AB „Utenos trikotažas” prekių pozicionavimo politikos tobulinimas

70 psl. / 15886 žod.

Ištrauka

Temos aktualumas. Ekonominio sunkmečio metu kintant konkurencinei aplinkai, prekės pozicionavimo rinkoje tobulinimas yra labai aktualus. Esant silpnam pozicionavimui, kompanija neatlaiko konkurencinės kovos su tais, kurių pozicionavimo politika yra stipri ir  tobulinama prisitaikant prie ekonominio sunkmečio metu atsiradusių naujų vartotojų įpročių bei konkurentų veiksmų.

Prekės pozicija yra per daug svarbi, kad ją nulemtų atsitiktinumai, todėl įmonės privalo tobulinti savo pozicionavimo politiką – nuolat ją peržiūrėti ir pritaikyti prie kintančių vartotojų poreikių bei naujų konkurentų veiksmų. Tik  tokia pozicionavimo politika pasirinktoje tikslinėje rinkoje prekėms užtikrina didžiausią konkurencinį pranašumą.

Problema. AB Utenos trikotažas” prekių pozicionavimo politika atitinka naujas rinkos sąlygas sunkmečiu pasikeitus vartotojų elgsenai bei konkurentų veiksmams?

Darbo objektas:  AB Utenos trikotažas” prekių pozicionavimo politika.

Darbo tikslas:  pateikti pasiūlymus AB Utenos trikotažas” prekių pozicionavimo politikos tobulinimui.

Darbo uždaviniai:

  1. Išanalizavus lietuvių bei užsienio autorių literatūrą, išnagrinėti prekės pozicionavimo politikos teorinius aspektus;
  2. Nustatyti AB Utenos trikotažas” prekių pozicionavimo politikos pranašumus bei trūkumus;
  3. Išryškinti AB Utenos trikotažas” pozicionavimo politikos tobulinimo galimybes.

Tyrimo metodai:

    1. Mokslinės literatūros ir informacijos šaltinių teorinė analizė;
    2. Anketinė apklausa.

Praktinio darbo reikšmingumas ir pritaikymo galimybės. Parengtas apklausos klausimynas skirtas esamiems AB Utenos trikotažas” klientams, gali būti taikomas tiriant vartotojų nuomonę ir apie kitas, panašia veikla užsiimančias įmones. Atlikto tyrimo rezultatai gali būti  pritaikyti AB Utenos trikotažas” pozicionavimo tikslinėje rinkoje, tobulinimui.

Darbas atliktas remiantis lietuvių ir užsienio autorių literatūra rinkodaros tematika, interaktyviais informacijos šaltiniais, TNS Gallup tyrimų ataskaitomis ir AB Utenos trikotažas” veiklos ataskaitomis.

Darbo struktūra ir apimtis. Darbą sudaro įvadas, 3 dalys, išvados, 26 pozicijų literatūros sąrašas. Darbo apimtis be priedų - 58 puslapiai.


Turinys

  • ANOTACIJA LIETUVIŲ KALBA2
  • ANOTACIJA UŽSIENIO KALBA3
  • ĮVADAS5
  • 1. POZICIONAVIMO POLITIKA IR JOS TOBULINIMAS TEORINIU ASPEKTU6
  • 1.1. Prekės pozicionavimo samprata ir paskirtis6
  • 1.2. Prekės pozicionavimo proceso analizė9
  • 1.2.1. Esamos pozicijos nustatymas10
  • 1.2.2. Norimos pozicijos nustatymas12
  • 1.2.3. Pozicionavimo strategijos parinkimas17
  • 1.3. Svarbiausių prekės identifikavimo elementų analizė20
  • 1.4. Pasirinktos pozicijos pateikimas vartotojui24
  • 2. AB “UTENOS TRIKOTAŽAS” PREKIŲ POZICIONAVIMO POLITIKOS TYRIMAS.28
  • 2.1. AB “Utenos trikotažas” charakteristika28
  • 2.2. AB “Utenos trikotažas” prekių pozicionavimo politikos tyrimo metodika32
  • 2.3. AB “Utenos trikotažas” prekių pozicionavimo politikos vertinimas34
  • 3. AB “UTENOS TRIKOTAŽAS” PREKIŲ POZICIONAVIMO POLITIKOS TOBULINIMAS53
  • IŠVADOS IR PASIŪLYMAI55
  • LITERATŪRA57
  • PRIEDAI59
  • 1 priedas. Klausimynas60
  • 2 priedas. Apklausos rezultatai65
  • 3 priedas. Pozicijų skaičiavimai70

Reziumė

Autorius
guoba
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€12.60
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Gru 19, 2019
Publikuotas
2010 m.
Apimtis
70 psl.

Susiję darbai

Prekės ženklo pozicionavimo strategijos kūrimas

Rinkodara Kursinis darbas 2009 m. bigis
Globalioje rinkoje vis aštrėja firmų konkurencija dėl vartotojų, vis dažniau yra akcentuojami neapčiuomi ir išskirtiniai produkto, prekės, paslaugos bruožai, vis dažniau kalbama apie...

Prekės pozicionavimo ypatumų analizė

Rinkodara Kursinis darbas 2009 m. bigis
Šiuo metu rinka yra perpildyta begalybe prekių ir paslaugų ir , nepaisant to, kiekvieną dieną atsiranda vis naujų firmų, pasiruošusių atrasti savo vietą...

Įmonės prekių identifikavimo ypatumai

Rinkodara Prezentacija 2014 m. slapuke7
Prekinis ženklas, prekinio ženklo vertė, prekinio ženklo pranašumai, prekinis vardas, prekinis simbolis. Kiekvienas prekių gamintojas nori, kad pirkėjai pirktų jo, o ne konkurentų...