Įmonės „X“ konkurencingumo didinimo strategija

21 psl. / 5146 žod.

Ištrauka

Darbo aktualumas. UAB „Baltic Synergy“ yra lietuviško kapitalo įmonė, kuri įkurta 2012 metais. Jos pagrindinė veikla yra odinių dirbinių gamyba bei jų pardavimas. Pagrindinis įmonės vystomas prekinis ženklas yra „Time Resistance“, kuris klientams siūlo aukštos kokybės Italijoje bei Lietuvoje pagamintus natūralios odos gaminius. Tiek visa įmonė, tiek vystomas prekinis ženklas yra orientuoti į ilgalaikius tikslus ir strategiją, tvarumą, nepriekaištingą kokybę ir ilgaamžiškumą.


„Time Resistance“ prekinio ženklo asortimentą sudaro odiniai dokumentų dėklai, portfeliai, kuprinės, rankinės bei daugybė kitų odinių gaminių akseksuarų. Pirmieji gaminiai, 2012 metais, buvo gaminami Italijoje, iš aukščiausios kokybės rankomis dažytos natūralios odos, pasitelkiant gilias Italų odadirbystės tradicijas bei žinias. Bendradarbiaujant su Italijos gamintojais, įmonė perėmė „know how“ ir dalies produktų gamybą 2017 metų pavasarį buvo nuspręsta perkelti į Lietuvą. Kaune atsidarė modernus, mažas ir jaukus gamybos cechas, perėmęs tiek Itališkus įrenginius, tiek technologijas, tiek vertybes. Tai leido sustiprėti „Time Resistance“ prekės ženklui, pasiūlyti klientams naujų originalių modelių, taip pat geresnį klientų aptarnavimą bei lankstumą, jei kyla poreikis gaminius personalizuoti. Šiuo metu apie 70% parduodamų gaminių yra gaminami Italijoje, likusi dalis - Lietuvoje.


Lietuvos rinkoje atsirado poreikis personalizuotų odinių produktų gamybai. „Baltic Synergy“ įmonė pasiūlė personalizuotą verslo dovanų liniją juridiniams asmenims. Taip pat įmonė pradėjo bendradarbiauti su talentingiausiais Lietuvos dizaineriais ir teikti odinių produktų gamybos paslaugas. Vykdant „Time Resistance“ prekinio ženklo plėtrą, 2019 metais buvo pradėta dalyvauti tarptautinėse parodose Ofenbache, Milane, Stokholme bei Niujorke. Prekės ženklas sulaukė daug palaikymo parodose, kartu ir naujų didmenos klientų, kurie dabar pardavinėja produktus savo parduotuvėse visame pasaulyje. Tai buvo didelis proveržis žengiant į fizines parduotuves visame pasaulyje.


Visgi daugiausiai „Time Resistance“ produkcijos parduodama internetu - tiek per oficialią prekės ženklo svetainę, tiek per įvarius prekybos kanalus, kuriuos pasitelkiant užimama vis daugiau rinkų. Šiuo metu pagrindinės prekinio ženklo rinkos yra JAV, Didžioji Britanija bei Vokietija. 2020 metais pradėta aktyvi plėtra Prancūzijoje, Italijoje, Ispanijoje, Kanadoje, o nuo 2021 metų planuojama ir Kinijos rinkoje. Pasaulinėje mados rinkoje vyksta aktyvi konkurencija, susiduriama su nuolat kintančia aplinka, tad svarbu suprasti rinkos struktūrą, pažinti konkurentus bei klientus, turėti strategiją, kuri padėtų pasiekti įmonės ir prekinio ženklo tikslų.


Darbo tikslas - atskleisti ir išnagrinėti prekinio ženklo „Time Resistance“ konkurencingumo veiksnius bei pasiūlyti konkurencingumo didinimo strategiją.


Darbo uždaviniai:


1. Atlikti įmonės išorės ir vidinės aplinkos analizes, nustatyti veiksnius turinčius įtakos analizuojamai įmonei „Baltic Synergy“.


2. Įvertinti analizuojamos įmonės konkurencinį pranašumą.


3. Remiantis atlikta analize, sudaryti įmonės strategiją pagal Hambrick ir Fredrickson modelius.


Turinys

  • Įvadas.3
  • Išorinės aplinkos analizė.4
  • 1.1.    PEST(E) analizė.4
  • 1.2.    Porter 5 konkurencinių jėgų modelis.5
  • Konkurencinio potencialo įvertinimas ir strategijos pagrindimas.8
  • 2.1.    SSGG analizė.8
  • 2.2.    VRIO analizė.9
  • 2.2.1.    Stiprių vietų ir galimybių suderinimas.11
  • 2.2.2.    Silpnų vietų ir grėsmių suderinimas.12
  • 2.3.    Pagrindinių sėkmės veiksnių analizė.13
  • 2.4.    TOWS matrica.14
  • 2.5.    Strategijos vizualizacija.16
  • Apibendrinimas.18
  • Literatūros sąrašas.19
  • Informacijos šaltinių sąrašas 20

Reziumė

Autorius
gabrijelee
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Vadyba
Kaina
€7.32
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Geg 5, 2021
Publikuotas
2020 m.
Apimtis
21 psl.

Susiję darbai

X įmonės konkurencingumo veiksnių tyrimas

Vadyba Kursinis darbas 2012 m. jevgenij1992
Pagrindinis kiekvienos valstybės tikslas yra užtikrinti pastovius ir aukštus ekonomikos augymo tempus, pakankamai aukštą bei nuolat kylantį šalies pragyvenimo lygį. Norint tai pasiekti...

Imitacinės įmonės konkurencingumo veiksniai

Vadyba Praktikos ataskaita 2012 m. jevgenij1992
Darbo tikslas - pateikti imitacinės įmonės prekių kainų analizę. Darbo uždaviniai: 1.Trumpas imitacinės įmones veiklos apibūdinimas. 2.Atlikti konkurencingumo analize. 3.Išnagrineti reklamos įtaka įmonės...

„X“ įmonės konkurencingumo veiksnių analizė

Vadyba Diplominis darbas 2013 m. jevgenij1992
Baigiamojo darbo tema yra „X“ įmonės konkurencingumo veiksnių analizė“. Pagrindinis darbo tikslas – išanalizuoti „X“ įmonės konkurencingumą įtakojančius veiksnius. Šiam tikslui pasiekti yra...

„Charlie Pizza“ konkurencingumo didinimas

Vadyba Diplominis darbas 2013 m. janigele
Darbas apie konkurencigumą ir jo didinimą. labai stipri teorine dalis, praktine siek tiek silpnesne taciau tiks bendrai strukturai suvokti ir sukurti jei turite...