VPMF asortimento formavimas

26 psl. / 5170 žod.

Ištrauka

IB „Turistlandija“ atlikta kursinio darbo užduotis - sukurti naują prekių asortimentą ištyrus tiksinį segmentą ir atlikti naujojo asortimento analizę, bei paruošti pardavimų scenarijų.

Darbo aktualumas. Kiekvienoje įmonėje tam tikru laikotarpiu yra keičiamas arba naujinamas prekių ar paslaugų asortimentas, įvedamos naujos prekės, paslaugos ar esamų prekių, paslaugų kitokie modifikatoriai. Inovatijėjant pasauliui, įmonės taip pat privalo naujintis, tam, kad suspėtų su visais kartu. Nesvarbu, kuri sritis, tačiau anksčiau ar vėliau atsinaujina visi.

Darbo problema. Naujo asortimento sukūrimas.

Darbo tikslas. Sukurti pagal vartotojų segmentą naująjį prekių asortimentą ir išanalizuoti visus aplinkinius veiksnius.

Darbo uždaviniai. Sukurti vartotojų apklausą apie naująjį planuojamą asortimentą, apsibrėžti vartotojų segmentą, išanalizuoti konkurentus, atlikti išsamią naujojo asortimento analizę, sukurti katalogą, sukurti pardavimų skatinimą ir sukurti „pardavimų scenarijų“

Darbo objektas. Žiemos sporto inventorius ir apranga.

Darbo metodai – Internetinė anketa.

Darbo struktūra – Pirmoje darbo dalyje yra aptariami anketos rezultatai ir apibrėžiamas vartotojų segmentas. Antroje dalyje yra išanalizuojami konkurentai. Trečioje dalyje yra išanalizuojamas naujasis asortimentas. Ketvirtoje dalyje yra aprašomas pardavimų skatinimas. Penktoje dalyje yra sukuriamas „pardavimų scenarijus“.


Turinys

  • ĮVADAS.3
  • TIKSLINIS RINKOS SEGMENTAS.4
  • 1.1      Apklausos rezultatų analizė.4
  • 1.2      Vartotojų segmentavimas.11
  • KONURENCINĖ SITUACIJA LIETUVOS ELEKRONINĖJE RINKOJE12
  • NAUJO ASORTIMENTO ANALIZĖ.14
  • IB,,TRISTLANDIJA‘‘ PARDAVIMŲ SKATINIMAS.19
  • IB ,,TURISLANDIJA‘‘PARDAVIMŲ SCENARIJUS.21
  • IŠVADOS.23
  • LITERATŪOS IR KITI INFORMACIJOS ŠALTINIAI.24
  • PRIEDAI.25

Reziumė

Autorius
Didi
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Vadyba
Kaina
€7.32
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Sau 6, 2021
Publikuotas
2018 m.
Apimtis
26 psl.

Susiję darbai

Komandų formavimas

Vadyba Referatas geisa
Šiuolaikiniame verslo pasaulyje lyderiai susiduria su naujais iššūkiais. Stipri komanda, gali būti vienas pastovių konkurencinės jėgos šaltinių nuolat besikeičiančioje rinkoje. Gerai dirbantys komandų...

VPMF "Žiedūna" verslo plėtros planas

Vadyba Verslo planas 2013 m. dess1
1. Projekto pavadinimas VPMF „Žiedūna“ padalinio „Žiedukas“ įsteigimas 2. Numatoma 2014m. sausio mėn. 01 d. 3. Pagrindinės įmonės kodas 5555528 4. Numatoma...

UAB "Vipseta" klientų lojalumo formavimas

Vadyba Kursinis darbas 2016 m. salvete
Baigiamojo darbo tema UAB ,,Vipseta‘‘ klientų lojalumo formavimas. Darbo aktualumas - klientų lojalumo skatinimas yra vienas iš svarbiausių sėkmingo įmonės veikimo sprendimų, padedančių...