Ekonomika ir verslas / Rinkodara

„SWAROVSKI“ juvelyrinių gaminių vartotojų elgsenos modeliavimas

0 atsiliepimų
Autorius:

Temos aktualumas. Šiandieniniame pasaulyje labai sunku išsiskirti iš milijardinės žmonių minios, tad norint būti pastebėtam reikia kažkuo atkreipti kitų dėmesį. Norėjimas išsiskirti iš kitų mums nėra svetimas jausmas, visi mes norime būti ypatingi ir matomi. Vyrai tam, jog būtų pastebėti dažniausiai renkasi prabangias mašinas, o moterys – papuošalus. Pastaruosius renkasi ne vien dėl to, kad norima išsiskirti, bet ir dėl to, kad tai suteikia didesnį savivertės jausmą, estetinį pasitenkinimą. Pasaulinėje rinkoje yra labai daug prekės ženklų, kurie siūlo vertingus ir mažiau vertingus juvelyrinius gaminius. Bene žinomiausia iš tokių įmonių yra „SWAROVSKI“, kurie siūlo itin prabangius papuošalus.  Jų asortimentas yra labai platus: nuo dekoruotų raštinių prekių iki baldų ar transporto priemonių. Dėl labai prestižiškai nušlifuotų juvelyrinių gaminių, juos jau pamėgo dauguma vartotojų, ir labai retas žmogus, nežino kas tai yra „SWAROVSKI“. Dauguma šį prekinį ženklą sieja būtent su papuošalais, todėl mes šiame darbe bandysime atpažinti, koks yra šių gaminių vartotojas, kokias tikslais perka šią produkciją ir kaip elgiasi prieš pirkimą, pirkdami ir po jo.

Darbo tikslas. Išsiaiškinti „SWAROVSKI“ juvelyrinių gaminių vartotojo elgseną.

Darbo problema. Neaiškus juvelyrinių gaminių „SWAROVSKI“ vartotojų elgsenos modelis.

Iškelti uždaviniai:

  1. Išanalizuoti „SWAROVSKI“ juvelyrinių gaminių verslo koncepciją;
  2. Aprašyti empirinį „SWAROVSKI“ juvelyrinių gaminių tyrimą;
  3. Išsiaiškinti „SWAROVSKI“ juvelyrinių gaminių vartotojų elgsenos sprendimo priėmimo procesą;
  4. Sudaryti „SWAROVSKI“ juvelyrinių gaminių vartotojo elgsenos modelį.

Darbo objektas.  „SWAROVSKI“ juvelyrinių gaminių vartotojų elgsena.

Hipotezė. Kiek prekės ženklas yra pagrindinis motyvatorius perkant „SWAROVSKI“ juvelyrinius gaminius?

Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
6988 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • ĮVADAS
  • 1 „SWAROVSKI“ SITUACIJOS APŽVALGA4
  • 1.1 „SWAROVSKI“ istorija4
  • 1.2 „SWAROVSKI“ verslo koncepcija4
  • 1.3 „SWAROVSKI“ verslo augimas pasaulyje5
  • 1.4 „SWAROVSKI“ SSGG analizė6
  • 1.5 „SWAROVSKI“ verslo Lietuvoje plėtra ir perspektyva7
  • 2 EMPIRINIS „SWAROVSKI“ JUVELYRINIŲ GAMINIŲ VARTOTOJŲ ELGSENOS TYRIMAS9
  • 2.1 „SWAROVSKI“ juvelyrinių gaminių vartotojų elgsenos tyrimo metodologija9
  • 2.2 Tyrimo rezultatų analizė ir apibendrinimas10
  • 2.3 Tyrimo respondentų demografinių duomenų analizė11
  • 2.4 Tyrimo respondentų elgsenos iki pirkimo analizė12
  • 2.5 Tyrimo respondentų pirkimo analizė14
  • 2.6 Tyrimo respondentų elgsena po pirkimo analizė14
  • 2.7 Tyrimo respondentų asociacijos su prekiniu ženklu duomenų analizė15
  • 2.8 Tyrimo respondentų individualybės analizė16
  • 3 IŠPLĖSTINIS „SWAROVSKI“ JUVELYRINIŲ GAMINIŲ VARTOTOJŲ ELGSENOS MODELIS18
  • 3.1 „SWAROVSKI“ juvelyrinių gaminių vartotojų sprendimo priėmimo procesas (etapai)18
  • 3.2 „SWAROVSKI“ juvelyrinių gaminių vartotojo profilis19
  • IŠVADOS IR REKOMENDACIJOS20
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS21
  • PRIEDAI22

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Asmeninio kompiuterio vartotojų sprendimų priėmimo proceso modeliavimas
Referatas Asmeninio kompiuterio vartotojų sprendimų priėmimo proceso modeliavimas

Šiuo metu asmeniniai kompiuteriai tapo beveik būtinu daiktu kiekvieno vartotojo gyvenime. Gyventojų apsirūpinimas kompiuteriais kasmet [...]

Vartotojų elgsena ir prekių paklausa
Referatas Vartotojų elgsena ir prekių paklausa

Idealios rinkos subjektai yra individualus pardavėjas ir individualus pirkėjas arba gamintojas ir vartotojas. Pardavėjas ir [...]

Vartotojų elgsena. Svetingumo paslaugų vartojimas
Prezentacija Vartotojų elgsena. Svetingumo paslaugų vartojimas

Bus aptariamas svetingumo paslaugų vartojimas , atkreipiant dėmesį į skirtingas charakteristikas, kuriomis paslaugos skiriasi nuo [...]

Cigarečių vartotojų sprendimų priėmimo proceso modeliavimas
Referatas Cigarečių vartotojų sprendimų priėmimo proceso modeliavimas

Konkurencinė kova tabako produktų rinkoje pastaruoju metu vis stiprėja. Tikriausiai kiekvienas prekybos centrų stenduose prie [...]

Pieno produktų vartotojų elgsena
Tyrimas Pieno produktų vartotojų elgsena

Darbo aktualumas: Jau seniai vartotojas ir jo poreikiai tapę vienu iš svarbiausių objektų kiekvienos įmonės [...]

Mobiliųjų telekomunikacijos paslaugų vartotojų sprendimų priėmimo proceso modeliavimas
Kursinis darbas Mobiliųjų telekomunikacijos paslaugų vartotojų sprendimų priėmimo proceso modeliavimas

Konkurencinė kova mobilaus ryšio rinkoje pastaruoju metu vis stiprėja. Tikriausiai kiekvienas esame pastebėję agresyvius mobiliųjų [...]

Vartotojų elgsenos tyrimas UAB „Ingman ledai“
Referatas Vartotojų elgsenos tyrimas UAB „Ingman ledai“

1. Atlikus tyrimą, darbe, ledų vartotojai suskirstyti pagal šiuos kriterijus: pagal amžių, socialinį statusą. Atlikus tyrimą [...]

Vartotojų elgsenos įtaka AB „Pieno žvaigždės“ ekologiško jogurto „Bios“ pardavimams
Diplominis darbas Vartotojų elgsenos įtaka AB „Pieno žvaigždės“ ekologiško jogurto „Bios“ pardavimams

Anotacija AB „Pieno žvaigždės“ viena iš lyderių organizacijų rinkoje siūlanti savo klientams platų asortimentą pieno produkcijos.

Šeimos ir namų ūkio poveikis vartotojų elgsenai
Referatas Šeimos ir namų ūkio poveikis vartotojų elgsenai

Temos aktualumas: Šiandieninėje visuomenėje ypač svarbi turėtų būti šeima, kuri retai sulaukia jai reikiamo dėmesio.

UAB “Bodesa” vartotojų elgsenos tyrimas
Tyrimas UAB “Bodesa” vartotojų elgsenos tyrimas

Temos aktualumas. Visų įmonių vadovai, ko gero, vieningai sutaria, kad vartotojas yra verslo dėmesio centre [...]

Reklamos įtaka vartotojų elgsenai analizė
Kursinis darbas Reklamos įtaka vartotojų elgsenai analizė

Prekių ar paslaugų marketingas yra neatsiejamas nuo reklamos. Pardavimo tikslams pasiekti yra naudojamos įvairios priemonės [...]

Lietuviškos kosmetikos moterims vartotojų elgsenos tyrimas
Tyrimas Lietuviškos kosmetikos moterims vartotojų elgsenos tyrimas

Tyrimo aktualumas: Jau nuo tada kai atsirado marketingas, jo pačiame centre yra vartotojas. Kad išsiaiškinti [...]

Vartotojų elgsenos kaita
Referatas Vartotojų elgsenos kaita

Rinkoje prekės ir paslaugos perkamos asmeniniam vartojimui arba gamybai. Pirkėjai stipriai skiriasi pagal amžių, pajamas [...]

Reklamos kompanijos įtaka vartotojų elgsenai
Referatas Reklamos kompanijos įtaka vartotojų elgsenai

Gyvename margame reklamos pasaulyje ir nori to ar nenori, įmonių produktų (paslaugų) vartotojas daugiau ar [...]

Vartotojų elgsenos ypatumų ir paslaugų kokybės vertinimo analizė „Tornado“ krepšinio mokykloje
Kursinis darbas Vartotojų elgsenos ypatumų ir paslaugų kokybės vertinimo analizė „Tornado“ krepšinio mokykloje

Lietuvoje kultivuojama daugiau nei šimtas sporto šakų. Lyginant pasauliniu mastu gyvename mažoje valstybėje, tačiau galime [...]