Radijo stoties populiarumo tyrimas

40 psl. / 8000 žod.

Ištrauka

Lietuvoje yra labai daug radijo stočių, jų eteryje girdimos laidos, bei skambanti muzika tarpusavyje gali būti ir labai panaši ir labai skirtis, tačiau visos radijo stotys turi vieną bendrą tikslą – pritraukti kuo daugiau klausytojų. Radijo stotys gauna pajamas iš reklamos jų radijo eteryje, bei internetiniame puslapyje, todėl šio darbo tema yra - Lietuvos radijo stočių analizė ir radijo stoties „Kauno fonas“ populiarumo tyrimas.
Radijo stotis „Kauno fonas“ yra uždaroji akcinė bendrovė, kuri taip pat siekia praplėsti savo klausytojų ratą, dėl šios priežasties atlikome Lietuvos radijo rinkos tyrimą. Pasirinktas aprašomasis tyrimo metodas naudojant anketinę apklausą, kurio metu bus išanalizuota klausytojų nuomonė apie radijo stotį „Kauno fonas“, bei plėtros galimybes. Tikslui pasiekti buvo iškelti tyrimo uždaviniai:
• Išsiaiškinti radijo klausytojų įpročius ir poreikius;
• Sužinoti ar žmonės žino radijo stotį Kauno fonas;
• Išsiaiškinti teigiamas ir neigiamas radijo stoties puses;
• Nustatyti konkretesnę klausytojų grupę;
• Atlikti konkurentų analizę;
• Sužinoti radijo klausytojų pasiūlymus;
• Nustatyti palankiausią reklamos formą.


Turinys

  • 1. ĮVADAS4
  • 2. TYRIMO METODO PASIRINKIMO PAGRINDIMAS5
  • 2.1 ATRANKOS IR IMTIES DYDŽIO NUSTATYMAS6
  • 3. PASLAUGOS TYRIMAS7
  • 3.1 PASLAUGOS GRUPĖ7
  • 3.2 PASLAUGŲ KLASIFIKACIJA8
  • 3.3. KAINODARA9
  • 4. VARTOTOJŲ NUOMONIŲ TYRIMAS12
  • 4.1. VARTOTOJŲ ELGESIO RINKOJE TYRIMAS13
  • 4.1.1. Vartotojų įpročių analizė13
  • 4.1.2. Populiariausių radijo stočių analizė15
  • 4.1.3. Informacijos apie „Kauno foną“ analizė17
  • 4.2. VEIKSNIŲ ĮTAKA IR MOTYVACIJA VARTOTOJŲ ELGSENAI19
  • 5. RINKOS TYRIMAS21
  • 5.1. RINKOS PAKLAUSOS ĮVERTINIMAS21
  • 5.2. PASLAUGOS POZICIONAVIMAS RINKOJE22
  • 5.3. PARDAVIMŲ PROGNOZĖ25
  • 5.3.1. Radijo bendravimas su klausytojų auditorija25
  • 5.3.2. Lokalumas26
  • 5.3.3. Radijo atpažinimas viešoje vietoje26
  • 6. KONKURENCINĖS APLINKOS TYRIMAS28
  • 6.1. KONKURENTŲ ANALIZĖ28
  • 6.1.1. Komercinės radijo stotys30
  • 6.1.2. Lietuvos radijų tipai30
  • 6.2. KONKURENCINIŲ PRANAŠUMŲ NUSTATYMAS33
  • IŠVADOS35
  • INFORMACIJOS ŠALTINIAI36
  • PRIEDAI37

Reziumė

Autorius
brigita99
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Vadyba
Kaina
€8.76
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Bir 4, 2013
Publikuotas
2010 m.
Apimtis
40 psl.

Susiję darbai

Elton Mayo ir Hawthorne tyrimai

Vadyba Referatas 2010 m. skolastika
Klasikinės vadybos mokyklos atstovų atlikti darbai, tyrimai ir išvestos teorijos turėjo didelės įtakos naujoms valdymo teorijoms kurti ir atsirasti. Diegiant jų teiginius ir...

X įmonės konkurencingumo veiksnių tyrimas

Vadyba Kursinis darbas 2012 m. jevgenij1992
Pagrindinis kiekvienos valstybės tikslas yra užtikrinti pastovius ir aukštus ekonomikos augymo tempus, pakankamai aukštą bei nuolat kylantį šalies pragyvenimo lygį. Norint tai pasiekti...

Kosmetikos produktų akcijos naudos pirkėjams tyrimas

Vadyba Kursinis darbas 2014 m. simulia
Kiekviena įmonė, siekdama užtikrinti konkurencingumą rinkoje, naudoja įvairias pardavimų skatinimo priemones. Kosmetikos parduotuvės dažniausiai naudoja akcijas, nuolaidas ir kt. Tačiau ne visada akcijos...

Konkurencinių pranašumų tyrimas

Vadyba Diplominis darbas 2015 m. rasa13
Šio darbo problema yra nustatyti ką duoda konkurencinis pranašumų tyrimas, kaip ir kokiais būdais jo siekiama ir kaip jis kuriamas. Konkurencinio pranašumų tyrimų...

Inovacinis įmonės klimatas - tyrimas

Vadyba Diplominis darbas 2009 m. rasa13
Visame pasaulyje vyksta reikšmingi pokyčiai, sparti globalinė integracija ir augantys socialiniai skirtumai, kurie daro didelę įtaką ateities socialinei ekonominei plėtrai. Verslas išgyvena evoliucijos...