauga Lietuvoje ir kitose ES šalyse
Referatas Prekių ženklų apsauga Lietuvoje ir kitose ES šalyse

Kiekvienas gamintojas, nesvarbu ką jis begamintų, tikisi, kad jo pagaminta prekė bus išskirta iš gausybės [...]

KŪB „LitCapital AS
Diplominis darbas KŪB „LitCapital AS" IR KŪB „Lithuania SME Fund veiklos vertinimas

  Tyrimo aktualumas. Investicinių fondų veiklos plėtojimas gali būti suprantamas kaip kryptinga ekonominės veiklos pokyčių aplinka [...]

Vartotojo apsisprendimą lemiančių veiksnių, renkantis šokoladą, vertinimas
Referatas Vartotojo apsisprendimą lemiančių veiksnių, renkantis šokoladą, vertinimas

Šokoladas vienas iš populiariausių desertų pasaulyje. Jo paklausa ir pasiūla yra didelė visame pasaulyje. Rinkos [...]

Rizikos veiksnių vertinimas atliekant vidaus auditą
Diplominis darbas Rizikos veiksnių vertinimas atliekant vidaus auditą

Temos aktualumas. Šiuolaikiniame verslo ir ekonomikos pasaulyje auditas yra viena reikšmingiausių ir atsakingiausių veiklos sričių. Auditas [...]

AB “Lietuvos paštas” veiklos modernizavimo vertinimas Ignalinos skyriaus darbuotojų požiūriu
Kursinis darbas AB “Lietuvos paštas” veiklos modernizavimo vertinimas Ignalinos skyriaus darbuotojų požiūriu

Temos ištirtumas. Modernizavimo sampratą nagrinėjo Lietuvos bei užsienio mokslininkai, tokie kaip Raipa A., (2009); Inglehart [...]

Agrariniame sektoriuje veikiančių bendrovių ekonominio gyvybingumo vertinimas
Diplominis darbas Agrariniame sektoriuje veikiančių bendrovių ekonominio gyvybingumo vertinimas

Temos aktualumas. Agrarinis sektorius yra vienas svarbiausių šalies ūkio strateginių sričių. Jis svarbus ekonominiu, socialiniu [...]

Finansinės veiklos analizė ir vertinimas UAB “X”
Kursinis darbas Finansinės veiklos analizė ir vertinimas UAB “X”

Įmonės finansiniams metams pasibaigus, parengiama metinė finansinė atskaitomybė, kurioje pateikiama informacija apie tai, kaip įmonė [...]

Lietuvoje veikiančių investicinių fondų veiklos efektyvumo vertinimas
Diplominis darbas Lietuvoje veikiančių investicinių fondų veiklos efektyvumo vertinimas

Temos aktualumas. Kiekvienas asmuo renkasi investavimo produktus siekdamas pagerinti savo finansinę padėtį, todėl šiuolaikinėje visuomenėje [...]

Įmonės veiklos efektyvumo vertinimas: konditerinius gaminius gaminančios įmonės atvejo analizė
Diplominis darbas Įmonės veiklos efektyvumo vertinimas: konditerinius gaminius gaminančios įmonės atvejo analizė

Temos naujumas ir aktualumas. Efektyvumas yra gyvybingai svarbus įmonėms. Dėl spartaus globalizacijos proceso ir Lietuvos [...]

Ergo Insurance SE Lietuvos filialo finansinės veiklos analizė ir vertinimas
Referatas Ergo Insurance SE Lietuvos filialo finansinės veiklos analizė ir vertinimas

Finansinių rodiklių analizė tai viena iš svarbiausių įmonių valdymo funkcijų, kuri rinkos dalyviams yra viena [...]

UAB ,,K“ atsakomybės centrų veiklos vertinimas
Referatas UAB ,,K“ atsakomybės centrų veiklos vertinimas

Jau nuo pat senų laikų vos susikūrus pirmosioms įmonėms buvo pradėta ieškoti būdų, kurių pagalba [...]

Lietuvoje įrankiais prekiaujančių organizacijų klientų e-lojalumo vertinimas
Diplominis darbas Lietuvoje įrankiais prekiaujančių organizacijų klientų e-lojalumo vertinimas

Pasaulinės globalizacijos  bei nuolatinės konkurencijos veiksniai verčia visas organizacijas vykdyti įvairiausias strategijas, kurios padėtų šioms [...]