Elektronine komercija UAB „Maxima“ rinkodaros komplekse

29 psl. / 5469 žod.

Ištrauka

Elektroninė komercija dažniausiai asocijuojama su duomenų naudojimu visokiausiais naujais budais: per kompiuterinę įrangą, virtualiąją erdvę ir pan. Pats žodis elektroninė verčia sieti samprata su elektronika, kompiuteriais ir kitomis šiuolaikiškomis priemonėmis, kurios padeda atlikti tam tikrus veiksmus greičiau, paprasčiau arba patogiau. Ištarus žodį komercija iškart siejam jį su pinigais, prekyba ar prekybinėmis operacijomis. Žodžių derinys elektroninė komercija viską pasako apie save pats – tai prekybinės veiklos būdas, kai sutartys sudaromos, o prireikus – ir vykdomos, naudojant informacines technologijas bei priemones, kompiuterių tinklais keičiantis elektroniniais duomenų pranešimais.
Vienas iš svarbiausių verslo aspektų yra naujovių pritaikymas pelnui didinti. Mūsų laikais technologijų progresas verčia kiekvieną žmogų įsigyti kompiuterį bei juo naudotis. Vos atsiradus kompiuteriams, atsirado ir minčių apie jų panaudojimą pelno siekimui visokiausiose srityse. Dabar, tikriausiai, neįsivaizduotume gyvenimo be elektronikos. Taip pat ir įmonės negebėtu siekti aukštų rezultatų be elektroninės komercijos vykdymo būdų.
Rinkodaros atžvilgiu, „Elektroninė komercija – naujas būdas pritraukti daugiau vartotojų ir geriau patenkinti esamų klientų ir pirkėjų poreikius“ (Sodžiutė, 2003, p. 7).
Šiame darbe pateiksime elektroninės komercijos taikymą rinkodaros komplekse. Rinkodaros apibrėžimą mokslinės literatūros autoriai apibrėžia skirtingai, bet esmė lieka ta pati.


Turinys

  • ĮVADAS3
  • 1. RINKODAROS KOMPLEKSAS5
  • 1.1 Rinkodaros komplekso elementas: prekė5
  • 1.2 Rinkodaros komplekso elementas: kaina6
  • 1.3 Rinkodaros komplekso elementas: paskirstymas7
  • 1.4 Rinkodaros komplekso elementas: rėmimas7
  • 1.2 ELEKTRONINĖ KOMERCIJA9
  • 1.2.1 Elektroninės komercijos samprata9
  • 1.2.2 Elektroninės komercijos formos10
  • 1.2.2.1 Elektroninė parduotuvė10
  • 1.2.2.2 Elektroninė birža10
  • 1.2.2.3 Elektroninis aukcionas11
  • 1.2.2.4 Elektroninės paslaugos11
  • 1.3 ELEKTRONINĖS KOMERCIJOS STRUKTŪRA11
  • 1.3.1 Mokamosios kortelės11
  • 1.3.2 Elektroniniai čekiai12
  • 1.3.3 Elektroniniai pinigai12
  • 1.3.4 Skaitmeniniai pinigai13
  • 1.4 ELEKTRONINĖS KOMERCIJOS PRIVALUMAI IR TRŪKUMAI13
  • 1.4.1 Elektroninės komercijos trūkumai13
  • 1.4.2 Elektroninės komercijos privalumai13
  • 2. ELEKTRONINĖ KOMERCIJA UAB „MAXIMA“15
  • 2.1 Apie MAXIMA prekybos tinklą15
  • 2.2 UAB „MAXIMA“ tinklapis15
  • 2.3 UAB „MAXIMA“ elektroninė prekyba16
  • 2.4 Elektroninių užsakymų ir atsiskaitymo principai16
  • 2.5 Prekių komplektavimas ir pristatymas17
  • 2.6 Pristatymo laikas ir siuntos priėmimas18
  • 2.2 TYRIMO METODOLOGIJA19
  • 2.3 APKLAUSOS APIE „UAB MAXIMA“ ELEKTRONINĘ PARDUOTUVĘ ANALIZĖ20
  • IŠVADOS25
  • LITERATŪRA26
  • PRIEDAI

Reziumė

Autorius
studentas151
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Vadyba
Kaina
€7.56
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Bal 7, 2013
Publikuotas
2011 m.
Apimtis
29 psl.

Susiję darbai

Elektroninės komercijos prognozės ir realybės

Vadyba Referatas 2009 m. teraja
Darbo tikslas – pateikti e-komercijos perspektyvas ir tendencijas užsienyje bei Lietuvoje, išnagrinėjus jos atsiradimo bei vystymosi prielaidas, veiklos organizavimo ypatybes, pagrindinius rodiklius. Pagrindiniai...

Elektroninė komercija

Vadyba Referatas caramelle
Elektroninė komercija iš esmės keičia verslo sampratą. Svarbiausia yra idėjos, inovacijos ir kūrybiškumas. Elektroninėje erdvėje susidaro galimybės kurti naudą ir vartotojui, ir pardavėjui...

Elektroninė komercija

Vadyba Referatas 2016 m. periferium
Elektroninė komercija. Elektroninės komercijos samprata ir sandara. Elektroninės komercijos formos: elektroninės parduotuvės, aukcionai, ryšiai tarp institucijų. Elektroninės komercijos saugumas.