Švietimo ir mokslo viešųjų elektroninių paslaugų viešinimo sprendimai

18 psl. / 4257 žod.

Ištrauka

Šių laikų visuomenę galima vadinti informacine visuomene. Žmonės vis daugiau laiko praleidžia skaitmeninėje erdvėje. Informacinių technologijų kaita, interneto išsivystymas nulėmė tai, kad įvairios paslaugos gali būti pasiekiamos elektroniniu būdu ir sukuriamos naujos bendravimo, sąveikos galimybės.. Tokios paslaugos vis labiau ir labiau populiarėja, kadangi žmonės įžvelgia naudą, pvz., sutaupoma laiko ir pinigų, prie e. paslaugų prieiti galima visą parą, tereikia interneto ryšio ir atitinkamos įrangos (kompiuteris, telefonas, planšetė). E. rinkos dėka yra didesnės galimybės susirasti naujų partnerių tiekėjams ir pirkėjams, galimybes sumažinti derybų ir operacijų sąnaudas. Galima teigti, jog paslaugos gyvavimo sėkmė priklauso nuo visuomenės nuomonės apie ją. Jeigu paslauga pateikta tinkamai ir visuomenė žino apie ją, yra tikimybė, kad žmonės naudosis tokia paslauga. Tačiau yra pastebima, kad dalis vartotojų atsisako naudotis elektroninėmis paslaugomis, todėl paslaugų teikėjai turėtų labiau orientuotis į vartotojus, gerinti paslaugų dizainą ir viešinti teikiamas paslaugas.

Darbo tikslas – išanalizuoti švietimo ir mokslo viešąsias elektronines paslaugas ir pateikti jų viešinimo sprendimus.

Darbo uždaviniai:

  • Apibrėžti kas yra viešosios elektroninės paslaugos ir elektroninė valdžia
  • Išanalizuoti gyventojų naudojimąsi informacinėmis technologijomis
  • Išsiaiškinti kas yra marketingas

Pagrindiniai darbe taikyti metodai: statistinė analizė, lyginamoji analizė, mokslinės literatūros analizė.


Turinys

  • ELEKTRONINĖS VALDŽIOS IR VIEŠŲJŲ ELEKTTRONINIŲ PASLAUGŲ SAMPRATA
  • Elektroniniai valdžios vartai
  • Viešųjų elektroninių paslaugų samprata
  • Elektroninių paslaugų rinka
  • VIEŠŲJŲ ELEKTRONINIŲ PASLAUGŲ PLĖTRA
  • Gyventojų naudojimasis informacinėmis technologijomis
  • MARKETINGAS IR JO APLINKA
  • Marketingo samprata
  • Integruotos marketingo komunikacijos
  • Internetinė rinkodara
  • Reklama
  • Reklamos rūšys
  • ELEKTRONINIS MARKETINGAS
  • ŠVIETIMAS IR MOKSLAS
  • MOKSLO IR VISUOMENĖS PARTNERYSTĖ, DIEGIANT E. VALDYMO MOKSLINIUS MODELIUS IR VIEŠINANT MOKSLINES ĮŽVALGAS
  • Iššūkiai
  • Kliuviniai

Reziumė

Autorius
cxz-321
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Viešasis administravimas
Kaina
€7.32
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Sau 3, 2018
Publikuotas
2015 m.
Apimtis
18 psl.

Susiję darbai

Socialinės apsaugos viešųjų e - paslaugų tobulinimas

Viešasis administravimas Kursinis darbas 2015 m. agne_st
Sparti informacinių ir ryšių technologijų (IRT) sklaida sukelia daug pokyčių įvairiose visuomenės gyvenimo srityse. Virtualioje erdvėje galima atrasti vis daugiau kasdieninių paslaugų, kurias...