Kainodaros organizavimas UAB “x”

28 psl. / 6060 žod.

Ištrauka

Kainodara sudėtingas prekių rinkos konjunktūros mechanizmas, tai tam tikras rinkos barometras. Kainą parodo visą kainodaros veiksnių sistemą. Jos nustatymas yra vienas svarbiausių įmonės veiklos etapų.
Taigi labai svarbu įmonei pasirinkti tinkamą kainą, nes nuo to priklauso visos įmonės ateitis, t.y. ar įmonė gaus pelną, ar patirs nuostolį. Todėl kiekviena įmonė, nustatydama savo gaminamam produktui kainas, turi įvertinti rinkoje vyraujančias kainas, sekti jas, nusistatyti kainodaros strategiją, nustatyti tokią kainą, kuri padengtų visus kaštus, sunaudotus jų prekei ar paslaugai gaminti, taip pat gauti užsibrėžtą tikslą.
Darbo tyrimo objektas – salyklo kainos nustatymas.
Darbo tikslas - išanalizuoti kainodaros procesą uždarojoje akcinėje bendrovėje „Maltosa“.
Darbo uždaviniai:
• Remiantis skirtingais autoriais, pateikti teorinę kainodaros medžiagą, ją išanalizuoti;
• UAB „Maltosos“ apibūdinimas: teisinė įmonės veiklos organizavimo forma, įmonės komercinės – ūkinės veiklos aprašymas, produktų realizavimo rinkų analizė;
• Šakos, kurioje veikia nagrinėjama įmonė, trumpas apibūdinimas: šakos ir rinkos tipo identifikavimas, įmonės konkurentai ir jų rinkos dalys;
• UAB „Maltosa“ gaminamo produkto – salyklo - kainos nustatymo principai: įmonėje taikomos kainos nustatymo metodo pasirinktam produktui identifikavimas, to paties produkto EXW kainos skaičiavimas, kainos nustatymas nenuostolingumo metodu, optimalaus kainų lygio tam pačiam produktui nustatymas;
• Esama nagrinėjamos įmonės kainodaros strategija, taikomos kainų nuolaidos, kainodaros ypatumai;
• Išvados ir pasiūlymai.

Turinys

  • Turinys
  • Įvadas3
  • Teorinė dalis4
  • 1. Kainos samprata ir reikšmė4
  • 2. Veiksniai, kuriuos reikia apsvarstyti, nustatant kainas5
  • 3. Kainodaros strategijos6
  • 4. Kainų nustatymo metodai7
  • 4.2 Kainos nustatymas pagal kaštus8
  • 4.1.1 Visuminis kaštų (išlaidų) metodas9
  • 4.1.2 Kainos nustatymas tiesioginių sąnaudų metodu9
  • 4.2 Kainos nustatymas pagal vertę (vertės pagrindu)9
  • 4.2.1 Kainos nustatymas nenuostolingumo metodu9
  • 4.2.2 Kainos nustatymas pusiausvyros metodu10
  • 4.2.3 Kainos nustatymas orientuotas į paklausą10
  • 4.2.4 Rinkos sąlygų įvertinimas kainodaroje10
  • 4.2.5 Kainos nustatymas orientuotas į konkurencijos lygį10
  • 4.2.6 Konkurentų stebėjimas11
  • 4.2.7 Parametrų palyginimo metodas11
  • 4.2.8 Lyderiavimas ir lyderiu kainų tyrimas11
  • 5. Kainų nuolaidų sistema12
  • Praktinė dalis13
  • 1. Nagrinėjamos įmonės apibūdinimas13
  • 1.1 Teisinė įmonės veiklos organizavimo forma13
  • 1.2 Įmonės ūkinės – komercinės veiklos aprašymas13
  • 1.3 Realizavimo rinkų analizė14
  • 2. Šakos (rinkos), kurioje veikia įmonė trumpas apibūdinimas15
  • 2.1 Šakos ir rinkos tipo identifikavimas15
  • 2.2 Įmonės konkurentai ir jų rinkos dalys16
  • 3. Prekės kainos nustatymo principai UAB „Maltosa“17
  • 3.1 Įmonės naudojami kainos nustatymo metodai17
  • 3.1.1 Salyklo kainos skaičiavimas EXW sąlygomis18
  • 3.1.2 Salyklo pardavimo vartotojui kainos nustatymas19
  • 3.1.3 Kainos nustatymas nenuostalingumo metodu19
  • 3.1.4 Optimalaus kainų lygio skaičiavimas21
  • 4. Įmonės kainodaros strategija. Taikomų kainų nuolaidos26
  • Išvados, pasiūlymai27
  • Literatūra28

Reziumė

Autorius
donatas
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€7.80
Lygis
Universitetas
Publikuotas
Kov 22, 2012
Apimtis
28 psl.
Įvertinimas

Atsiliepimai

Patvirtintas užsakymas
Viskas neblogai, bet tiek pinigų tikrai nevertas darbas ;)

Susiję darbai

Marketingo strategija AB “Kauno dujotiekio statyba”

Rinkodara Diplominis darbas donatak
Marketingo strategija yra funkcinė strategija, susijusi su kainų nustatymų, organizacijos produktų rėmimu ir paskirstymų, tai įmonės galimybių išsiaiškinimas, tikslų ir uždavinių nustatymas, bei...

UAB “Maxima” marketingo analizė

Rinkodara Kursinis darbas 2013 m. justxxx1
Marketingas, neatsiejama kiekvienos įmonės sudedamoji dalis, kurią žmonės vis labiau vysto, stengiasi ją tobulinti vardan vartotojų, kad jie susidomėtų siūlomomis paslaugomis ar prekėmis,...

UAB “Expo vakarai” rėmimo programa

Rinkodara Kursinis darbas 2013 m. lgeldzy
Šiame darbe bus nagrinėjama rėmimo samprata, jos elementai, jų svarba įmonės pardavimų sėkmingumui. Analizuojama UAB „Expo vakarai“ rėmimo programa. Taip pat identifikuojama įmonės...

IĮ “X” kainodaros strategija

Rinkodara Referatas 2010 m. audriul
Individuali įmonė „Prie Ventos“ ketina nuomoti patalpas. Šio verslo teikiamos paslaugos yra patalpų nuoma, pirtis ir kubilas. Paslaugas teikti nuspręsta ištyrus rinką, išanalizavus...

UAB “Rūta” prekės ženklo žinomumas

Rinkodara Diplominis darbas 2013 m. dzastyna
Temos naujumas ir aktualumas. Prekės ženklo žinomumas yra vienas labiausiai veikiančių lojalumą ir pastovius pirkimus. Vartotojai šiuolaikinėje konkurencingoje rinkoje gauna daugybę žinučių ir...