Ekonomika ir verslas / Rinkodara

Kainodaros organizavimas UAB “x”

1 atsiliepimas
Autorius:
Kainodara sudėtingas prekių rinkos konjunktūros mechanizmas, tai tam tikras rinkos barometras. Kainą parodo visą kainodaros veiksnių sistemą. Jos nustatymas yra vienas svarbiausių įmonės veiklos etapų.
Taigi labai svarbu įmonei pasirinkti tinkamą kainą, nes nuo to priklauso visos įmonės ateitis, t.y. ar įmonė gaus pelną, ar patirs nuostolį. Todėl kiekviena įmonė, nustatydama savo gaminamam produktui kainas, turi įvertinti rinkoje vyraujančias kainas, sekti jas, nusistatyti kainodaros strategiją, nustatyti tokią kainą, kuri padengtų visus kaštus, sunaudotus jų prekei ar paslaugai gaminti, taip pat gauti užsibrėžtą tikslą.
Darbo tyrimo objektas – salyklo kainos nustatymas.
Darbo tikslas - išanalizuoti kainodaros procesą uždarojoje akcinėje bendrovėje „Maltosa“.
Darbo uždaviniai:
• Remiantis skirtingais autoriais, pateikti teorinę kainodaros medžiagą, ją išanalizuoti;
• UAB „Maltosos“ apibūdinimas: teisinė įmonės veiklos organizavimo forma, įmonės komercinės – ūkinės veiklos aprašymas, produktų realizavimo rinkų analizė;
• Šakos, kurioje veikia nagrinėjama įmonė, trumpas apibūdinimas: šakos ir rinkos tipo identifikavimas, įmonės konkurentai ir jų rinkos dalys;
• UAB „Maltosa“ gaminamo produkto – salyklo - kainos nustatymo principai: įmonėje taikomos kainos nustatymo metodo pasirinktam produktui identifikavimas, to paties produkto EXW kainos skaičiavimas, kainos nustatymas nenuostolingumo metodu, optimalaus kainų lygio tam pačiam produktui nustatymas;
• Esama nagrinėjamos įmonės kainodaros strategija, taikomos kainų nuolaidos, kainodaros ypatumai;
• Išvados ir pasiūlymai.
Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
6060 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • Turinys
  • Įvadas3
  • Teorinė dalis4
  • 1. Kainos samprata ir reikšmė4
  • 2. Veiksniai, kuriuos reikia apsvarstyti, nustatant kainas5
  • 3. Kainodaros strategijos6
  • 4. Kainų nustatymo metodai7
  • 4.2 Kainos nustatymas pagal kaštus8
  • 4.1.1 Visuminis kaštų (išlaidų) metodas9
  • 4.1.2 Kainos nustatymas tiesioginių sąnaudų metodu9
  • 4.2 Kainos nustatymas pagal vertę (vertės pagrindu)9
  • 4.2.1 Kainos nustatymas nenuostolingumo metodu9
  • 4.2.2 Kainos nustatymas pusiausvyros metodu10
  • 4.2.3 Kainos nustatymas orientuotas į paklausą10
  • 4.2.4 Rinkos sąlygų įvertinimas kainodaroje10
  • 4.2.5 Kainos nustatymas orientuotas į konkurencijos lygį10
  • 4.2.6 Konkurentų stebėjimas11
  • 4.2.7 Parametrų palyginimo metodas11
  • 4.2.8 Lyderiavimas ir lyderiu kainų tyrimas11
  • 5. Kainų nuolaidų sistema12
  • Praktinė dalis13
  • 1. Nagrinėjamos įmonės apibūdinimas13
  • 1.1 Teisinė įmonės veiklos organizavimo forma13
  • 1.2 Įmonės ūkinės – komercinės veiklos aprašymas13
  • 1.3 Realizavimo rinkų analizė14
  • 2. Šakos (rinkos), kurioje veikia įmonė trumpas apibūdinimas15
  • 2.1 Šakos ir rinkos tipo identifikavimas15
  • 2.2 Įmonės konkurentai ir jų rinkos dalys16
  • 3. Prekės kainos nustatymo principai UAB „Maltosa“17
  • 3.1 Įmonės naudojami kainos nustatymo metodai17
  • 3.1.1 Salyklo kainos skaičiavimas EXW sąlygomis18
  • 3.1.2 Salyklo pardavimo vartotojui kainos nustatymas19
  • 3.1.3 Kainos nustatymas nenuostalingumo metodu19
  • 3.1.4 Optimalaus kainų lygio skaičiavimas21
  • 4. Įmonės kainodaros strategija. Taikomų kainų nuolaidos26
  • Išvados, pasiūlymai27
  • Literatūra28

Skaitytojų atsiliepimai

tik darbą įsigijusių klientų įvertinimai
Viskas neblogai, bet tiek pinigų tikrai nevertas darbas ;)
, 2012-04-20

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
UAB “Kurana” gamybos planavimas ir organizavimas
Referatas UAB “Kurana” gamybos planavimas ir organizavimas

Kursinio darbo tikslas – išanalizuoti bioetanolio gamybos technologiją įmonėje UAB “Kurana”, visą tai aprašyti. Darbo uždaviniai [...]

Žmogiškųjų išteklių vadybos organizavimo problemos UAB “Sanitex”
Kursinis darbas Žmogiškųjų išteklių vadybos organizavimo problemos UAB “Sanitex”

Įmonės imasi papildomų veiksmų ir ieško naujų vadovavimo būdų bei semiasi patirties iš užsienio, nes [...]

Kainodaros organizavimas įmonėje UAB „Refra“
Kursinis darbas Kainodaros organizavimas įmonėje UAB „Refra“

Kainodara – tai visų kainą formuojančių, psichologinių, socialinių, politinių, rinkos ir kitokių veiksnių sistema. Kaina [...]

Logistinės veiklos organizavimas UAB “Aroma Natural”
Kursinis darbas Logistinės veiklos organizavimas UAB “Aroma Natural”

Logistika dažnai prilyginama verslo priemonei, padedančiai siekti įmonės strateginių, taktinių bei operatyvinių tikslų, susijusių su [...]

IĮ “X” kainodaros strategija
Referatas IĮ “X” kainodaros strategija

Individuali įmonė „Prie Ventos“ ketina nuomoti patalpas. Šio verslo teikiamos paslaugos yra patalpų nuoma, pirtis [...]

Gamybos organizavimas UAB “X”
Referatas Gamybos organizavimas UAB “X”

Gamyba – procesas, kuriame gamybos ištekliai naudojami produktų ir paslaugų gamybai. Bendriausia prasme gamyba yra [...]

UAB “Kėdainių konservų fabrikas” gamybos organizavimo tyrimas
Referatas UAB “Kėdainių konservų fabrikas” gamybos organizavimo tyrimas

Gamybos organizavimas – veikla, užtikrinanti sklandų gamybos procesų atlikimą. Tai, visų pirmą, žmonių ir materialinių [...]

Kainodaros strategijos ir jos įgyvendinimo vertinimas UAB “X”
Kursinis darbas Kainodaros strategijos ir jos įgyvendinimo vertinimas UAB “X”

Įmonėje kainodaros klausimai turėtų būti nagrinėjami jos bendrame marketingo veiklos kontekste. Tai reiškia, kad, prieš [...]

Komercijos (pardavimų) organizavimas įmonėje AB “Vilkyškių pieninė”
Referatas Komercijos (pardavimų) organizavimas įmonėje AB “Vilkyškių pieninė”

Pardavimai – tai esminis verslo išgyvenimo rodiklis, jų reikšmė versle yra lemiama. Pardavimų proceso esmė [...]

Kainodaros organizavimas UAB “Lelija”
Kursinis darbas Kainodaros organizavimas UAB “Lelija”

Šio kursinio projekto tikslas – smulkiai ir kuo nuodugniau išanalizuoti akcinės bendrovės „Lelija“ kainodaros organizavimo [...]

UAB “Alanta” paslaugų technologinė analizė
Kursinis darbas UAB “Alanta” paslaugų technologinė analizė

Turizmas – [...]

Gamybos proceso analizė UAB “Tandemus”
Diplominis darbas Gamybos proceso analizė UAB “Tandemus”

Pasaulio rinkose mediena gerokai brango. Lietuvoje medienos apdirbimo pramonės šaka toliau vystosi ir auga. Pagrindinis būdas [...]

Pasirinktos organizacijos elektroninio pardavimų kanalo analizė (“Parfum express”)
Referatas Pasirinktos organizacijos elektroninio pardavimų kanalo analizė (“Parfum express”)

- Pateikite trumpą organizacijos veiklos aprašymą. - Nustatykite: 1. Ar organizacija elektroninius pardavimus vykdo tik per [...]

UAB “Kanrugė” marketingo veiklos tobulinimo galimybės
Diplominis darbas UAB “Kanrugė” marketingo veiklos tobulinimo galimybės

Ekonominio sunkmečio rinkos ekonomika bei didėjanti konkurencija tarp įmonių diktuoja naujas sąlygas smulkiam verslui, norint iššlaikyti [...]

Kaimo turizmo sodybos “Rambynas” verslo planas
Verslo planas Kaimo turizmo sodybos “Rambynas” verslo planas

Vienas iš svarbiausių etapų, pradedant savo verslą, yra verslo plano sudarymas. Verslo planas – tai [...]