AUDI A6 2.0 TDI automobilio vairo mechanizmo techninės priežiūros technologinis projektas

27 psl. / 5044 žod.

Ištrauka

Automobilio vairavimo mechanizmo įrangos sistema, arba vairas, yra atsakingas automobilio mechanizmas. Automobiliui važiuojant, vairavimo mechanizmas turi veikti idealiai ir tiksliai, be jokių sutrikimų. Vairavimo mechanizmas atlieka šias funkcijas:

  • Pasuka automobilio ratus norima kryptimi bet kokiu kampu. Pasukimo kampas turi užtikrinti saugią važiavimo trajektoriją.
  • Atlikus posūkį, vairuojamieji ratai, neveikiami pašalinės jėgos, privalo grįžti į neutralią padėtį.
  • Važiavimo, stabdymo, posūkio ir judėjimo iš vietos poveikio jėgos neturi įtakos važiavimo stabilumui ir saugumui. Automobilis turi būti lengvai valdomas, nesukelti vairuotojui nuovargio ir pasižymėti stabilumu bei dinamiškumu. Vairuotojo darbo vieta yra automobilio kabinoje arba salone, todėl reikia užtikrinti komfortą vairuojant, siekti, kad automobilio vairavimas nebūtu alinantis ir varginantis. Todėl automobilio vairavimo sistema (vairas), turi būti paprasta, tobula ir patikima važiuojant bet kokia kelio danga.

Be to, vairo mechanizmas turi tenkinti šiuos reikalavimus:

  1.  Turi tūrėti didelį n.k, perduodant sukimo momentą nuo vairo rato vairuojamiesiems ratams, bei mažesnį n.k, perduodant ratų reakcijos jėgas į vairo ratą.
  2. Turi turėti kuo mažesnį laisvumą bei galimybę reguliuoti laisvumą.
  3. Turi užtikrinti nustatytą perdavimo skaičiaus charakteristiką.
  4. Avarijos atveju vairo mechanizmas negali būti vairuotojo traumos priežastimi.

Objektas: AUDI A6  2,0 TDI 2005m. vairo machanizmas

Darbo tikslas:

Parengti AUDI A6 2,0 TDI 2005m. automobilio TP ir ER technologijas ir jų organizavimą.

Darbo uždaviniai:

  • Išnagrinėti mazgo konstrukcinius elementus ir eksploatacines sąlygas, apskaičiuoti jų patikimumą
  • AUDI A6 vairo mechanizmo techninė priežiūra, gedimo suradimo schemos sudarymas.
  • TP ir ER įrangos ir įrankių parinkimas
  • TP ir ER technologinių kortelių sudarymas.

Turinys

  • ĮVADAS3
  • 1.1 Nagrinėjamo mazgo konstrukcinių elementų ir eksploatacinių sąlygų analizė. Gedimų tikimybė.4
  • 1.1.1 Gedimų priežastys ir gedimų dažnis4
  • 1.1.2 Vairavimo mechanizmas4
  • 1.1.3 Vairas5
  • 1.1.4 Vairo stiprintuvo skysčio išsiplėtimo bakelis7
  • 1.1.5 Vairo reduktorius7
  • 1.1.6 Žemo slėgio žarnelės8
  • 1.1.7 Siurblys8
  • 1.1.8 Aukšto slėgio žarnelė10
  • 1.1.9 Vairo traukės10
  • 1.1.10 Apsauginės vairo traukių gumos12
  • 1.2 Audi A6 2,0 TDI 2005m. vairo mechanizmo sistemos patikimumo apskaičiavimas12
  • 1.3 Technologijų apžvalga, kurių pagalba atliekama automobilio Audi A6 2005 m. 2,0TDI vairo mechanizmo TP ir ER16
  • 2.1 Automobilio Audi A6 2,0 TDI 2005 m. vairo mechanizmo techninės priežiūros, gedimo suradimo schemos sudarymas17
  • 2.2 Audi A6 2,0 TDI 2005 m. vairo mechanizmo TP ir ER proceso analizė, pagal nustatytą poreikį, pateikiant algoritmus ir detalią analizę21
  • 2.3 Audi A6 2,0 TDI 2005 m. vairo mechanizmo TP ir ER technologinė kortelė22
  • 2.4 TP ir ER technologinės įrangos ir įrankiu parinkimas24
  • IŠVADOS26
  • LITERATŪRA27

Reziumė

Autorius
tasmanas
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Mechanika
Kaina
€7.32
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Sau 1, 2020
Publikuotas
2015 m.
Apimtis
27 psl.

Susiję darbai

Variklių mechanizmų diagnostika ir priežiūra

Mechanika Diplominis darbas 2013 m. manckys
Dauguma žmogaus sukurtų variklių suprojektuoti taip, kad cheminę degalų energiją paverstų kinetine. Pavyzdžiui, automobilio variklis deginamų degalų cheminę energiją pakeičia kinetine, sukančia ratus....