Ekonomika ir verslas / Vadyba

Elektronine komercija UAB „Maxima“ rinkodaros komplekse

0 atsiliepimų
Autorius:
Elektroninė komercija dažniausiai asocijuojama su duomenų naudojimu visokiausiais naujais budais: per kompiuterinę įrangą, virtualiąją erdvę ir pan. Pats žodis elektroninė verčia sieti samprata su elektronika, kompiuteriais ir kitomis šiuolaikiškomis priemonėmis, kurios padeda atlikti tam tikrus veiksmus greičiau, paprasčiau arba patogiau. Ištarus žodį komercija iškart siejam jį su pinigais, prekyba ar prekybinėmis operacijomis. Žodžių derinys elektroninė komercija viską pasako apie save pats – tai prekybinės veiklos būdas, kai sutartys sudaromos, o prireikus – ir vykdomos, naudojant informacines technologijas bei priemones, kompiuterių tinklais keičiantis elektroniniais duomenų pranešimais.
Vienas iš svarbiausių verslo aspektų yra naujovių pritaikymas pelnui didinti. Mūsų laikais technologijų progresas verčia kiekvieną žmogų įsigyti kompiuterį bei juo naudotis. Vos atsiradus kompiuteriams, atsirado ir minčių apie jų panaudojimą pelno siekimui visokiausiose srityse. Dabar, tikriausiai, neįsivaizduotume gyvenimo be elektronikos. Taip pat ir įmonės negebėtu siekti aukštų rezultatų be elektroninės komercijos vykdymo būdų.
Rinkodaros atžvilgiu, „Elektroninė komercija – naujas būdas pritraukti daugiau vartotojų ir geriau patenkinti esamų klientų ir pirkėjų poreikius“ (Sodžiutė, 2003, p. 7).
Šiame darbe pateiksime elektroninės komercijos taikymą rinkodaros komplekse. Rinkodaros apibrėžimą mokslinės literatūros autoriai apibrėžia skirtingai, bet esmė lieka ta pati.
Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
5469 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • ĮVADAS3
  • 1. RINKODAROS KOMPLEKSAS5
  • 1.1 Rinkodaros komplekso elementas: prekė5
  • 1.2 Rinkodaros komplekso elementas: kaina6
  • 1.3 Rinkodaros komplekso elementas: paskirstymas7
  • 1.4 Rinkodaros komplekso elementas: rėmimas7
  • 1.2 ELEKTRONINĖ KOMERCIJA9
  • 1.2.1 Elektroninės komercijos samprata9
  • 1.2.2 Elektroninės komercijos formos10
  • 1.2.2.1 Elektroninė parduotuvė10
  • 1.2.2.2 Elektroninė birža10
  • 1.2.2.3 Elektroninis aukcionas11
  • 1.2.2.4 Elektroninės paslaugos11
  • 1.3 ELEKTRONINĖS KOMERCIJOS STRUKTŪRA11
  • 1.3.1 Mokamosios kortelės11
  • 1.3.2 Elektroniniai čekiai12
  • 1.3.3 Elektroniniai pinigai12
  • 1.3.4 Skaitmeniniai pinigai13
  • 1.4 ELEKTRONINĖS KOMERCIJOS PRIVALUMAI IR TRŪKUMAI13
  • 1.4.1 Elektroninės komercijos trūkumai13
  • 1.4.2 Elektroninės komercijos privalumai13
  • 2. ELEKTRONINĖ KOMERCIJA UAB „MAXIMA“15
  • 2.1 Apie MAXIMA prekybos tinklą15
  • 2.2 UAB „MAXIMA“ tinklapis15
  • 2.3 UAB „MAXIMA“ elektroninė prekyba16
  • 2.4 Elektroninių užsakymų ir atsiskaitymo principai16
  • 2.5 Prekių komplektavimas ir pristatymas17
  • 2.6 Pristatymo laikas ir siuntos priėmimas18
  • 2.2 TYRIMO METODOLOGIJA19
  • 2.3 APKLAUSOS APIE „UAB MAXIMA“ ELEKTRONINĘ PARDUOTUVĘ ANALIZĖ20
  • IŠVADOS25
  • LITERATŪRA26
  • PRIEDAI

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Elektroninė komercija
Referatas Elektroninė komercija

Elektroninė komercija iš esmės keičia verslo sampratą. Svarbiausia yra idėjos, inovacijos ir kūrybiškumas. Elektroninėje erdvėje [...]

Elektroninė komercija
Referatas Elektroninė komercija

ĮVADAS Besikeičiant verslo ir organizacinei aplinkai pasaulyje, taip pat vykstant globaliems procesams, paveikiantiems organizacijų veiklą kasdieniniame [...]

Elektroninės komercijos prognozės ir realybės
Referatas Elektroninės komercijos prognozės ir realybės

Darbo tikslas – pateikti e-komercijos perspektyvas ir tendencijas užsienyje bei Lietuvoje, išnagrinėjus jos atsiradimo bei [...]

X parduotuvės rinkodaros kompleksas
Referatas X parduotuvės rinkodaros kompleksas

Rinkodara - tai priemonių kompleksas, kuris rinkos dalyviui padeda pažintoje aplinkoje susiorientuoti ką ir kiek [...]

 Rinkodaros projektas. UAB „Grožio deivė“  rinkodaros kompleksas
Verslo planas Rinkodaros projektas. UAB „Grožio deivė“ rinkodaros kompleksas

Rinkodara – tai pirkimo-pardavimo santykiais grindžiamos ūkio sistemos kūrimo procesas, kurio metu suformuojama vienokio [...]

UAB „Telšių buitis“ rinkodaros komplekso analizė
Kursinis darbas UAB „Telšių buitis“ rinkodaros komplekso analizė

Rinkodara yra varomoji rinkos jėga, ji yra nukreipta į įmonės galimybių rinkoje vystymą taikant rinkodaros [...]

Mediashop rinkodaros komplekso analizė
Referatas Mediashop rinkodaros komplekso analizė

Temos aktualumas. Kiekviena įmonė siekia sėkmingai vykdyti savo veiklą, todėl privalo stebėti nuolat ją supančią [...]

UAB „Topo centras“ rinkodaros komplekso analizė
Referatas UAB „Topo centras“ rinkodaros komplekso analizė

Temos aktualumas. Rinkodara yra svarbi organizacijos valdymo funkcinė sritis, kurioje būtina stebėti įmonę supančią ir [...]

„EOLA“ rinkodaros komplekso analizė
Referatas „EOLA“ rinkodaros komplekso analizė

Temos aktualumas. Kiekviena įmonė siekia sėkmingai vykdyti savo veiklą, todėl privalo stebėti nuolat ją supančią [...]

Viešbučio
Diplominis darbas Viešbučio "Promenada" rinkodaros komplekso analizė

Temos aktualumas. Turizmas užima didelį vaidmenį šiuolaikiniame versle. Viešbučiams tapo būtinybė nustatyti savo tikslus bei [...]

Rinkodaros komplekso tobulinimas UAB
Diplominis darbas Rinkodaros komplekso tobulinimas UAB "Moveouk" pavyzdžiu

Rinkodaros kompleksas laikui bėgant tapo vienas svarbiausių verslo elementų, be kurio sunku įsivaizduoti pelningo verslo [...]

Kelionių agentūros
Diplominis darbas Kelionių agentūros "X" rinkodaros komplekso tobulinimo galimybės

Temos aktualumas. Kiekviena įmonė siekia būti pranašesnė už konkurentus, siūlančias tas pačias paslaugas. Siekiant užsitikrinti [...]

Paslaugų rinkodara
Prezentacija Paslaugų rinkodara

67 skaidrės! [...]

UAB “Maxima”  marketingo analizė
Kursinis darbas UAB “Maxima” marketingo analizė

Marketingas, neatsiejama kiekvienos įmonės sudedamoji dalis, kurią žmonės vis labiau vysto, stengiasi ją tobulinti [...]