Ekonomika ir verslas / Vadyba

Kainodaros organizavimas UAB „Merkys“ įmonėje

0 atsiliepimų
Autorius:

Kaip ir kiekviena įmonė, UAB „Merkys“ siekia kuo didesnio pelno. Norint pasiekti šį tikslą, reikia performuluoti marketingo strategiją, kuris remiasi įmonės pasirenkama kainų politika. Taigi nuo pasirinktos įmonės kainų politikos priklausys jos sėkmė – užimama rinkos dalis, pajamos, pelnas, vertė rinkoje.

Tyrimo objektas: Kainodaros organizavimas.

Tyrimo tikslas: išanalizuoti kainodaros organizavimo esmę bei išsiaiškinti jo taikymą įmonėje.

Detaliau darbo tikslas gali būti apibūdintas šiais uždaviniais:

  1. aptarti kainos esmę bei kainų politiką;
  2. apibrėžti kainodaros sampratą;
  3. paanalizuoti kainodaros strategijas;
  4. pateikti kainų strategijos rengimo etapus;
  5. išanalizuoti kainodaros taikymo metodus;
  6. apibūdinti UAB „Merkys“ įmonę;
  7. aptarti šaką, kurioje įmonė veikia;
  8. išsiaiškinti pagalvės kainos nustatymą įmonėje;
  9. pateikti esamą įmonės kainodaros strategiją bei taikomas nuolaidas.

Visą mano darbą sudarys 2 pagrindinės dalys: pirmoji dalis (teorinė dalis) bei antroji dalis (praktinė dalis). Taip pat pateiksiu išvadas ir pasiūlymus.

Išanalizuoti tyrimo tikslus padės mokslinė literatūra ir internete rasti straipsniai bei įmonių aprašymai.

Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
5500 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • I. Įvadas2
  • II dalis4
  • 1.1. Kaina ir kainų politika4
  • 1.2. Kainodaros esmė5
  • 1.3. Pagrindinės kainodaros strategijos6
  • 1.4. Kainų strategijos rengimo etapai6
  • 1.5. Kainodaros metodai7
  • III. Praktinė dalis10
  • 2.1. UAB „Merkys“ įmonės apibūdinimas10
  • 2.2. UAB „Merkys“ įmonės šakos ir rinkos apibūdinimas11
  • 2.3. UAB „Merkys“ įmonės žąsų pūkų-plunksnų pagalvės kainos nustatymas12
  • 2.3.1. Žąsų pūkų-plunksnų pagalvės EXW kainos nustatymas13
  • 2.3.2. Žąsų pūkų-plunksnų pagalvės pardavimo vartotojui kainos nustatymas15
  • 2.3.3. Žąsų pūkų-plunksnų pagalvės kainos nustatymas nenuostolingumo metodu16
  • 2.3.4. Optimalaus kainų lygio žąsų pūkų-plunksnų pagalvei nustatymas17
  • 2.4. Esama UAB „Merkys“ kainodaros strategija, taikomos kainų nuolaidos bei kainodaros ypatumai22
  • IV. Išvados ir pasiūlymai24
  • V. Naudota literatūra26

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Kainodaros organizavimas įmonėje UAB „Refra“
Kursinis darbas Kainodaros organizavimas įmonėje UAB „Refra“

Kainodara – tai visų kainą formuojančių, psichologinių, socialinių, politinių, rinkos ir kitokių veiksnių sistema. Kaina [...]

Kainodaros organizavimas UAB “Lelija”
Kursinis darbas Kainodaros organizavimas UAB “Lelija”

Šio kursinio projekto tikslas – smulkiai ir kuo nuodugniau išanalizuoti akcinės bendrovės „Lelija“ kainodaros organizavimo [...]

Gamybinės įmonės veiklos (maisto gamyba - paslaugos) organizavimas ir valdymas
Kursinis darbas Gamybinės įmonės veiklos (maisto gamyba - paslaugos) organizavimas ir valdymas

Temos aktualumas. Lietuvoje labai sparčiai vystosi smulkių ir vidutinių įmonių verslas. Besikuriančios įmonės dažnai neranda [...]

Kainodara ir jos tobulinimo galimybės prekybos įmonėje UAB
Kursinis darbas Kainodara ir jos tobulinimo galimybės prekybos įmonėje UAB "X"

Temos aktualumas. Šiuo metu pasaulinėje rinkoje veikia begalė įvairių prekybinių organizacijų, tarp kurių jaučiama itin [...]

Kainodaros organizavimas UAB “x”
Kursinis darbas Kainodaros organizavimas UAB “x”

Kainodara sudėtingas prekių rinkos konjunktūros mechanizmas, tai tam tikras rinkos barometras. Kainą parodo visą kainodaros [...]

Gamybos organizavimas ir technologija įmonėje
Referatas Gamybos organizavimas ir technologija įmonėje

Šiame darbe nagrinėjama įmonė, kuri priklauso statybinių medžiagų pramonės sektoriui. Šių prekių gamybos procese svarbūs [...]

Darbo saugos ir sveikatos organizavimas X įmonėje
Referatas Darbo saugos ir sveikatos organizavimas X įmonėje

Darbuotojų sauga ir sveikata – visos prevencinės priemonės, skirtos darbuotojų darbingumui, sveikatai ir [...]

Darbo užmokesčio apskaita ir jos organizavimas UAB „Officeday“ įmonėje
Kursinis darbas Darbo užmokesčio apskaita ir jos organizavimas UAB „Officeday“ įmonėje

Finansinės įmonės ataskaitos yra pagrindinis šaltinis apie įmonę, kuriuo remdamiesi vartotojai įvertina įmonės veiklą ir [...]

Kainodaros organizavimas AB “Žemaitijos pienas”
Kursinis darbas Kainodaros organizavimas AB “Žemaitijos pienas”

Kainodaros politika – tai sritis, kurią kiekvienas verslininkas turi išmanyti, norėdamas užsitikrinti patogią nišą rinkoje.

Kainodaros organizavimas. UAB „Kampynė“ gaminys – bandelės su mėsa
Kursinis darbas Kainodaros organizavimas. UAB „Kampynė“ gaminys – bandelės su mėsa

Kainodara – tai visų kainą formuojančių, psichologinių, socialinių, politinių, rinkos ir kitokių veiksnių sistema. Kaina [...]

Lengvo nelaimingo atsitikimo įmonėje organizavimas/vykdymas
Referatas Lengvo nelaimingo atsitikimo įmonėje organizavimas/vykdymas

Darbuotojų sauga ir sveikata kiekvienoje įmonėje užima didelę svarbą, o tai yra visos prevencinės priemonės [...]

Kainodaros organizavimas AB „Pieno žvaigždės“: fermentinis sūris
Kursinis darbas Kainodaros organizavimas AB „Pieno žvaigždės“: fermentinis sūris

Šiomis dienomis pasaulyje vyksta daugybė dalykų, jame savo veikla užsiima begalės kompanijų, kurios nuolat siekia [...]

Reklamos organizavimas statybos įmonėse
Kursinis darbas Reklamos organizavimas statybos įmonėse

Šiandien reklama yra pastebima. Vartotojai susiduria su ja žiūrėdami televiziją, skaitydami laikraščius, žurnalus, klausydamiesi radijo [...]

Komercijos (pardavimų) organizavimas įmonėje AB “Vilkyškių pieninė”
Referatas Komercijos (pardavimų) organizavimas įmonėje AB “Vilkyškių pieninė”

Pardavimai – tai esminis verslo išgyvenimo rodiklis, jų reikšmė versle yra lemiama. Pardavimų proceso esmė [...]

Kainodaros organizavimas
Kursinis darbas Kainodaros organizavimas

Kiekviena sukurta prekė ar paslauga turi savo kainą, kurią gali lemti labai daug faktorių. Kadangi [...]