Ekonomika ir verslas / Vadyba

„Gabi“ maitinimo įmonės paslaugų vartotojų lojalumo stiprinimas

1 atsiliepimas
Autorius:
Temos aktualumas. Maitinimo įmonės pastangos siekti savų tikslų, kuo geriau tenkinant vartotojų poreikius ir siekiant kuo didesnio jų pasitenkinimo paslauga sudaro marketingo orientacijos esmę. Neabejotina, jog kiekvienai įmonei yra naudinga siekti gerų ilgalaikių ir kuo pastovesnių santykių su klientu. Lojalių klientų maitinimo įmonei teikiami privalumai pasiekiami tik tuomet, kai ši sugeba įtikti vartotojui ir išlaikyti jo pasitenkinimą paslauga.Maitinimo įmonės paslaugų vartotojų pasitenkinimo ugdymas – sudėtingas procesas visų pirma reikalaujantis nuodugniai išsiaiškinti klientų poreikius, požiūrius ir nuostatas. Tačiau marketingo orientacija besivadovaujanti įmonė uždirbs daugiau ne tik todėl, kad sugrįš jau kartą aptarnauti vartotojai, bet ir susikurtas geras įvaizdis žymiai padidins jų skaičių.
Darbo tikslas – išnagrinėti lojalių klientų įmonei teikiamus privalumus bei išanalizuoti būdus ir priemones padedančias įmonei ugdyti klientų pasitenkinimą suteikta paslauga bei didinti jų išsaugojimo laipsnį.
Darbo objektas – restorano „GABI“ paslaugų vartotojų lojalumo stiprinimas.
Darbo uždaviniai:
1. Išanalizuoti mokslinės literatūros šaltinius, apie lojalumo sampratą, bei jo įtaką maitinimo įmonės kūrimui ir maksimalaus pelno užtikrinimui.
2. Pagrįsti vartotojų pasitenkinimo suteikta paslauga naudą bei svarbą įmonei;
3. Aptarti vartotojų pasitenkinimo suteikta paslauga matavimo būdus ir jų ypatumus;
4. Atlikti restorano „GABI“ vartotojų apie jų poreikių patenkinimą tyrimą.
5. Pateikti galimus paslaugų, kuriomis vartotojai yra nepatenkinti, atitaisymo būdus t.y. paslaugų atitaisymo, tobulinimo strategijas;
Tyrimo metodai:
Mokslinė literatūros analizė;
Anketinė apklausa;
Stebėjimas.
Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
7721 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • ĮVADAS3
  • 1 KLIENTŲ LOJALUMAS4
  • 1.1 Ilgalaikės vartotojo vertės didinimas4
  • 1.2 Vartotojo pelningumas ir konkurencinis pranašumas5
  • 1.3 Ilgalaikės vartotojo vertės vertinimas6
  • 1.4 Vartotojiška vertė7
  • 1.5 Santykių su vartotojais palaikymas8
  • 1.6 Vartotojų pritaukimas, saugojimas ir auginimas9
  • 1.7 Lojalumo kūrimas10
  • 1.8 Vartotojų nelojalumo mažinimas11
  • 1.9 Stiprių santykių su vartotojais formavimas11
  • 2 RESTORANO „GABI“ PRISTATYMAS13
  • 2.1 Restorano „GABI“ taikomieji aprašomieji tyrimai, paremti statistine analize17
  • 2.2 Restorano „GABI“ vartotojų išsaugojimo sistema, jos komponentai24
  • 2.3 Kainodara ir lojalumas25
  • 2.4 Lengvatų/privilegijų suteikimas klientui25
  • 2.5 Pasitraukimo valdymas26
  • 2.6 Garantijų sistema28
  • IŠVADOS IR SIŪLYMAI30
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS32
  • PRIEDAI33

Skaitytojų atsiliepimai

tik darbą įsigijusių klientų įvertinimai
Geras
, 2016-03-07

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Įmonės „X“ vartotojų poreikių analizė (žūklės reikmenų parduotuvės pavyzdžiu)
Kursinis darbas Įmonės „X“ vartotojų poreikių analizė (žūklės reikmenų parduotuvės pavyzdžiu)

Spartūs verslo aplinkos pokyčiai verčia įmones, siekiančias išsilaikyti rinkoje, ieškoti konkurencinių pranašumų, aktyviau remtis rinkodara.

Įmonės „x“ teikiamų paslaugų analizė
Kursinis darbas Įmonės „x“ teikiamų paslaugų analizė

Temos aktualumas. Transportas, svarbi ūkio šaka, apimanti krovinių ir keleivių gabenimą įvairiomis transporto priemonėmis. Transportui [...]

Gamybinės įmonės veiklos (maisto gamyba - paslaugos) organizavimas ir valdymas
Kursinis darbas Gamybinės įmonės veiklos (maisto gamyba - paslaugos) organizavimas ir valdymas

Temos aktualumas. Lietuvoje labai sparčiai vystosi smulkių ir vidutinių įmonių verslas. Besikuriančios įmonės dažnai neranda [...]

Įmonės „n“ paslaugų kokybės įvertinimas, atskleidžiant blogos kokybės priežastis
Kursinis darbas Įmonės „n“ paslaugų kokybės įvertinimas, atskleidžiant blogos kokybės priežastis

Paslaugų sfera yra viena iš perspektyviausių, greičiausiai besivystančių ekonomikos šakų. Svarbiausias kiekvieno verslo tikslas – [...]

Maitinimo įmonės „City pizza“ aprašymas
Referatas Maitinimo įmonės „City pizza“ aprašymas

Kaip jau minėjau, Alytuje yra įsikūrusios dvi „City Pizza“ picerijos. Pirmoji duris atvėrė prieš 3 [...]

Maitinimo paslaugų teikimo etika
Referatas Maitinimo paslaugų teikimo etika

TIKSLAI IR UŽDAVINIAI•    Pateikti trumpą maitinimo įmonės veiklos charakteristiką, apibūdinant siekiamus tikslus ir [...]

Interneto paslaugų plėtros ir lojalumo programų poveikis apgyvendinimo rinkos plėtrai
Referatas Interneto paslaugų plėtros ir lojalumo programų poveikis apgyvendinimo rinkos plėtrai

Dar niekada kelionės fenomenas nebuvo tokia svarbi kiekvieno žmogaus gyvenimo dalis (Romikaitytė B., Kisieliauskas J., 2012). Natūralu, kad [...]

X įmonės veiklos vertinimas pagal atsakingo ir etiško verslo principus. Vartotojų nuomonės tyrimas.
Kursinis darbas X įmonės veiklos vertinimas pagal atsakingo ir etiško verslo principus. Vartotojų nuomonės tyrimas.

Šiuolaikinių organizacijų, korporacijų dydis, pajėgumas, veiklos galimybės nepalyginamai didesnės ir pasekmės reikšmingesnės už ankstesniųjų laikų [...]

Apgyvendinimo ir maitinimo paslaugų sektoriaus pokyčiai sunkmečio sąlygomis
Kursinis darbas Apgyvendinimo ir maitinimo paslaugų sektoriaus pokyčiai sunkmečio sąlygomis

Temos aktualumas. Prasidėjus ekonominei krizei visame pasaulyje sulėtėjo ekonomika, dauguma sektorių, o taip pat ir [...]

Kaip per paslaugų prizmę lojaliems
Kursinis darbas Kaip per paslaugų prizmę lojaliems "Eurokos" klientams sukurti pridėtinę vertę

Jau nuo viduramžių laikų higiena buvo itin svarbus dalykas. Tai neatsiejama nuo žmogaus gyvenimo. Nors [...]

Įmonės
Referatas Įmonės "Padvaiskas ir ko" vartotojų segmentavimas

Marketinge, orientuojantis į pirkėjo poreikius, labai svarbus yra rinkos segmentavimas. Jis svarbus ne tik pradedant [...]

UAB
Diplominis darbas UAB "Kosmelita"vartotojų lojalumo analizė

Temos aktualumas. Šiandieninė rinka, kuri yra perpildyta panašiomis arba tokiomis pačiomis prekėmis ir paslaugomis, lojalių [...]

Paslaugų įmonės apskaita ir jos taikymas „X“ įmonėje
Kursinis darbas Paslaugų įmonės apskaita ir jos taikymas „X“ įmonėje

Šiame darbe analizuojama valymo paslaugų įmonės UAB „X“ apskaitos modelis, pasirinkta apskaitos politika bei jos [...]

X imonės reklamos priemonių vertinimas vartotojų požiūriu
Kursinis darbas X imonės reklamos priemonių vertinimas vartotojų požiūriu

Lietuvos rinkos formavimas, jos integravimas į Europos rinkos sistemą, komercinių ryšių su užsienio šalimis intensyvėjimas [...]

Vartotojų elgsena. Svetingumo paslaugų vartojimas
Prezentacija Vartotojų elgsena. Svetingumo paslaugų vartojimas

Bus aptariamas svetingumo paslaugų vartojimas , atkreipiant dėmesį į skirtingas charakteristikas, kuriomis paslaugos skiriasi nuo [...]