Ekonomika ir verslas / Vadyba

AB “Lietuvos draudimas” strateginis valdymas

0 atsiliepimų
Autorius:
Organizacijos verslo sėkmė priklauso nuo to, kaip vadovas sugebės suderinti įvairias ūkines veiklos sritis ir užtikrinti jų tarpusavio darbą. Todėl taip svarbu teisingai suformuluoti įmonės idėją, misiją, nustatyti realius ir konkrečius tikslus, parinkti tinkamą veiklą. Visus šiuos faktorius apima strateginis planavimas, kurį reikia labai kruopščiai parengti, nes tai yra organizacijos ateities numatymas.
Dažniausiai strategiją formuoja ir kuria aukščiausia valdymo grandis, bet dalyvaujant visų lygių vadovams. Strateginis planavimas būtinai turi būti paremtas plačiais tyrimais ir faktais, todėl organizacija privalo pastoviai rinkti ir analizuoti daugybę informacijos apie pramonės šaką, rinką, konkurenciją. Strateginio planavimo procedūra atskirose organizacijose yra skirtinga, tačiau ji turi atitikti kiekvienos organizacijos tikslus ir iš tikrųjų būti veiksminga. Yra keletas bendrų reikalavimų: išorinė aplinka turi būti atidžiai analizuojama norint nustatyti, kurie veiksniai, kokia kryptimi ir kokiu greičiu keičiasi; organizacija pati privalo ištirti savo pranašumus ir trūkumus: visi galimi sprendimai turi būti peržiūrėti ir pasirinkta geriausia strategija; strategija turi būti įgyvendinama kvalifikuotai ir efektyviai; strategijos įgyvendinimo rezultatai naudojami būsimajame strateginio planavimo etape.
Nors pastaraisiais metais Lietuvos draudimo rinka pasižymėjo įspūdingais augimo tempais , tačiau kol kas ši rinka dar labai atsilieka nuo likusios Europos Sąjungos dalies standartų. Ekspertų nuomone, net ir išliekant panašiems augimams, draudimo paslaugų rinka Lietuvoje kitų Europos Sąjungos šalių lygį galės pasiekti tik po maždaug 20 metų. Tad tai reiškia, kad Lietuvos draudimo rinka turi didelį augimo potencialą, tačiau paskutiniu metu vis labiau prastėjanti šalies ūkio padėtis, mažėjanti vartotojų paklausa bei didėjanti infliacija artimiausiu metu tikrai pristabdys šios rinkos augimą. Ekonominio nuosmukio metu įmonėse pradėjęs didėti prarastų klientų skaičius priminė, kaip svarbu investuoti ir į dabartinius benrovės klientus, siekiant juos išlaikyti.
Darbo tema: AB “Lietuvos draudimas” strateginis valdymas
Temos aktualumas. Šiuo ypatingai sunkiu ekonomikai metu konkurencija ne gyvybės draudimo rinkoje tapo milžiniška, sumažėjo atotrūkis tarp konkurentų, darosi vis sunkiau pritraukti naujus klientus. Rinka, kuri iki šiol plėtėsi dideliu greičiu, staiga pradėjo trauktis. Draudimo paslaugos - ne pirmo būtinumo prekė, tad naujų klientų rinkoje šiuo metu praktiškai ir nebėra. Ypatingai svarbu tapo išlaikyti jau pritrauktus, esamus klientus, tad įmonė yra suinteresuota palaikyti glaudžius santykius su kiekvienu iš jų.
Darbo tikslas. Atlikti AB „Lietuvos draudimas“ išorinės ir vidinės aplinkos bei strateginę analizę.
Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
11959 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • ĮVADAS3
  • 1. Išorinė analizė4
  • 1 .1 Makro aplinkos analizė4
  • 1.2. Konkurencinė aplinka7
  • 1.3. Strateginiai veiksniai11
  • 1.3.1. Profesionalumas ir patikimumas11
  • 1.3.2. Malonus aptarnavimas12
  • 1.3.3. Aiškus draudimo paslaugų išaiškinimas13
  • 1.3.4. Konkurencingumas13
  • 1.3.5. Siūlomų paslaugų kaina13
  • 1.3.6. AB „Lietuvos draudimas“ prekės ženklas14
  • 1.4. Esminiai AB “Lietuvos draudimas” sėkmės veiksniai15
  • 2. Galimi scenarijai16
  • 2.1. Pesimistinis Scenarijus16
  • 2.2. Optimistinis Scenarijus16
  • 2.3. Realistinis Scenarijus17
  • 3. Galimybės ir pavojai17
  • 4. Vidinė analizė19
  • 4.1. AB „Lietuvos draudimas“ istorija19
  • 4.2. Produktų ir paslaugų pobūdis20
  • 4.2.1. AB „Lietuvos draudimas“ paslaugos21
  • 4.3. AB „Lietuvos draudimas“ pagrindiniai vadovai24
  • 4.4. Firmos veiklos mastas25
  • 5. Silpnosios ir stipriosios pusės27
  • 6. Organizacijos misija, vizija ir tikslai34
  • 6.1. Organizacijos misija34
  • 6.2. Organizacijos vizija35
  • 6.3. Organizacijos tikslai37
  • 7. Esama strategija41
  • 8. Problemos, su kuriomis susiduria įmonė42
  • 9. Galimos strateginės alternatyvos konkurencinio pranašumo sukūrimui ir išlaikymui44
  • 9.1 Alternatyvios strategijos įvertinimas47
  • 9.2. Strateginiai tikslai48
  • 9.3.1. Subalansuotų rodiklių sistema50
  • IŠVADOS52

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Marketingo valdymo metodai ir jų taikymas kuriant reklamos strategiją maisto pramonės įmonėse
Referatas Marketingo valdymo metodai ir jų taikymas kuriant reklamos strategiją maisto pramonės įmonėse

Lietuvai palaipsniui integruojantis į Vakarų pasaulio ekonomiką, svarbu į visus organizacijoms įtaką darančius procesus žvelgti [...]

Viešojo valdymo reformos strategija Lietuvoje
Referatas Viešojo valdymo reformos strategija Lietuvoje

Šiandien visuomenės gyvenimo pokyčius įtakoja įvairūs globalizacijos veiksniai, valstybių politiniai, ekonominiai ir socialiniai konfliktai. Šie [...]

Strategija ir strateginis organizacijų valdymas
Prezentacija Strategija ir strateginis organizacijų valdymas

Strategija – tai organizacijos veiklos ir veiksmų programa, nurodanti prioritetus ir išteklius misijos ir bendrųjų [...]

Turto draudimas nuo gaisro ir gamtiniu jėgų „UAB Baltijos garantas“ ir „PZU Lietuva“ palyginamoji analizė
Referatas Turto draudimas nuo gaisro ir gamtiniu jėgų „UAB Baltijos garantas“ ir „PZU Lietuva“ palyginamoji analizė

Darbo tikslas: palyginti ”UAB Baltijos Garantas” ir ”PZU Lietuva” siūlomas paslaugas. Darbo uždaviniai: 1. Išsiaiškinti lyginamų bendrovių vykdymo [...]

UAB „Aviva Lietuva gyvybės draudimas“ ir AB „Swedbank gyvybės draudimas“ investicinis gyvybės draudimas
Kursinis darbas UAB „Aviva Lietuva gyvybės draudimas“ ir AB „Swedbank gyvybės draudimas“ investicinis gyvybės draudimas

Draudiminė veiklos formavimasis siekia pačius ankstyviausius laikus. Kelionės, prekių gabenimas jūra ir sausumos keliais buvo [...]

Kelionių draudimo AB “Lietuvos draudimas“ ir UAB ”ERGO Lietuva
Kursinis darbas Kelionių draudimo AB “Lietuvos draudimas“ ir UAB ”ERGO Lietuva" lyginamoji analizė

Kiekvienam keliaujančiam asmeniui, naudinga gerai išstudijuoti kelionių draudimo sąlygas bei lengvatas ir nuspręsti ar verta [...]

Indėlių rūšys ir palūkanos už indėlius Lietuvos bankuose. Indėlių draudimas.
Referatas Indėlių rūšys ir palūkanos už indėlius Lietuvos bankuose. Indėlių draudimas.

Kokius taupymo būdus rinktis, priklauso nuo kiekvieno poreikio ir kaupimo laikotarpio. Priklausomai nuo savo poreikių [...]

Vadovavimo darbuotojams AB “Lietuvos draudimas” pobūdžio analizė
Diplominis darbas Vadovavimo darbuotojams AB “Lietuvos draudimas” pobūdžio analizė

Vadovavimo ir vadybos plėtros srityje vyksta pokyčiai, todėl visų grandžių organizacijų vadovai, bet kuriame karjeros [...]

Transporto priemonių draudimas Lietuvoje
Referatas Transporto priemonių draudimas Lietuvoje

     Per visą civilizacijos raidą žmogaus gyvenimui ir veiklai labai didelę reikšmę turėjo baimės jausmas [...]

Draudimo bendrovių „PZU lietuva gyvybės draudimas“ ir „Compensa life vienna insurance group se“ investicinio gyvybės draudimo paslaugos palyginimas
Kursinis darbas Draudimo bendrovių „PZU lietuva gyvybės draudimas“ ir „Compensa life vienna insurance group se“ investicinio gyvybės draudimo paslaugos palyginimas

Pastaruoju metu gyvybės draudimo rinka Lietuvoje auga ypač sparčiai. Galime pasidžiaugti, kad vis daugiau žmonių [...]

Gyventojų turto draudimas. PZU LIETUVA IR IF lNSURANCE lyginamoji analizė
Referatas Gyventojų turto draudimas. PZU LIETUVA IR IF lNSURANCE lyginamoji analizė

Draudimo svarba šiandien didelė ir neabejotinai turi augimo perspektyvas. kiekvienam žmogui yra svarbu jaustis saugiam [...]

Pensijų fondų valdymas, investavimo strategijos
Referatas Pensijų fondų valdymas, investavimo strategijos

Aktualumas. Lietuvos pensijų reforma startavo- pirmosios pensijų fondų valdymo įmonės gavo leidimus pradėti savo veiklą.

Strateginis valdymas
Referatas Strateginis valdymas

Strateginis planavimas - tai galingas įrankis, padedantis organizacijų vadovams suformuoti veiklos strategijas, geriausiai ir greičiausiai [...]

 UAB „RIMI LIETUVA“ komunikavimo su klientais proceso valdymas
Kursinis darbas UAB „RIMI LIETUVA“ komunikavimo su klientais proceso valdymas

Komunikacija su klientais, šiais, didelės pasiūlos laikais, tampa pagrindiniu įrankiu norint parduoti įmonės siūlomą produkciją.

Strateginis valdymas paskaitų konspektas
Paruoštukė Strateginis valdymas paskaitų konspektas

STRATEGINIS VALDYMASIŠORINĖS APLINKOS LYGIAIORGANIZACINĖ VALDYMO STRUKTŪRABENDRADARBIŲ KULTŪRAORGANIZACINĖS VALDYMO STRUKTŪROS VYSTYMAS(-IS)ORGANIZACINĖS [...]