Verslo komunikacija su Tunisu

33 psl. / 8947 žod.

Ištrauka

Darbo aktualumas. Tunisas yra musulmoniška šalis, kuri šiai dienai, po 2011 metų Arabų pavasario pradžios yra savarankiška valstybė, aktyviai plėtojanti ekonomiką ir turizmo verslą. Šaliai perėjus į demokratiją, jos viduje vyksta pervarkos, kurios įtakoja tiek šios šalies, tiek aplinkinių valstybių veiklą bei bendradarbiavimą su Tunisu. Europos Sąjunga, kuriai priklauso ir Lietuva, po šalyje įvykusios revoliucijos naudoja visas turimas priemones Tuniso gyventojams remti, saugumui didinti ir pilietinei visuomenei sutvirtinti. Praeitais metais Lietuva ir Tunisas minėjo reikšmingą diplomatinių santykių dvidešimt penkerių metų sukaktį ir atidarė du Lietuvos garbės konsulusTunise. Atsižvelgiant į tai, jog Tunisas yra ne tik Lietuvių pamėgta atostogų ktyptis, tačiau ir šalis su kuria esame glaudžiai susiję ir verslo santykiais, buvo nuspręsta išanalizuoti verslo komunikacijos ypatumus su Tuniso šalimi.

Darbo tikslas – išanalizuoti verslo komunikacijos su Tunisu ypatumus.

Darbo uždaviniai :

  1. Išanalizuoti literatūros šaltinius, mokslinius bei publicistinius straipsnius siekiant išsiaiškinti bendrąją informaciją apie Tunisą.
  2. Išsiaiškinti bendravimo ir bendradarbiavimo subtilybes su Tuniso šalimi.
  3. Atliekant literatūros analizę nurodyti kaip reikia pasirengti deryboms, sudėtingoms situacijoms su Tuniso šalies partneriais.

Darbo objektas – įvairiapusiški komunikacijos aspektai su Tuniso šalimi.

Darbo metodai – mokslinės bei publicistinės literatūros analizė

Darbo struktūra. Pirmoje darbo dalyje analizuojama ekonominė bei politinė Tuniso šalies situacija. Supažindinama su šalies šventėmis bei papročiais, stereotipais apie šalį. Pateikiami įdomūs faktai apie Tunisą bei analizuojamas šalies sociakultūrinis kontekstas. Antroje darbo dalyje, supažindinama su Tuniso šalies verslo kultūros ypatumais, taipogi įvardijami skirtumai tarp Lietuvos ir Tuniso. Analizuojamas dalykinių susitikimų organizavimas bei jų eiga, verslo komunikacijų raštu ypatumai. Trečiojoje dalyje pateikiama teorija apie derybų delegacijos sudarymą, jos vietos ir laiko pasirinkimą, pozicijų svarstymą, stiprinimą, priešininkų pozicijų silpninimą. Analizuojamas verslo derybų bei bendravimo patarimų aspektas Tunise.


Turinys

  • TURINYS
  • SUMMARY.3
  • ĮVADAS.4
  • BENDRA INFORMACIJA APIE TUNISĄ.5
  • 1.1.     Ekonominė ir politinė Tuniso situacija.5
  • 1.2.     Šventės ir papročiai Tunise.8
  • 1.3.     Egzistuojantys stereotipai10
  • 1.4.     Įdomūs faktai apie Tunisą.12
  • 1.5.     Tuniso sociokultūrinis kontekstas.13
  • BENDRAVIMAS IR BENDRADARBIAVIMAS SU TUNISO ŠALIES ATSTOVAIS.16
  • 2.1.     Tuniso šalies verslo kultūros ypatumai16
  • 2.2.     Tarpkultūriniai skirtumai: Lietuva ir Tunisas.17
  • 2.3.     Dalykinių susitikimų organizavimas bei verslo komunikacijos su Tuniso šalies atstovais.17
  • PASIRENGIMAS DERYBOMS, SUDĖTINGOMS SITUACIJOMS SU TUNISO PARTNERIAIS, KLIENTAIS.21
  • 3.1.     Derybų delegacijos sudarymas.21
  • 3.2.     Derybų vietos ir laiko pasirinkimas.22
  • 3.3.     Pozicijų svarstymas, stiprinimas, priešininkų pozicijų silpninimas.22
  • 3.4.     Verslo derybos Tunise ir bendravimo patarimai24
  • DARBO KOMANDOJE REFLEKSIJA.26
  • IŠVADOS.28
  • CONCLUSIONS.29
  • NAUDOTA LITERATŪRA.30
  •  

Literatūros sąrašas

  1. Bori practice among enslaved West Africans of Ottoman Tunis: Unbelief ( Kufr ) or another dimension of the African diaspora?
  2. Tourists’ walking rhythms: ‘doing’ the Tunis Medina, Tunisia
  3. Pipirienė, V., & Maciukevičienė, L. (2011). Komunikacija Ir Derybos -- Esminė Tarptautinio Verslo Business: Theory & Practice, 12(3), 296–302. https://doiorg.db.kaunokolegija.lt/10.3846/btp.2011.30
  4. Benoliel M., Brown G., Liu M.,, Chai S. (2014). Negotiation Excellence: Successful Deal Making (2nd Edition)(Vol. 2nd edition). Hackensack, NJ: World Scientific. Pasiekiama per http://search.ebscohost.com.db.kaunokolegija.lt/login.aspx?direct=true&db=e000xww&AN=862321&site=ehost-live
  5. Peleckis, K., Peleckienė, V., & Mažeikienė, A. (2012). Verslo Derybos Ir Dalykiniai Pokalbiai: Komunikacija Derėjimosi Procese. Business: Theory & Practice, 13(2), 176–185. https://doi-org.db.kaunokolegija.lt/10.3846/btp.2012.19
  6. Petkevičiūtė N. (2010). Tarpkultūrinės derybos: problemos ir iššūkiai Lietuvos vadovams organizacijose. Management of Organizations: Systematic Research, (56), 47–60. Pasiekiama per http://search.ebscohost.com.db.kaunokolegija.lt/login.aspx?direct=true&db=bth&AN=57275259&site=ehost-live
  7. Foster D. (2000). Azijos šalių eiketas., Vilnius: Algarvė.
  8. Pruskus V. (2004). Multikultūrinė komunikacija ir vadyba. Vilnius: Vilniaus teisės ir verslo kolegija.
  9. Mažeikienė A., Peleckis K. (2011).Verslo derybos. Vilnius: Technika.
  10. Jensen K.(2006). Derybų vadovas. Vilnius: Vilniaus spauda.
  11. Parker, G. M. (2009). Teamwork : 20 Steps to Success. Amherst, MA: HRD Press. Pasiekiama http://search.ebscohost.com.db.kaunokolegija.lt/login.aspx?direct=true&db=e000xww&AN=320157&site=ehost-live
  12. Titarenko V.(1997). Ekonomikos teorijos įvadas. Vilnius.
  13. Prazauskas A., Unikaitė I. (2007). Politologijos pagrindai, Kaunas
  14. Europos Sąjungos Tarybos pranešimas „BENDRAS KOMUNIKATAS EUROPOS PARLAMENTUI IR TARYBAI. ES paramos Tunisui stiprinimas“.
  15. Tomalin B., Nicks M. (2008). Pasaulio verslo kultūros ir kaip jas perprasti. Verslo žinios.
  16. Rau Johannes(2005. ) Kultūrų dialogas. Dialogo kultūros institutas, Vilnius.
  17. Richard D.Lewis (1999). Kultūrų sandūra.
  18. https://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/elgesio-gidas-uzsienieciams-lietuviai-silti-mandagus-bet-nuolat-nepatenkinti-politika.d?id=50020296
  19. http://arabukalba.blogspot.com/2011/03/sveiki-matyt-ieskojote-google.html
  20. http://islamasvisiems.lt/valgymo-etiketas-pagal-islamo-religija-1-dalis/
  21. https://kelioniuakademija.lt/tunisas_apie_sali
  22. http://edrj.ru/article/05-09-2018
  23. https://www.lzinios.lt/lzinios/Prie-kavos/tunisas-turistu-tebeieskanti-salis/249843\
  24. http://www.marko.lt/wp-content/uploads/2016/09/III_tarpkulturine-komunikacija.pdf
  25. https://www.mbaknol.com/business-communication/elements-of-the-communication-process/
  26. https://eksportogidas.verslilietuva.lt/wp-content/uploads/2018/04/JAE-Kult%C5%ABra.pdf
  27. https://unesco.lt/images/stories/articles_files/tarpkult_dialogola.pdf
  28. http://www.gecont.ru/articles/econ/tunis.htm
  29. http://news.taj.su/?p=20136
  30. https://www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/geos/ts.html
  31. https://fanack.com/tunisia/economy/


Reziumė

Autorius
gietaitė
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Vadyba
Kaina
€9.24
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Bir 13, 2021
Publikuotas
2020 m.
Apimtis
33 psl.

Susiję darbai

Obuolių sūrio gamybos verslo projektas

Vadyba Kursinis darbas meduolis
Uždaroji akcinė bendrovė „Obuolių magija“ ruošiasi atidaryti gamybos cechą, kuriame bus gaminamas obuolių sūris. Idėja kilo pastebėjus, jog šio produkto pasiūla rinkoje yra...

Suomijos verslo etiketas

Vadyba Kursinis darbas 2010 m. evysniux@gmail.com
Verslumas yra vienas ryškiausių šiandieninės modernios visuomenės bruožų. Žvelgiant globaliai, vienos tautos mums be dvejonių atrodo kupinos idėjų, kaip pasipelnyti net iš elementariausių...

Mokslinė komunikacija

Vadyba Referatas 2012 m. teraja
Komunikacija yra viena iš tų žmogaus veiklų, kurias kiekvienas atpažįsta, bet mažai kas gali bent kiek tiksliau apibrėžti. Tai yra keitimasis informcija, naudojant...

Verslo įmonės vidinė ir išorinė komunikacija

Vadyba Diplominis darbas 2012 m. samona
Remiantis įvairiais Lietuvos ir užsienio autoriais buvo atlikta vidinės ir išorinės komunikacijos teorijos analizė. Teorinėje baigiamojo darbo dalyje, nagrinėti komunikacijos proceso modeliai, vidinės...

Apmokestinimo įtaka verslo subjektų veiklos rezultatams

Vadyba Kursinis darbas 2008 m. dowile_s
Atitinkamais mokesčiais apmokestinamos verslo sukurtos pajamos (pelnas) ir pridėtinė vertė, samdomiems darbuotojams išmokėtas darbo užmokestis, akcininkų gauti dividendai, įsigytas nekilnojamasis turtas ir pan....