Ekonomika ir verslas / Rinkodara

Naujų gaminių kūrimo marketingo planas

0 atsiliepimų
Autorius:
Kurdama naujus gaminius firma įgyja galimybę rasti naujų rinkos nišų. Naujas gaminys gali užpildyti tuščia rinkos dalį ir sėkmingai joje dominuoti, kol konkurentai nepagamins šios prekės analogo, kuris bus pigesnis. Naują gaminį sukūrusi įmonė laimi novatoriškos įmonės statusą. Pirkėjo ar vartotojo pasąmonėja šis dalykas užsifiksuoja kaip įmonė, kuri nestovi vietoje, stengiasi nustebinti vartotojus vis naujais produktais ir domisi naujovėmis.
Naujų gaminių kūrimas žymiai padidina įmonės apyvartą ir pelną. Naują gaminį nori išbandyti dauguma pirkėjų, ypač jei gaminys plačiai reklamuojamas ir su juo dirba rimti marketingo vadybininkai. Jei prekė yra gera ir atitinka vartotojo poreikius, tai ji gana greitai įsitvirtins rinkoje, suras savo pirkėjų ratą ir pradės nešti naudą jos kūrėjams.
Įmonė privalo sekti naujienas ir sparčiai reaguoti į naujus išradimus, atrastas naujienas, prisitaikyti prie jų ir būti pasiruošusiems pasiūlyti rinkai naują gaminį, kuriame būtų panaudotas naujas išradimas. Operatyviai suveikusi įmonė iškart užims šiam produktui tinkamą rinkos dalį ir pirmaus jame tol, kol kažkas sugalvos kaip šį gaminį pagaminti kokybiškiau, sveikiau, pigiau.
Įmones sukurti naujus gaminius verčia šie veiksniai:
• Vartotojų sveikata
• Ekologija
• Gaminio kokybė
• Gaminio kaina
• Neišpildytų žmonių poreikių patenkinimo galimybė
Kursinio darbo tikslas – sugeneruoti 10 idėjų, iš jų atrinkti pačias tinkamiausias ar tinkamiausią ir jas patikrinti įvairiais testais ar tokį gaminį būtų naudinga gaminti. Atlikti testai parodys kokią naudą įmonei gali atnešti naujas gaminys ir ar tai nebus nuostolinga. Šią naujų gaminių kūrimo eigą turėtų atlikti kiekviena įmonė, prieš išleisdama naują gaminį ir taip sumažinti riziką, jei gaminio nepriimtų rinka. Produkto įvedimo į rinką procedūras, idėjų generavimą, tikslų formulavimą bei strategijos pasirinkimą aprašysiu šiame darbe.
Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
4939 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • Turinys:
  • Įvadas1
  • 1. UAB „A-Technology“ situacijos analizė2
  • 1.1 UAB „A-Technology“ situacijos rinkoje tyrimas2
  • 1.2 Įmonės „A-Technology“ vidinių galimybių tyrimas3
  • 1.3 Naujų prekių kūrimo tikslų išskyrimas, apibrėžiant rinkas, kurioms4
  • gali būti siūloma nauja prekė.
  • 1.4. Naujų prekių kūrimo strategijos nustatymas4
  • 2. Idėjų generavimas4
  • 2.1 Idėjų generavimo šaltiniai.4
  • 2.2 Idėjų generavimo metodo parinkimas5
  • 2.3 Sugeneruotų idėjų sąrašas5
  • 3.1 Kas vykdo idėjų atranką6
  • 3.2 Idėjų atrankos kriterijų išskyrimas6
  • 3.3 Idėjų atrankos būdo pasirinkimas6
  • 3.4 Naujos prekės koncepcijos kūrimas12
  • 4.1 Koncepcijos testo parengimas12
  • 4.2 Respondentų parinkimas13
  • 4.3 Apklausos sąlygų nustatymas14
  • 4.4 Apklausos pravedimas ir rezultatų apibendrinimas14
  • 5. Komercinė atrinktų idėjų analizė17
  • 6. Bandomasis marketingas19
  • 6.1 Bandomųjų pavyzdžių testavimas: funkciniai testai, tinkamumo vartotojui19
  • testai (alfa, beta, gama).
  • Išvados22

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
UAB “Cotonas” marketingo planas
Referatas UAB “Cotonas” marketingo planas

UAB “Cotonas” veikla bus pagrįsta subkontraktų pagrindu. Įmonės veiklai pradėti prireiks 350000 litų, iš kurių [...]

UAB „Osi-3” marketingo planas
Referatas UAB „Osi-3” marketingo planas

Marketingas - tai poreikių išsiaiškinimo ir jų tenkinimui reikalingų sprendimų priėmimo bei įgyvendinimo procesas, padedantis [...]

Naujos paslaugos įvedimo į rinką marketingo planas
Referatas Naujos paslaugos įvedimo į rinką marketingo planas

Mano siūloma paslauga – edukacinės pamokėlės vaikams, apsilankiusiems su tėveliais tik vasaros sezono metu veikiančioje [...]

Grožio salono
Referatas Grožio salono "Studija Plius" marketingo planas

XXI a. tobulėjant technologijoms vis labiau klesti ir verslas, susijęs su grožio paslaugų teikimu. Dėl [...]

Naujų interneto paslaugų kūrimo dėsningumai
Referatas Naujų interneto paslaugų kūrimo dėsningumai

Temos aktualumas. Elektroninis verslas apima ne tik elektroninę komerciją, prekių pardavimą ir paslaugas, bet ir [...]

Verslo planas: konditerijos gaminių įmonė
Verslo planas Verslo planas: konditerijos gaminių įmonė

Konditerijos įmonė UAB ,,XXX pyragai” gamina cukrinius ir miltinius gaminius. Gamybos objekte randasi ir jos [...]

Verslo planas UAB „Elegancija“
Kursinis darbas Verslo planas UAB „Elegancija“

Pagrindinis projekto tikslas – įkurti pelningą įmonę. Šį tikslą tikimės įgyvendinti gamindami aukštos kokybės įdomias [...]

Uždarosios akcinės bendrovės „Savas stilius“ verslo planas
Verslo planas Uždarosios akcinės bendrovės „Savas stilius“ verslo planas

Šiuo metu Lietuvoje yra daug besikuriančių ir veikiančių smulkių bei vidutinių įmonių, prekiaujančių tekstilės gaminiais.

Marketingas (paruoštukė)
Paruoštukė Marketingas (paruoštukė)

Išsami paruoštukė [...]

Kaimo turizmo sodybos “Rambynas” verslo planas
Verslo planas Kaimo turizmo sodybos “Rambynas” verslo planas

Vienas iš svarbiausių etapų, pradedant savo verslą, yra verslo plano sudarymas. Verslo planas – tai [...]

Socialinis marketingas, plėtojant UAB
Diplominis darbas Socialinis marketingas, plėtojant UAB "Avon cosmetics" verslą

„Verslas turi vieną vienintelę socialinę pareigą - naudoti savo išteklius veiklai, kuri didina jo pelną“ [...]

Inovacijos ir naujų prekių kūrimas
Prezentacija Inovacijos ir naujų prekių kūrimas

56 skaidrės! [...]

Verslo planas linos rožės
Verslo planas Verslo planas linos rožės

Verslo idėja apie nuostabų rožyną kilo dėl didelio susižavėjimo šiomis gražiomis gėlėmis. IĮ „Linos rožės“ [...]

Asmeninis marketingas darbo rinkoje
Diplominis darbas Asmeninis marketingas darbo rinkoje

Darbo rinka šiais laikais sparčiai kinta, o senos sąvokos apie karjerą užleidžia vietą radikaliai naujoms [...]