Ekonomika ir verslas / Vadyba

Įmonės „X“ vartotojų poreikių analizė (žūklės reikmenų parduotuvės pavyzdžiu)

0 atsiliepimų
Autorius:
Spartūs verslo aplinkos pokyčiai verčia įmones, siekiančias išsilaikyti rinkoje, ieškoti konkurencinių pranašumų, aktyviau remtis rinkodara. Rinkodaros teorija ir rinkodara kaip praktinė veika (kur rinkodara nagrinėjama kaip procesas), vystosi remiantis pagrindine idėja - individualių vartotojų ar jų grupių poreikių patenkinimu.
Sekant rinkodaros koncepcija, būtina tiksliai nustatyti vartotojo poreikius ir juos patenkinti geriau ir efektyviau, nei konkurentai. Rinkodaros orientacija remiasi poreikių, asortimento vertinimu ir prekės kokybės nustatymu iš vartotojo pozicijų.
Šiuolaikinei rinkai būdinga situacija, kuri vadinama “pirkėjo rinka”. Šiuo atveju pirkėjas renkasi prekę: pirkėjas lygina tarpusavyje įvairias prekių rūšis, vertina prekių vartotojiškas savybes bei kainas. Galų gale, jis išsirenka vieną ar kitą prekę. Kitais žodžiais tariant, “pirkėjo rinkai” yra būdinga situacija, kai pasiūla yra didesnė už paklausą. Todėl įmonės pagrindinis tikslas yra iš pradžių sužinoti, kokia prekė, su kokiomis vartotojiškomis savybėmis, kokia kaina, kokiais kiekiais ir kokiose vietose turi paklausą, o tik po to galvoti apie gamybos organizavimą, gaminti ir parduoti tas prekes, kurios turi neabejotiną paklausą.
Darbo objektas – įmonės „X“ vartotojų poreikių analizė.
Darbo tikslas – išanalizuoti įmonės „X“ vartotojų poreikius.
Darbo uždaviniai:
1.Apibūdinti bendrą poreikių sampratą.
2.Apibrėžti vartotojų poreikių sąvoką.
3. Atlikti anketinę įmonės „X“ vartotojų apklausą.
4. Atlikti anketinių duomenų analizę.
Darbo metodai:
• Mokslinės literatūros analizė.
• Anketinės apklausos tyrimo metodas.
• Anketinio tyrimo analizė.

Mokslinės literatūros analizė padėjo susipažinti su vartotojų poreikiais, kaip ekonominiu ir psichologiniu reiškiniu; leido perprasti įmonių, orientuotų į vartotoją, darbo organizavimo principus.
Pirmoje darbo dalyje pateikiamos vartotojų poreikių savybės, jų patenkinimo būdai. Antroje darbo dalyje pristatoma įmonės „X“ vartotojų apklausos anketa ir tyrimo analizė bei išvados.
Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
6232 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • ĮVADAS3
  • 1. TEORINIAI VARTOTOJŲ POREIKIŲ TENKINIMO ASPEKTAI4
  • 1.1. Vartotojų poreikių samprata4
  • 1.2. Vartotojų elgsenos įtaka poreikių susiformavimui5
  • 1.3. Vartotojų sprendimo priėmimo modelis9
  • 1.4. Organizacijos orientacija į vartotoją11
  • 2. ĮMONĖS „X“ VARTOTOJŲ POREIKIŲ ANALIZĖ14
  • 2.1. Tyrimo metodologija14
  • 2.2. Duomenų analizė15
  • IŠVADOS30
  • LITERATŪRA31
  • PRIEDAI32

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Personalo paieškos ir atrankos analizė
Kursinis darbas Personalo paieškos ir atrankos analizė "X" įmonės pavyzdžiu

Temos aktualumas. Kiekviena organizacija, siekdama išlaikyti konkurencingumą rinkoje, vis daugiau dėmesio skiria žmogiškųjų išteklių valdymui [...]

Marketingo komplekso analizė
Diplominis darbas Marketingo komplekso analizė "Zara" drabužių parduotuvės pavyzdžiu

Šiuolaikinėms organizacijoms yra labai svarbu ne tik tinkamai pasirinkti, bet taip pat ir veiksmingai taikyti [...]