Oponento, pašnekovo pastabų neutralizavimas pokalbio metu

20 psl. / 5189 žod.

Ištrauka

Pastabos, prieštaravimai, replikos – natūrali dalykinių pokalbių, derybų ir susirinkimų dalis, savaime suprantama jūsų pranešimo ar paties pokalbio seka, kuri parodo, kad kažkas klauso ir reaguoja į jūsų pasiūlymą.
Tiek vieša kalba, tiek pokalbiai retai praeina be klausytojų ar pašnekovų pastabų, prieštaravimų, abejonių. Priimkite šią tikrovę – tie išsakyti prieštaravimai ne stabdo diskusiją, o kaip tik mums yra naudingi, kadangi jie padeda sužinoti bent jau dalies klausytojų abejones ir galiausiai - įtikinti.
Tyla toli gražu ne visuomet reiškia sutikimą. Argi jums labiau patiktų, kad jūsų klausytojai neužduotų nei vieno klausimo, nepareikštų nei vienos pastabos, o vėliau jums „žandai kaistų“ nuo jų kritikos dalykinių pokalbių užkulisiuose, konferencijų koridoriuose? Tad ir puiku, kai jūsų klausytojai išsako savo mintis – kitaip net nesužinotumėte, ką jie galvoja apie jūsų pasiūlymus ir kiek palaiko jūsų poziciją. Ir tik keblių klausimų dėka turite galimybę žinoti, su kuo turite reikalų ir apginti savo pozicijas.


Turinys

  • TURINYS1
  • ĮVADAS2
  • I. KODĖL ATSIRANDA PASTABOS, PRIEŠTARAVIMAI IR IŠPUOLIAI3
  • II. PASTABŲ IR PRIEŠTARAVIMŲ KLASIFIKACIJA6
  • III. PASTABŲ IR PRIEŠTARAVIMŲ ATLIEKAMOS FUNKCIJOS9
  • IV. BENDRAS POŽIŪRIS Į PASTABŲ NEUTRALIZAVIMĄ11
  • V. TAKTIKŲ, KAIP APSIGINTI NUO PASTABŲ, APTARIMAS12
  • VI. GYNYBOS BŪDAI NUO NEKOREKTIŠKŲ PASTABŲ15
  • VII. „BON TON“ pastabose19
  • IŠVADOS22
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS:23

Reziumė

Autorius
meduolis
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Vadyba
Kaina
€7.32
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Kov 17, 2012
Publikuotas
2009 m.
Apimtis
20 psl.

Susiję darbai